Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:11

Kan me voorstellen Joyce dat je dan gaar bent. Ik lag er om half 12 in en moest vanmorgen om half 8 weer paraat staan op stage. Ben nu dus ook lekker moe.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:25

Ik heb altijd moeite met het veranderen van de klok, duik zo lekker mijn mandje in (zal wel aan de leeftijd liggen).

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 09:07

Zo mijn 4 daagjes zitten er weer op(ergens ook blij toe). heb niet veel gekocht alleen een shirtje en een paar handschoentjes.. Zaterdag was wel echt heel tof alleen toen we naar huis moesten werd het wat minder.. we konden nergens een taxi krijgen met als gevolg dat ik om half 7 in men bedje lag en om half 12/12 uur weer op indoor brabant was.. de dag ervoor lag ik er om 4 uur in en de rest van de dagen was ook niet bepaald vroeg.. nu ben ik dus zo brak als maar wezen kan en heb ik dadelijk examen.. Ik ben benieuwd dus Tong uitsteken

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:52

haha vandaag dat C P gebeld had ofniet?
C had om kwart over 3 naar P gebeld, maar die moest voor zijn werk naar Spanje dus die was en is nog steeds niet thuis geweest.. Dus ik dacht al dat het zoiets was

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:07

Joyce, snap er geen bal van, maar dat hoeft waarschijnlijk ook niet.
Ga vanavond voor het eerst sinds anderhalf jaar weer eens lessen, zal wel flink afgestraft worden op alle fouten die er ingeslopen zijn.....

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:09

van wie heb je les am...

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:23

Nou vandaag naar het ziekenhuis geweest bij de MaagDarmLever poli. Na het onderzoek wilde de internist mij met spoed laten opnemen. Morgen dus om 10:15 in het ziekenhuis zijn, krijg om 12:00 een maagonderzoek waarbij ik al gelezen heb dat braakneigingen en verstikkingsgevoelens normaal zijn. Dus ik laat me mooi platspuiten Haha!. En dan woensdag nog een aantal onderzoeken en dan is het hopelijk duidelijk wat ik heb. En dan hopelijk mag ik donderdag weer naar huis.
Ik hoop op een computerruimte ergens in het ziekenhuis, dan kan ik mooi op bokt, ander verveel je jezelf daar dood Tong uitsteken.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 21:23

Ik had het al van jou gehoord Djoon, maar het heeft twee kanten zoals ik al zei aan de telefoon. Groot gelijk dat je je laat platspuiten en heel veel sterkte.

Shoofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 22:33

Djoon, ik wil je bij deze ook nog even sterkte wensen. Ik hoop dat er na al die onderzoeken wel duidelijkheid komt over waar die pijn vandaan komt. Heel veel sterkte!!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 22:50

Sterkte.. maar als het spoed is dan word je toch metteen opgenomen?

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 23:34

Van H. Leentje, ze vroeg of ik iets speciaals wilde oefenen. Nou ik heb heel veel ietjes waar de puntjes weer op moeten. We zijn aan de slag gegaan en het ging super, heb een hoop oefeningen op gekregen en nu op naar volgende week.

Jeetje Djoontje dat is niet niks maar wel super dat ze zo snel aan de gang gaan, hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ik duim voor je dat het allemaal meevalt.

Dustinlover, spoed wil niet zeggen dat je meteen moet blijven, het zit hem er meer in dat ze zo snel het onderzoek kan krijgen, ze wordt er dus eigenlijk tussen geschoven. En zal morgen nuchter in het ziekenhuis moeten komen.

supje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 23:44

veel sterkte djoon
heb vandaag alles alleen moeten doen omdat T en K ziek zijn.
heb gelukkig alleen drollen geschept, maar de manege paarden moesten ook los.
en het is gelukt hoor, maar mijn god wat kunnen die paarden toch lastig zijn.
heb w moeten afzeggen omdat ik ook moest voeren en lesgeven ,heb daarna nog levana en surprise
gereden. was pas om 21:00 thuis.
morgen zal waarschijnlijk het zelfde verhaal worden..

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 23:50

suc6 yoni hopelijk komt het snel goed

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 23:52

Rustig aan Subje, ik dacht daar straks al hij ziet er moe uit. Nu begrijp ik het.

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 10:19

Ik hoop dat je dan eindelijk te weten komt wat er aan de hand is yoni Lachen

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 14:44

Myrthe is vandaag opgehaald door W. Ach gut
En de e-pony waar we wezen gaan kijken is niet eens meer gekeurd die had iets onder zijn buik, en B kon er met dr vinger helemaal in, dus hij had waarschijnlijk een operatie gehad vroeger.
Dus dat is ook niet doorgegaan, jammer genoeg was een érg leuke, echt zon stevige ponyke.

