Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Welshponygek schreef:Haha, komt mij bekend voor. Maar ik ben met mijn pony nu in de F7 gekomen, dus jou moet het ook lukken. Tenminste als je met "hyper" bedoelt dat hij te snel gaat.
Maar veel plezier op ponykamp. Ik moet deze week school nog afronden. Bij ons beginnen de vakanties pas 6 juli. Volgend jaar zijn wij weer extreem vroeg.
Welshponygek schreef:Dinniej schreef:Volwassenen in de F1?
Dat is toch niet zo raar. Vorig jaar hadden we op de manege een grote beginnersgroep (volwassenen) en die gingen toen ook meedoen aan een f1-proefje. Dat was voor hun toen al pittig genoeg. Wel hadden ze natuurlijk de f1-volwasssen en de f1-kinderen gescheiden.
Prrrr schreef:Gevorderde volwassenen in de F1 lijkt me een beetje overdreven; die zou ik als manege in een hogere proef laten instromen. Tenzij ze wedstrijdstress hebben, uiteraard...
Bolhvj schreef:wie doen er allemaal op de maneges aan western?
Louisee schreef:Hee
Bij ons rijden we geen F proeven..
we hebben A, B, L1, L2, M1, M2 en hoger is nog niet echt iemand gekomen..
Maar F doen wij niet aan:P
xx Louise
( btw ik rijd op Stal van Brenk ik Groenekan )
Naomi_Jortje schreef:Zo, ben net terug van ponykamp, en heb natuurlijk ook weer 'n f-proefje gereden
Dit keer de f4b, en in de theorie 0 fouten
Maar het rijden...
Ik zou 'm gewoon met Char gaan rijden, alleen we hebben 'm nu zo'n 2 maanden
Dus ik de bak in, en hij is gewoon totaal mislukt, het was de 1e keer dat ie alleen in de bak was, en z'n vriendje kon ie niet zien, dus hij raakte helemaal in paniek, alleen maar hinnikken, kei hard aangalopperen, pfff, gelukkig lukte het nog 'n beetje om het proefje te rijden, en omdat ik toch heb laten zien dat ik het op wilde lossen ben ik toch geslaagd met 215 punten!
Ik was wel heel erg blij, want ik rij normaal Charlie met martingaal (hij maakt zich héél sterk, vooral buiten) en ik wilde hem eigenlijk voor het proefje eraf halen, maar ik had 'm toch maar omgehouden, en dat was maar goed ook, want anders had ik 'm echt niet kunnen houden
Ik ben btw wel 1e geworden in mijn groep!
Nogal logisch als je als enige in je groep zit
Shalimar schreef:Succes Yannuh!!!
Ik moet nog maar zien of ik daar kom...en ik gok van niet...
Ik moet volgende week vrijdag F9B voor de eerste keer...