Ben weer terug
Adel was mee naar stal. 't Zadel past op Stace
(of iig als ze stilstaat, ze gaan van de week kijken of hij ook nog past als ze wat doet
).En ik ga meedoen aan de Fun Slide, denk ik
. Dat wordt dan of met Whisky of met Cojcoj.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Adel was mee naar stal. 't Zadel past op Stace
(of iig als ze stilstaat, ze gaan van de week kijken of hij ook nog past als ze wat doet
).
. Dat wordt dan of met Whisky of met Cojcoj.. 

Volgende keer valt het misschien net in het weekend dat we in NL zijn.
Maar ik heb het toch maar niet gedaan... 

Ze heeft dus een prikje gehad voor d'r darmpjes.
Ik heb ook zo lang naast Stace d'r stal gestaan dat ik maatjes ben met Polly ernaast, heb 't idee dat ik d'r volledige vacht van d'r hoofd af aan 't aaien was uit stress.
(Hihi d'r zat nog haar op Polly hoor toen ik wegging, maar ik heb zo lang over d'r hoofdje staan aaien
).

Voor zover ik weet is dat merrieveulen met die onwijs schattige bles Polly, of ik moet voor de zoveelste keer paarden door elkaar halen.
Ik ben bijna vrijwel helemaal zeker dat 't Polly is.

Als je vanavond in d'r stal kijkt: niet schrikken...

Alleen m'n zusje was nog niet geinformeerd door Cowboy, moet ze volgende keer wel even doen.
. Ook Angela deed het goed, ondanks dat ze een paar oefeningen vergat door de snelheid van Cowboy, ze hersetlde zich razendsnel, het was echt leuk en er was genoeg animo, veel kijkers een leuke avond. 

met meer deelnemers.

Dus ik heb 't of zwaar verkloot of geweldig gemaakt.