Dus nou maar afwachten of er iets anders komt...........

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 14:46

Nou na 3 uur in het ziekenhuis te hebben gelegen ben ik alweer ontslagen, de reden: ik ben op 20 maart op proefbedrijf sterksel geweest en dus met varkens in aanraking geweest. Ze moeten eerst kweken maken van slijmvliesweefsel om mij te testen op de MRSA bacterie. Daarom kon ik nu niet in het ziekenhuis blijven. Donderdag hoor ik de uitslag en maandag of dinsdag wordt ik als het goed is weer opgenomen voor 3 dagen.
De algemene onderzoeken waren alleen geen pretje dus voel me nu behoorlijk beroerd Ziek .

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:47

Jeetje, het zit je wel mee zeg.
Hopelijk krijg je snel de uitslag en kunnen ze verder.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 18:33

Nou Supje dan snap ik dat je moe was. Wat een werk in je eentje.
Amarie: leuk dat je weer les hebt zeg, is altijd weer verfrissend na een tijd zonder gedaan te hebben.
Djoon, dat is wel balen zeg, hoe waren ze daar dan ineens achter gekomen?

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 13:31

Gisteren de dierenarts naar germus laten kijken, hij had een bult bij zijn kaak, volgens de dierenarts waarschijnlijk een ontsteking dus kan hij aan de poeders ( voor 5 dagen ) hopelijk is het dan weg. Anders moeten ze een foto gaan maken van zijn kaak. Vanavond effe kijken of we kunnen rijden als hij er niet te veel last van heeft, anders maar longeren.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 14:33

sjaslique schreef:
Nou Supje dan snap ik dat je moe was. Wat een werk in je eentje.
Amarie: leuk dat je weer les hebt zeg, is altijd weer verfrissend na een tijd zonder gedaan te hebben.
Djoon, dat is wel balen zeg, hoe waren ze daar dan ineens achter gekomen?

Toen ze me na 2 uur laten wachten op mijn kamer maar eens officieel gingen opnemen Slapen . Een van de laatste vragen: ben je de afgelopen tijd nog op een varkens of kalverbedrijf geweest. Ehm..ja 20 maart nog.

En toen opeens heel geregel en over en weer gebel. Eerst wilden ze me nog in een isoleerkamer leggen zodat ik iig geen andere patiënten kon besmetten mócht ik de bacterie hebben (ongevaarlijk voor gezonde mensen maar riskant als je ziek bent). Maar na even overleg toch besloten dat ik de tent uit moest. Dus hup infuusnaald weer uit mijn arm (en ik was nog wel zo dapper geweest toen de zenuwachtige co-assistente 'm in mijn arm zette Bloos ) en ik kon weer gaan. Even wat monsters genomen en die zijn dus op kweek gezet. Morgen hoor ik of ik positief of negatief ben. En bij negatief ga ik dus maandag of dinsdag weer het ziekenhuis in. Bij positief kunnen ze me ook wel helpen maar dat wordt wel een heel geregel (moet dan iedere keer als laatste van de dag onderzocht worden waarna heel de kamer ontsmet moet worden). Plus dat dan iedereen waarmee ik in aanraking ben gekomen in het ziekenhuis ook getest moet worden. Scheve mond
Dus hoop maar mee op negatief, dat scheelt een hele hoop sores en onrust.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 14:55

Wat een verhaal Djoontje, ik duim ook voor jou dat je negatief bent. Heel veel sterkte ermee : Ach gut

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:05

Poeh Djoontje, hopelijk valt het mee.
En Germus een bult, dat is niet zo mooi. Hopelijk trekt het snel weg en hoeft hij er niet aan geholpen te worden.
Succes.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 07:36

Heeft iedereen het goede nieuws ook al gehoord? Spetter is gisteravond bevallen van een merrie veulentje.. Lachen

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:32

Wat een leuk nieuws. Heeel misschien kom ik zaterdag even langsgeschuifeld Haha! dan kan ik gelijk eventjes het gangetje in spieken naar het veulen. Heeft het al een naam?
Germus: ik hoop dat de poeders werken en dat die bult snel weggaat.

Nou ook van mijn kant nog goed nieuws, ik was negatief dus het besmettingsgevaar is geweken Haha!. Maandag om 8:30 wordt ik weer opgenomen.