Weekje bos was heerlijk!! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Weekje bos was heerlijk!!

Sall schreef:Hoi!
Allereerst Manic mijn excusses had een paar dagen later pas door dat jij 'Manic' was... solly
Vraagje, hoe krijg je het voor elkaar om foto's van die wedstrijd op internet te zetten?

Was gezellig, maar jemig, wat duurt dat allemaal lang zag. Ik had 171 en 176 ofzo waarmee ik HEEL erg tevreden ben, aangezien hij de laatste maand zo in de staak zat. Heb nu tenminste het gevoel dat ik op een punt zit waar ik iets mee kan. Goed, het moet nog even beter, maar ik kan er nu weer aan gaan rijden... Dus ben erg blij.
Dat was weer iets minder.manic schreef:En jij maar denken... Waarom zit die muts tegen me te ouwehoeren
http://www.luifoto.nl/gallery/dresjuni06/
Hier even de goede uitkiezen en die gewoon hier linken, dan staat 'ie er op.
Vandaag weer de hele dag in Hoofddorp geweest... Heb nog met je juf zitten borrelen SallWas gezellig, maar jemig, wat duurt dat allemaal lang zag. Ik had 171 en 176 ofzo waarmee ik HEEL erg tevreden ben, aangezien hij de laatste maand zo in de staak zat. Heb nu tenminste het gevoel dat ik op een punt zit waar ik iets mee kan. Goed, het moet nog even beter, maar ik kan er nu weer aan gaan rijden... Dus ben erg blij.
Overigens liet op het laatste moment me lezer het afwetenDat was weer iets minder.
Ennuh, ik heb eindelijk mijn weekje Texel geregeld, dus 1e week van juli gaan Soo en ik uitblazen op het strand. Heb er zin in!
.. Zit al de hele dag aan mijn laatste examen.
ik pb je ff terug

Myrtje_ schreef:(...)en heb iets nieuws ontdekt wat ik in bezit wil hebben..
een WUP-pet..![]()

Nou ja, veel plezier met de bruiloft in ieder geval!
Wat is hij toch mooi!

), namelijk:
Mijn hele dag weer goed natuurlijk