sjaslique schreef:Nou Supje dan snap ik dat je moe was. Wat een werk in je eentje.
Amarie: leuk dat je weer les hebt zeg, is altijd weer verfrissend na een tijd zonder gedaan te hebben.
Djoon, dat is wel balen zeg, hoe waren ze daar dan ineens achter gekomen?
Toen ze me na 2 uur laten wachten op mijn kamer maar eens officieel gingen opnemen
. Een van de laatste vragen: ben je de afgelopen tijd nog op een varkens of kalverbedrijf geweest. Ehm..ja 20 maart nog.
En toen opeens heel geregel en over en weer gebel. Eerst wilden ze me nog in een isoleerkamer leggen zodat ik iig geen andere patiënten kon besmetten mócht ik de bacterie hebben (ongevaarlijk voor gezonde mensen maar riskant als je ziek bent). Maar na even overleg toch besloten dat ik de tent uit moest. Dus hup infuusnaald weer uit mijn arm (en ik was nog wel zo dapper geweest toen de zenuwachtige co-assistente 'm in mijn arm zette
) en ik kon weer gaan. Even wat monsters genomen en die zijn dus op kweek gezet. Morgen hoor ik of ik positief of negatief ben. En bij negatief ga ik dus maandag of dinsdag weer het ziekenhuis in. Bij positief kunnen ze me ook wel helpen maar dat wordt wel een heel geregel (moet dan iedere keer als laatste van de dag onderzocht worden waarna heel de kamer ontsmet moet worden). Plus dat dan iedereen waarmee ik in aanraking ben gekomen in het ziekenhuis ook getest moet worden.
Dus hoop maar mee op negatief, dat scheelt een hele hoop sores en onrust.