stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:55

Dank je Annemieke,Omar heeft zijn massagebeurt alweer ontvangen,ochtendhumeur viel echt wel mee hoor.Ik had nl op een wortel een beetje appelstroop zitten nou dat was aanvallen voor hem. hij heeft wel een half uur die wortel staan aflikken.Er zat niet eens een krwart theelepel appelstroop aan.Dus vanmorgen was het echt een zonnestraaltje.
Brenda heel veel succes.Is tenminste dichterbij dan Leiden.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:07

Vond hij de appelstroop zo lekker Haha!

Voelde hij goed aan Mar in zijn hals enzo:? Het viel mij wel op dat hij opeens een stuk vrolijker was na de tandarts Verward of misschien ligt het aan mij hoor Tong uitsteken Anderhalf na de tandarts stond Omar al weer te bedelen met zijn been en appels en wortels te eten *LOL* Wat is het toch een vreetzak.

Heb donderdag a.s. weer een zware dag voor de boeg. Mijn broer wordt donderdag bij het urnengraf van mijn stiefvader bijgezet. Heftig dagje dus Verdrietig

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:16

Hij voelde hardstikke goed aan en dat liet hij merken ook.Als ik iets voor je kan doen donderdag moet je hetzeggen hoor.Heel veelsterkte voor jullie alllemaal Annemieke.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 11:29

danifur schreef:
Het zal wel ff duren voordat dat beter gaat. De koorts zou eerst nog oplopen tot 41 maar liefst. Maar daar moest ze niet van schrikken, want dat hoort erbij. Daarna zal t ongeveer elke keer een halve graad zakken zei de DA.

Ja, inderdaad echt stinkmodder van deze toets, maar ik wist gewoon echt niets. En helemaal omdat ik al niet goed met deze lerares overweg kan zal ze wel gaan zeuren als we onvoldoende hebben enzo. Maar ik zal haar dan wel even vertellen dat ze eerst haar manier van lesgeven maar eens aan moet passen. Nors opkijken
Want hier word niemand beter van. Het is gewoon zo warrig en onduidelijk. Zo kan ik geen goede toets maken hoor. Ik kan nog beter uit mijn boek leren, dan naar haar luisteren. Rolleyes

baco had vanochtend 38.8 dus het gaat wel als iets beter met hem, volgens laura was hij ook wel weer tierig Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:30

Gelukkig maar Haha!

Dank je Mar! Tamara komt gelukkig donderdag (als het goed is) en ik zal zelf 's avonds ook nog wel langskomen, is voor mij altijd een troost om op stal te zijn en even met Omar te knuffelen Lachen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 11:31

Zirano schreef:
Dank je Annemieke,Omar heeft zijn massagebeurt alweer ontvangen,ochtendhumeur viel echt wel mee hoor.Ik had nl op een wortel een beetje appelstroop zitten nou dat was aanvallen voor hem. hij heeft wel een half uur die wortel staan aflikken.Er zat niet eens een krwart theelepel appelstroop aan.Dus vanmorgen was het echt een zonnestraaltje.
Brenda heel veel succes.Is tenminste dichterbij dan Leiden.

ja ik hoop dat het wat is en dat ik an wordt genomen. dat zal voor me vader ook een stuk makkelijker zijn als ik bo straks zelf ga betalen en de kosten van de dierenarts zalf kan betalen en ze verzekering enzo Haha! en me eigenverzekering als ik niet wordt aangenomen Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:31

Goh ik wist niet dat Baco ziek is.... Wat heeft hij?
Mar, als ik t goed begrijp kan ik woensdag en donderdag niet via Purmerend naar stal???? Zonder een mega stuk om te rijden bedoel ik....

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:33

Vandaag en morgen kuj je juist wel via Purmerend maar vanaf donderdag gaan ze weer asfalteren vanaf purmerend en moet je via oostzaan

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 11:34

ShirleyA schreef:
Goh ik wist niet dat Baco ziek is.... Wat heeft hij?
Mar, als ik t goed begrijp kan ik woensdag en donderdag niet via Purmerend naar stal???? Zonder een mega stuk om te rijden bedoel ik....

volgens mij kan je alleen woensdag niet via purmerend want dan zijnze aan die kan aan het spellen met asvalt maar donderdag zullen ze toch wel voor bij taams zijn zodat we via purmerend kunnen
baco had gisteravond 40.4 koorts en heeft nu 6dagen antibiotica want knibbe zegt dat ie een virus heeft op gelopen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 11:36

Zirano schreef:
Vandaag en morgen kuj je juist wel via Purmerend maar vanaf donderdag gaan ze weer asfalteren vanaf purmerend en moet je via oostzaan

ze zeggen ook steeds wat anders he Boos!
tegen mij zeggen ze je kan het best woensdag via oostzaan komen want woensdag gaan we beginnen aan de kant van landsmeer

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:42

Nu ik hoor het wel van jullie hoe dit gaat verlopen ik kan er gelukkig vanmiddag gewoon door,nu maar hopen dat er geen files onderweg zijn.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:51

succes marjan met Zirano!

vervelend voor Nanc en Baco ook natuurlijk! Hopen dat hij er weer snel bovenop komt!
Daan echt balen van die toets! Ik ken het hoor! Heb ook zo´n leraar voor geschiedenis die niks kan uitleggen!

