Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 09:36

papiertjuh schreef:
Ben je trouwens nog leiding met de trektocht tessel of niet?? en Rosa en Ellis?

Tuurlijk *LOL* Rosa als het goed is ook, Elles heb ik nog niks van gehoord.

Geeft niet toch, dat ik een keertje niet meekan? Ik denk dat Jannette wel iemand kan regelen om met jullie mee te gaan en dan moeten jullie maar heel veel foto's maken en hier plaatsen (en niet te veel lol maken natuurlijk Knipoog )

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 10:41

Haha, NOu gisteren weer in Nijverdal geweest bij die mevrouw, We gaan het een paar weken aan kijken of het bevalt.

Maarjah ik moet eerst van mn krukken af,, Haha jullie zullen wel denken wat heeft die nou weer gedaan:P Nou dat is het probleem juist dat ging allemaal een beetje vaag:P
Maandag avond had ik korfbaltraining,, Moesten we een oefening doen, dus ik die oefening doen,, Moets ik bij springen,, en toen waarschijnljik iets verkeerd terecht gekomen, Wel de oefening afgemaakt. Maar daarna ging het berg afwaarts :S liep op een gegeven moment echt mank, Nou volgende dag kon ik helemaal niet lopen dus maar na de dokter. (daar baalde ik al van want dan weet ik gewoon dat het niet goed is) Dus jah,, bij de dokter, Ja je hebt je buitenste knieband verekt je moet een week rust houden en daarna fysio volgen om hem weer aan te streken (Ik weet niet of iemand nu weet hoe ik mij toen voelde:P vast niet,,:P Was er net weer van een langdurige blessure) dus jah,, Mn moeder krukken op gehaald bij de thuiszorg zo kom ik dus ten einde van mijn verhaal

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 15:50

Get, balen Majo! Bloos!
Hopelijk is het snel over!
Naar welke fysio ga je dan?
Ik had je al gemist op school Clown
Ach gut

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:41

Ik ga nu na de fysio bij de dokter daar bij van de vis en hoe heet die andere kearl toch ook alweer,,

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 18:49

Bieuwega Knipoog
Die hadden wij ook opgegeven als mogelijkheid (wij moesten fysios bij ons in de buurt opgeven), maar omdat er dezelfde dag nog iemand moest komen kwam de andere keuze want dat kon daar geloof ik niet meer zeg maar..

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 20:07

Fijn dat het toch al weer een beetje vooruit gaat.
Ik moest vandaag met Wietske naar de dierenarts om te scannen op drachtigheid. Het eitje was weg en dat was dus een goed teken. Vrijdag 4 mei moeten we weer terugkomen om te kijken of alles goed is.
Ze was vandaag al wel gelijk een stuk minder vervelend. De laatste weken was ze bijna niet meer te rijden... Om de drie minuten stond ze te plassen...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 20:59

Hyper! Hyper! Hyper! Ik ben zenuwappig.... morgen komt mijn Roemeen Nagelbijten / Gniffelen

(sorry voor dit Ego berichtje...)

Party!!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:18

Nog even een berichtje van huishoudelijke aard:

Tessel niet mee vrijdag, Iris mee vrijdag, Djoni mee vrijdag ? en ik mee vrijdag? Naar Annemarie vrijdag Ja en Superfries mee vrijdag?

Ik moet ongeveer Jeanet gaan bellen Clown (trouwens, Als ik niet kan bellen vanwege Roemeen, dan meot Iris dat even gaan doen Knipoog )

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:26

het is nog niet helemaal zeker of ik vrijdag kan.... ik zal morgen even overleggen. het is namelijk aardig ver hier van daan....

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:27

wij gaan met de trein... Ik weet niet waarvandaan je moet komen ? (sorry als je het al gezegd heb, maar ik het gemist heb), maar misschien kunnen we afspreken bij een van de stations en met zijn drieën verder reizen?

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:33

goed idee! ik zal het morgen nog eens uitzoekken. ik moet nu hard aan mijn huiswerk....... maar vanaf welk station komen julie? maar fenn, jij rijd toch bij het lamoen? dan woon je toch redelijk dichtbij? of heb ik nou wat gemist......

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:14

Fenn schreef:
Hyper! Hyper! Hyper! Ik ben zenuwappig.... morgen komt mijn Roemeen Nagelbijten / Gniffelen

(sorry voor dit Ego berichtje...)

Party!!

morgen komt jouw roemeen? komt er een roemeen bij julie in huis?

