Yustin schreef:Maar zou het niet een uurtje vroeger kunnen?Of komen mensen dan in de knoop met hun werk?
Voor mij geen probleem hoor, ik hoor wel wat de anderen vinden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yustin schreef:Maar zou het niet een uurtje vroeger kunnen?Of komen mensen dan in de knoop met hun werk?

niet al te lang dan
Yustin schreef:Ja dat hoop ik ook voor je! Ik ga nog een keer de zonnedans doen, heb ik vaochtend ook voor Ireen gedaan en dat heeft geholpen!
Yustin schreef:Waar gaan jullie dat doen Fieke? veel sterkte ermee!
ik fiets zo (om ongeveer half 1) nog even richting stal voor de stang! Serada schreef:Yustin schreef:Maar zou het niet een uurtje vroeger kunnen?Of komen mensen dan in de knoop met hun werk?
Voor mij geen probleem hoor, ik hoor wel wat de anderen vinden.
peetorlan schreef:Die ireen hihihi
Volgens mij ben je bijna jarig toch ireen???
Owens_hartje schreef:Reentjuh schreef:En hoor net dat hij ook keelpijn heeft, hahahahhahahha!
Dat wordt samen onder de wol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owens_hartje schreef:Ja je hebt een heel lief kereltje Ireen.![]()
Moet je heel zuinig op zijn
Ben ik ook heel trots op en blij mee
En natuurlijk ben ik er ook heel zuinig op
Yustin schreef:Ja dat hoop ik ook voor je! Ik ga nog een keer de zonnedans doen, heb ik vaochtend ook voor Ireen gedaan en dat heeft geholpen!
En of het aanstaande zaterdag of die zaterdag daarop mooi weer is??? Dat weet ik niet. En dit keer wordt het wel een stalvergadering met alleen maar GOED nieuws he, hihi, zodat iedereen kan blijven lachen, hihi! Reentjuh schreef:Zo volgens mij ben ik nu weer bij, hahaha!