Annemiek heel veel sterkte donderdag!
Bren succes met je sollicitatie!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:51

Mogguh!
Wat een gedoe met dat asfalt he.. Boos!

Arme Baco!? Ik wist ook niet dat ie ziek is.. hopelijk is hij snel weer beter. (zo'n lekker ding he) Haha!
Goede reis vanmiddag Marjan, ik zal aan jullie denken.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:53

Ik heb vanmorgen Baco getempt en het viel reuze mee hij is tierig en ziet er gelukkig niet ziek uit.Eten doet hij nog steeds erg graag.Vanmiddag weer even tempen en dan maar afwachten Nancy in ieder geval sterkte.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:12

Shir;.. wij moeten ook continu dat hele stuk omrijden. T is gewoon vervelend.Het duurt een stuk langer voordat je er bent enzo.

Annemiek; hij zal inderdaad wel opgelucht zijn nu hij bij de tandarts geweest is!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:14

Je wil niet weten hoe vaak ik heb moeten omrijden Ik hang de vlag uit als ze eindelijk klaar zijn op de Haal!

Hij zal zeker blij zijn nu hij weer pijnloos zijn worteltjes kan eten Haha! Hoop dat het rijden nu ook weer wat beter gaat! Hij hield erg vast op rechts (waar de haken zaten).

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:16

Ja daarom. Wij hebben dat stuk al zo vaak gezien nu Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:35

Yep, nu is de andere kant aan de beurt Tong uitsteken Haha!

Succes zo met je rijles he!

Heb totaal geen zin om te werken vandaag, verveel me ook rot en net het gevoel of ik helemaal geen energie meer heb Scheve mond

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:43

Vervelend is dat he. Dat had ik ook. Heb nu 2 uurtjes geslapen en gaat wel iets beter.
Dank je, ik ga nu weg want hij zal straks wel komen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:44

Wou dat ik even mijn ogen dicht kon doen achter mijn bureau Haha! Denk niet dat ze dat zullen waarderen hier Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 15:25

danifur schreef:
Shir;.. wij moeten ook continu dat hele stuk omrijden. T is gewoon vervelend.Het duurt een stuk langer voordat je er bent enzo.

Annemiek; hij zal inderdaad wel opgelucht zijn nu hij bij de tandarts geweest is!

Vanaf purmerend is en blijft t meer omrijden dan bij jullie vandaan, vooral omdat het eigenlijk maar n klein stukje in verhouding dus rij je meer om....

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 17:39

in de loop van volgende week hoop ik of ik ben aangenomen Haha!
het gesprek ging erg goed en hij had er ook een goed gevoel over Haha!
ik heb er zelf nu ook een goed gevoel over en het lijkt me erg leuk om daar ook tewerken Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:00

Hee Bren, super! We gaan voor je duimen hoor Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 18:01

Haha! ik hoop zo dat ik ben aangenomen het lijktme echt erg leuk om daar tewerken
ellen ik heb je een pm gestuurd

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:45

Hoi Allemaal,hier dan het Zirano verslag.
Vandaag was de DA vergeten dat Zirano gesedeerd moest worden en we vertrokken dus een uur later dan gepland.
Meneer ha geen zin om de trailer in te gaan totdat hij zijn appeltje zag en al slingerend ging hij er uiteindelijk toch in.Klep dicht en alles ging netjes.
Onderweg geen files(gelukkig) en in Emmeloord aangekomen was meneer al behoorlijk wakker.
Daar eerst zijn stalletje in en daarna de onderzoekkamer waar een leerling DA kwam die dacht wel eventjes zijn handel te kunnen bekijken zonder dat hij rustig kennis ging maken.
Dus dacht hij Praam erop ik vertelde nog dat gaat niet maar toch eigenwijs en nee hoor na 4 pogingen en 6 keer steigeren kwam de DA binnen die hem morgen opereerd.
ZO mannetje zegt hij met binnen komen dat doen we niet.
Hij liep met zirano aan de hand naar de andere hoek en ging lekker over zijn buik kriebelen en kon daarna ook meteen alles voelen.
De ontsteking staat op het punt van openbreken we zijn dus net op tijd(dit is dus ook de reden waarom hij zo narrig werd de laatste tijd.Ze gaan hem morgen om 9 uur opereren en kijken dan ook in de buikholte alles wat onstoken is snijden ze weg en daarna komt er antibiotica in die holte gespoten.De tandarts komt ook meteen kijken of alles goed zit zoniet wordt dat ook meteen gedaan.En tot slot de hoefsmid die hem even een pedicure geeft.Als de operatie meevalt mag hij misschien vrijdag naar huis anders wordt het maandag of dinsdag.
Duimen maar dat nu alles goed gaat. Voor ze morgen beginnen krijgt hij eerst een hartfilmpje en longcontrole omdat hij zo ziek is geweest.DUS DUIMEN ALLEMAAL HIJ HEEFT HET HARD NODIG.
Brenda hoplijk krijg je snel het antwoord.Nog bedankt van vanmiddag.