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 07:45

wij gaan via Den Haag, Utrecht, Deventer, Rijssen als het goed is. Wij komen vanaf voorhout (ligt in de buurt bij leiden en amsterdam, maar meer bij leiden:P)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 08:47

djoni schreef:
goed idee! ik zal het morgen nog eens uitzoekken. ik moet nu hard aan mijn huiswerk....... maar vanaf welk station komen julie? maar fenn, jij rijd toch bij het lamoen? dan woon je toch redelijk dichtbij? of heb ik nou wat gemist......

Nee, ik rijd niet bij het lamoen. Ik woon er zelfs drie uur treinen vanaf.... Clown

Mijn roemeen komt vanmiddag. Het was een uitwisseling en ik ben ook al daar heen geweest. Ergens hier staat nog een verslag, maar op welke pagina Bloos! dat weet ik niet meer hoor Knipoog

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 09:37

Ik ga denk ik niet mee... bang voor besmetting

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 13:44

Hej Fenn
Veel plezier met je Roemeen

Mijn oom en tante hadden een Turkse jongen bij hun thuis,, grappig hij kon nog slechter engels dan ik (nou dat zegt wat Tong uitsteken ) Vraag maar aan anne Clown

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 15:05

Veel plezier met je Roemeen Fenna! Lachen

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:36

net even naar mijn reistijd gekeken, zit op ong. 3 uur. eerst met de bus naar zwolle en vanaf daar met de trein en dan nog een keer met de trein en dan een andere bus. ik overleg het vandaag even.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 17:50

oké, volgens mij is Zwolle net de andere kant op. Nagelbijten / Gniffelen Kom je over Deventer? (heb de kaart even niet in mijn hoofd)

De Roemeen is er trouwens, heel raar Nagelbijten / Gniffelen maar ze is wel aardig Knipoog

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 18:27

Mooi Lachen
Weer dezelfde Roemeen als waar jij bij bent geweest?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:16

djoni, ik weet niet waar jij vandaan komt, maar als je ongeveer vanaf zwolle uit de buurt wegkomt (whooo jee, ik begin twents te praten dat heb ik af en toe Nagelbijten / Gniffelen ) is het niet zo ver hoor Lachen
Je moet met de trein naar Deventer, die doet er ongeveer 20 minuutjes over, en van Deventer naar Rijssen is ook iets van 20 minuutjes. Jullie (Fenna of Iris Clown ) kunnen bellen naar Jannette of ze jullie wil ophalen, of je kan met het busje en dan nog even lopen. Valt al met al nog best mee, maar ik ben dan ook een doorgewinterde reiziger, ik ben wel wat ergers gewend (ahum)...

Fen, veel plezier met je Roemeentje, is het dat meisje bij wie je woonde toen? Die met die kapsalon ofzo?

majO, jij hebt ook altijd wat lijkt het! Balen zeg!!

Annemarieeeeee hoe is het met u? Ach gut

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:20

ik zit in zwolle op school maar erg dichtbij is het niet. het kost me 1,5 uur om in zwolle te komen dus dat moet er nog bovenop.....

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:27

Ah, op die manier. Waar woon je dan?

En op welke school zit je, even tussendoor, misschien dat ik er weleens langsfiets Ja

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:29

tollebeek Tong uitsteken dat ligt ergens in de noordoostpolder. ik zit op het greijdanus college.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 20:30

Tesseeeeeeeeeel, met mij gaat het redelijk oke! Lachen
We (de fysiotherapeute & ik Clown ) hebben het oefenen met het buigen iets teruggedraait want het ging steeds meer pijn doen.
Waarschijnlijk omdat mijn arm eerst nog wel mee wilde werken maar nu zoiets heeft van 'mooi niet'.
Dus iets teruggedraait voor de komende paar dagen en daarna langzaam weer wat verder proberen.
Het strekken gaat juist steeds beter en dat hebben we weer ietsje verder gezet, zit nu zo ongeveer op de 10 graden ( de hoek die je onderarm met de tafel maakt als je je bovenarm er plat oplegt zeg maar), terwijl jullie zo ongeveer -5 kunnen, overstrekken dus.
Overstrekken kan ik niet meer, maar ik kan dus nog wel een stukkie verder enzo.
Maandag ga ik voor het eerst naar de praktijk, en daar hebben ze allemaal middeltjes om mijn spierkracht te trainen, want die heb ik niet meer omdat ze in mijn spieren hebben zitten snijden enzo..