Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:33

Volgens mij Dutches ja, weet ik niet zeker..

Ben weer terug Lachen Adel was mee naar stal. 't Zadel past op Stace Go jij! Go jij! (of iig als ze stilstaat, ze gaan van de week kijken of hij ook nog past als ze wat doet Tong uitsteken ).

En ik ga meedoen aan de Fun Slide, denk ik Nagelbijten / Gniffelen . Dat wordt dan of met Whisky of met Cojcoj..

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:40

Ik heb late dienst die week, dus ik weet niet of ik het op tijd red voor de fun slide. Hoorde vanavond dat Dutchess is verkocht.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 20:42

D'r kwamen vanmiddag mensen kijken/rijden toen ik aan 't lessen waren, toen ik weg ging waren ze net in de binnenbak volgens mij. Tsja, 't is ook een leuk paardje volgens mij. Tong uitsteken

Ik sleep genoeg joelpubliek mee op vrijdag, die mogen dan gaan joelen hoe debiel het ook wordt. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:26

Zo dat is snel gegaan met Dutches zeg! Volgens mij is het idd ook een best leuk paardje. Mij benieuwen wie dan weer voor haar in de plaats komt aangezien Justin ook is verkocht Vork

Wij gaan dit weekend naar Belgie, ik had er graag bij willen zijn bij de Fun Slide. Maar ik kies toch voor de zaterdagochtend buitenrit met Liz *LOL* Volgende keer valt het misschien net in het weekend dat we in NL zijn.

Ik wil btw wel je zadel zien hoor Suus! Goed dat het iig past als ze stilstaat Clown

En hoe stond het nieuwe halster Trudy? Wat voor een heb je gekocht? Ik kon me maar nét beheersen in een ruitershop zaterdag.... Roze Burberry.... Kwijl Maar ik heb het toch maar niet gedaan...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 13:39

Ik heb een BMB halster speciaal laten maken in de kleur donkerblauw met cobaltblauwe overlay en met in gele blokletters de stamboeknaam van Rejoice.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 14:30

Leuk zeg! Ik kom donderdagavond even je halster bewonderen als je er ook bent. Waar kan je zo'n halster eigenlijk laten maken?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 15:39

Die kan je nu nog niet meer laten maken? Vind die halsters wel enorm mooi. Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 22:28

't Gaat wel hard zeg... Dutch, Justin, Buster, daardoor ook weer Jake, zondag komt een bokker kijken naar Charly... Ik hou 't straks allemaal niet meer bij. Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 01:02

De BMB halsters zijn idd niet meer te maken, maar BigD heeft nu ook halsters in de aanbieding die je naar wens met de naam van je paard kunt laten borduren. Kijk maar even hier:

http://www.foxranch.de, ga naar Export von US Ware, aansluitend onder aan de pagina op Big D produkte.

Ik zou de halsters naast elkaar moeten zien om te kunnen beslissen of ze kwalitatief vergelijkbaar zijn.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 22:06

Ik heb 't idee dat 't kopstuk van de Big D wat minder stevig is, mooi halser had ze om hoor!

Stace was weer koliekerig... Toen we aan kwamen lag ze in de stal, met pijn en moeite omhoog gekregen en gewandeld, ze mestte nog wel even. Ze had d'r hooi niet op en d'r lagen wat sneetjes brood in d'r stal... Na 't wandelen even gepoetst, dat ging wel goed maar toen ik klaar was ging ze weer liggen en ze was een beetje trekkerig bij d'r flank. Dus weer gewandeld, Eef ingelicht en de dierenarts opgewacht. Hartslag was ietsjes hoog maar niet heel erg, temp was oke maar 't ging heel erg tekeer in d'r buikje... Ach gut Ze heeft dus een prikje gehad voor d'r darmpjes.

Ze stond er al weer rustig bij maar ik vind 't toch altijd eng hoor koliek... Bloos Ik heb ook zo lang naast Stace d'r stal gestaan dat ik maatjes ben met Polly ernaast, heb 't idee dat ik d'r volledige vacht van d'r hoofd af aan 't aaien was uit stress. *LOL* (Hihi d'r zat nog haar op Polly hoor toen ik wegging, maar ik heb zo lang over d'r hoofdje staan aaien Clown ).

