Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
of misschien ligt het aan mij hoor
Anderhalf na de tandarts stond Omar al weer te bedelen met zijn been en appels en wortels te eten
Wat is het toch een vreetzak.
danifur schreef:Het zal wel ff duren voordat dat beter gaat. De koorts zou eerst nog oplopen tot 41 maar liefst. Maar daar moest ze niet van schrikken, want dat hoort erbij. Daarna zal t ongeveer elke keer een halve graad zakken zei de DA.
Ja, inderdaad echt stinkmodder van deze toets, maar ik wist gewoon echt niets. En helemaal omdat ik al niet goed met deze lerares overweg kan zal ze wel gaan zeuren als we onvoldoende hebben enzo. Maar ik zal haar dan wel even vertellen dat ze eerst haar manier van lesgeven maar eens aan moet passen.![]()
Want hier word niemand beter van. Het is gewoon zo warrig en onduidelijk. Zo kan ik geen goede toets maken hoor. Ik kan nog beter uit mijn boek leren, dan naar haar luisteren.
Zirano schreef:Dank je Annemieke,Omar heeft zijn massagebeurt alweer ontvangen,ochtendhumeur viel echt wel mee hoor.Ik had nl op een wortel een beetje appelstroop zitten nou dat was aanvallen voor hem. hij heeft wel een half uur die wortel staan aflikken.Er zat niet eens een krwart theelepel appelstroop aan.Dus vanmorgen was het echt een zonnestraaltje.
Brenda heel veel succes.Is tenminste dichterbij dan Leiden.
en me eigenverzekering als ik niet wordt aangenomen
ShirleyA schreef:Goh ik wist niet dat Baco ziek is.... Wat heeft hij?
Mar, als ik t goed begrijp kan ik woensdag en donderdag niet via Purmerend naar stal???? Zonder een mega stuk om te rijden bedoel ik....
Zirano schreef:Vandaag en morgen kuj je juist wel via Purmerend maar vanaf donderdag gaan ze weer asfalteren vanaf purmerend en moet je via oostzaan

Ik hang de vlag uit als ze eindelijk klaar zijn op de Haal!
Hoop dat het rijden nu ook weer wat beter gaat! Hij hield erg vast op rechts (waar de haken zaten).
Denk niet dat ze dat zullen waarderen hier
danifur schreef:Shir;.. wij moeten ook continu dat hele stuk omrijden. T is gewoon vervelend.Het duurt een stuk langer voordat je er bent enzo.
Annemiek; hij zal inderdaad wel opgelucht zijn nu hij bij de tandarts geweest is!

ik hoop zo dat ik ben aangenomen het lijktme echt erg leuk om daar tewerken