Maar Biz heeft t wel mooi gepland in je vakantie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marieke_ schreef:Haha ja k had net bokt gelezen, kreeg ik ong hetzelfde smsje
Maar Biz heeft t wel mooi gepland in je vakantie
En volgende week waarsch ook wat extra werken

doxje was alleen wel beetje moe hihi pumbaa_nr_1 schreef:haaii haaaii
nous wat vreselijk van biz hopen dat het snel goed komt![]()
zo vandaag een heerliijk buitenritje gemaakt met anit was echt leukdoxje was alleen wel beetje moe hihi
trouwens wie heeft er een gaatjes tang die ik eventjes mag lenen ??
Ze heeft Kelly en we gaan het vanaf aankomende donderdag een maandje proberen... om te kijken of het wat is... dus als jullie een vreemde met Kola zien lopen dan is dat waarschijnlijk Kelly.
duckie schreef:Xeen, heel veel sterkte!!
Nous, ook heel veel sterkte... Toen ik het vanochtend hoorde, schrok ik eigenlijk wel.. ben blij te horen dat het nu alweer beter gaat!
Ik heb een nieuwe verzorgster op proef.Ze heeft Kelly en we gaan het vanaf aankomende donderdag een maandje proberen... om te kijken of het wat is... dus als jullie een vreemde met Kola zien lopen dan is dat waarschijnlijk Kelly.
Ook heb ik van mijn nichtje (chantal) begrepen dat ze het wel leuk vind om op maandag voor Kola te zorgen, dus die blijft ook nog wat langer.... zo heb je niemand en zo heb je er twee
) en toen wou ik ook, mevrouw deed het heel netjes en heeft maar 3 keer bijna der benen gebroken omdat ze niet oplette
.
Maar ik lees dat et al wat beter met em gaat en ik vind het erg goed dat jullie zo snel gehandeld hebben
Ben trots op je hoor! Kan ik je morgen weer omkopen met lekkere dropjes?

ik heb ook geen zin......maar ben gelukkig om drie uur vrij.....
nee wat gebeurt er gaat die .... pieppp buurman om 8 uur smorgens lopen slopen beneden in zn huis dacht dat ik gek werd heb lopen stampen op de vloer en hem lopen vervloeken joh
nou kwaaier kon je me niet maken!
ik ga nu wel vaker op pad om bezichtigingen te doen en mee naar taxaties maar weet er eigenlijk nog niet veel van hoor ze leren me hier erg weinig helaas zit niet voor niks heel de dag te bokken
nu de rest nog