Stace zette gelijk d'r "ik heb pijntjes" hoofd op... Ach gut

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 22:58

Ze kunnen idd heel zielig kijken als ze pijn hebben.
Staat Polly naast Stace?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 23:10

Ja Voor zover ik weet is dat merrieveulen met die onwijs schattige bles Polly, of ik moet voor de zoveelste keer paarden door elkaar halen. Tong uitsteken Ik ben bijna vrijwel helemaal zeker dat 't Polly is. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 13:00

Jeetje Suus! Wat vervelend voor Stees dat ze weer last had. Hopelijk blijft het nu weg, ik snap idd dat het heel erg stressen is als er zoiets is. Gelukkig heeft Polly nog haar op haar hoofd Lachen

Maar wat zijn er eigenlijk veel paarden verkocht zeg! Bedoel je met Buster, Buster de mooie paint of een andere?

Ik kom vanavond even naar het halster kijken Trudy! Jammer dat je ze niet meer kan laten maken. Die van foxranch.de zien er iig wel mooi uit.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 14:29

VlekBuster

Stace is weer beter hoor. Lovers Als je vanavond in d'r stal kijkt: niet schrikken... Schijnheilig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 09:23

Fun Slide was grappig *LOL*

Wat zal Cowboy gedacht hebben? Ik gok dat ze opeens doorhad dat 't een reiningwedstrijd dacht en dat ze effe de gaafste rundown van d'r leven ging laten zien. Tong uitsteken Alleen m'n zusje was nog niet geinformeerd door Cowboy, moet ze volgende keer wel even doen. *LOL*

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 11:00

Cowboy dacht die duivel gooi ik eraf en van dat konijn maak ik een mals konijnenboutje, helaas mislukt enne Suus, je was dan wel 4e maar je was de beste van de manegepaarden en het scheelde maar een halve punt met Anouk en dat zonder oefenen Lachen. Ook Angela deed het goed, ondanks dat ze een paar oefeningen vergat door de snelheid van Cowboy, ze hersetlde zich razendsnel, het was echt leuk en er was genoeg animo, veel kijkers een leuke avond.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 12:24

Ja Cowboy was erg wakker, en ik heb genoten. Evelien zei dat we misschien in de zomer nog een keer een fun slide houden, dan kunnen we in de buitenbak inrijden. Het is voor de kijkers dan wel erg leuk dat ze niet van tevoren zien hoe iemand binnen komt (voor de deelnemers natuurlijk minder omdat ze dan niet kunnen genieten van de creaties van een ander) maar als er videoopnames gemaakt worden moet dat toch voor hen ook achteraf te bekijken zijn?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 12:54

Ik wil nog een Fun Slide Go jij! Go jij! met meer deelnemers. Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 13:00

Er gaat er vast nog eentje komen. Je outfit was ook erg gaaf Suus!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 13:02

Hihi ik weet nou alweer wat voor een volgende *LOL*

Heb leuke reacties gehad op m'n geweldige act van vrijdag. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 16:29

Hahaha leuk dat de funslide zo goed is gegaan joh! Die Cowboy heeft zich dus van haar beste kant laten zien Haha!

Ik bof echt vandaag, na 2 heeeeele (de hele dag bijna niets te doen hebben) zware fulltime dagen mochten de andere stagiair en ik vandaag vroeger naar huis. Om 16u zeiden ze dat we wel lekker naar huis konden gaan. Er is gewoon helemaal niets te beleven op het reisbureau, over 3 dagen hebben we misschien maar 10 klanten gehad ofzo Slapen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:00

Zo, da'snietveel nee...

Stace heeft een nieuwe deken want ze had 't koud... Ach gut

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:20

Ik vond dat Rejoice haar haren op haar nek ook al overeind stonden. Zal de onderdeken maar even meenemen van de week.

Beau, gaat het niet goed met het reisbureau of boekt iedereen online? Of ligt de reisbranche zo op zijn kont?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 17:21

Ik heb ga even nabewerken, heb foto's gemaakt van Burberry, volgens mij zijn ze onwijs leuk geworden!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 12:13

Wiskunde PTA gemaakt net... Ik vond 'm schandalig makkelijk. Nagelbijten / Gniffelen Dus ik heb 't of zwaar verkloot of geweldig gemaakt. *LOL*