. Misschien is het wel een goed idee om daar een keer heen te gaan voor een ritje en een hapje eten...ik ga het in de groep gooien!!!! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Misschien is het wel een goed idee om daar een keer heen te gaan voor een ritje en een hapje eten...ik ga het in de groep gooien!!!! 
LIQUITA schreef:@ Xan...wat geweldig voor Xandra, klink allemaal heel goed...leuk hoor. Misschien is het wel een goed idee om daar een keer heen te gaan voor een ritje en een hapje eten...ik ga het in de groep gooien!!!!
xan schreef:Jeetje SUPER joh. Wat leuk van ze.
Tja friezen ..................
Wat zal ik daar van zeggen![]()
![]()
![]()
Kom gauw deze week even kijken.
Waar staat hij/zij ???? en hoe heet hij/zij ??????
. Het is echt een hele vriendelijke reus van 175 m. LIQUITA schreef:xan schreef:Jeetje SUPER joh. Wat leuk van ze.
![]()
![]()
Hij staat naast Liquita en hij heet Boyd, eigenlijk Turbo Boyd. Het is echt een hele vriendelijke reus van 175 m.

xan schreef:Ik help je promoten !!!
Het is daar echt heel mooi en je hoeft maar een klein stukje te rijden om die ene drukke weg over te moeten (N310) (net als bij Ria) en je zit meteen in het bos. En niet zoals in Uddel over veel steentjes.
.
. 
LIQUITA schreef:6 kamp en de BBQ was zeer geslaagd en heel gezellig!!! Alles werkte mee vandaag en vooral het zonnetje.
Foto's krijgen jullie natuurlijk snel te zien, ik heb nu eerlijk gezegd de puf en de zin niet om ze op de site te zetten![]()
.

xan schreef:Ate en Liquita, hebben jullie nog een mooi paardje voor Sandra en Rik gevonden ?????? Ben erg benieuwd.
ATE schreef:Haha, ik was je een paar minuten voor....SORRYja hij is meteen gekocht en kruizing fries kwnp hij heet boyth is een poepie ga hem samen met liquita 4 weken verzorgen
!!!LIQUITA schreef:ATE schreef:Haha, ik was je een paar minuten voor....SORRY!!!ja hij is meteen gekocht en kruizing fries kwnp hij heet boyth is een poepie ga hem samen met liquita 4 weken verzorgen
Ik ben toch even de foto's van 6 kamp aan het uploaden...ze zijn zo leuk!!!!

LIQUITA schreef:xan schreef:Jeetje SUPER joh. Wat leuk van ze.
![]()
![]()
Hij staat naast Liquita en hij heet Boyd, eigenlijk Turbo Boyd. Het is echt een hele vriendelijke reus van 175 m.
LIQUITA schreef:Ha....was ik gisteren de laatste en nu weer de eerste. LEUK HE!!!
Ik ga nog een poging wagen om de foto's op de site te zetten. Tot laterssss!!!!

ATE schreef:hij is echt leuk meelen en heel groot
meelen schreef:Heeft niemand Tornado gisteren voorbij zien gaan? Hij schijnt ontsnapt te zijn van het land,( zal hij de smaak van het springen te pakken hebben????) en stond bij z'n stal in de buurt. Marjolein (van Arnold) heeft hem in z'n stal gezet. Wat een doerak hé?!
@LIQUITA...... waar blijven die foto's nou?
meelen schreef:ATE schreef:hij is echt leuk meelen en heel groot
Ikke schieuwnierig hoor![]()
(met toebehoren gekocht? of past hij/zij de spullen van Shailo?)