Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met nog wat vrienden van hem achterin. het kamp was leuk, maar gisterochtend werd ik wakker met knallende koppijn, toen kreeg ik buikpijn en toen werd ik misselijk en heb ik bijna de hele dag op bed gelegen, 's avonds in ''kotskranke toestand'' een toneelstukje gedaan en daarna weer gaan liggen, toen ben ik weer even terug gegaan naar het feest en ging ik als laatste weg de lichten waren al uit hahaha, maarja vanmorgen was ik dus nog steeds ziek en ik had gen evrvoer terug en moest met de bus en trein en daar hou ik niet van en al helemaal niet als ik ziek ben, maar gelukkig was daar mijn redder
wie het dan ook moge zijn 
hoop ik

) en die was ook bezig over welke jongens van pabo 1 iets voor mij waren. het was een legerkamp en we hadden oliebol aan met geschikt en ongeschikt en alle 1e jaars waren ongeschikt voor mij hahahaha
half 9 toch??
daarna ben ik wel meteen mn bed in gegaan.. kben nu net wakker dadelijk naar beauty en om 1 uur naar de dierentuin in krefeld met het kinderfeestje van mn oppaskindje quinn helpen.
goed geregeld...
srry 
was sophie gister nog gaan slapen
?