wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:33

Hmm, en kan niet iemand anders Lady rijden tot jij dat kunt gaan doen? Iemand die dat goed kan natuurlijk. Weet ook niet precies waarom je nu niet rijdt Bloos maar er is toch wel een oplossing te bedenken?

Dat ze echt verder wil met die fjord joh! Het is heel jammer voor zijn fans dat hij weg gaat maar Urnie mag in zijn hoefjes knijpen Knipoog

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:39

Ja, ik zal hem wel erg gaan missen Verdrietig
Hoop dat ik er nog een paar keer op mag rijden Lachen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:46

Da's niet eerlijk! Ik heb er nog helemaal nooit op gereden!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:24

Idd wel jammer dat Urnie en Lady mee gaan met Ingrid maar ook wel logisch!
@ Sanne hoe gaat het nu trouwens met je arm dan? En heb je al een schattig waarneer je weer mag gaan rijden of weer naar het ZH moet?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:32

hebben jullie het filmpje uit Alkmaar gezien? Af-grij-se-lijk. Wie is die sukkel die denkt dat dat paard, dat duidelijk helemaal platgespoten is, gestresst is?

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:33

nee die heb ik niet gezien waarneer was die dan?

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 09:42

hestejente schreef:
Hmm, en kan niet iemand anders Lady rijden tot jij dat kunt gaan doen? Iemand die dat goed kan natuurlijk. Weet ook niet precies waarom je nu niet rijdt Bloos maar er is toch wel een oplossing te bedenken?
Dat ze echt verder wil met die fjord joh! Het is heel jammer voor zijn fans dat hij weg gaat maar Urnie mag in zijn hoefjes knijpen Knipoog

Helaas, ligt het allemaal nog al complex. Ze schatten dat ik rond maart/ april misschien wel weer kan rijden. Met de nadruk op misschien. Ik heb trouwens mijn schouder verbrijzeld gehad, na val van paard, ben ik aan geopereerd, ruim 3 en een halve maand in gips corset gezeten. Daar ben ik nu een week of 6 uit en moet ik gaan revalideren.
Dit is één van de redenen, waarom het niet kan. Lady zelf is ook niet helemaal goed op de benen.
Verder heb ik even geen tijd om het helemaal ui te leggen, maar dat doet er sowieso niet heel erg toe.
Feit is gewoon, dat ik voorlopig ik nog niet te paard zit en Lady met Ingrid meegaat in Januari. Verdrietig

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 09:47

jammer dat het nog zo lang duurt Sanne! Heb je er nu dan nog steeds last van?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 11:54

Jeetje, dat wist ik helemaal niet! Wat een toestand zeg! Nee, dan lijkt me niet dat je met Lady aan de slag moet gaan voorlopig Clown

Het filmpje kun je vinden als je op het onderwerpje van sint in Alkmaar klikt, op de hoofdpagina van bokt. Dat is de pagina die je ziet voordatje ingelogd bent. Je kunt ook zoeken op "sinterklaas" en "alkmaar". Maar het is geen leuk filmpje.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:07

Huilen Het klopt. Na 6 jaar ga ik jullie verlaten. Gelukkig heb ik per januari een baan op een basisschool Ja
Ik hoop dat alles gewoon heel leuk blijft en daar ga ik eigenlijk ook wel vanuit. En verder hoop ik dat Ingrid het leuk krijgt in haar nieuwe huisje en dat ze de manege niet te veel gaat misen.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:43

annemiek je meot egt niet weg. ik heb nog maar heel kort les van je gehad!. , verder ben ik gewoon nog erg benieuwd hoe het verder gaat worden. ik heb trouwens even opgezocht. die dochter van hun zit op hyves. en ze is nu 13 jaar. Knipoog en verder.. ik bedoel we kunnen niets anders doen dan afwachten. er zullen waarchijnlijk wel wat dingen zijn die zij anders zullen doen dan ingrid daar ontkomen we niet aan. of dat positief word of negatief moeten we nog maar zien . ik blijf gewoon sowiezo, tot het zo erg veranderd dat ik het ook niet meer leuk vind. ik bedoel je kunt er ook heel erg van leren. kun je zien hoe de ander iets aanpakt. ze zullen misschien met lesgeven meer op andere punten letten, waar je dan ook weer van kunt leren. ze kopen misschien andere paarden en hebben we binnen de korste keren 10 fjorden op de manege staan. ik bedoel wie weet. ..

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 13:13

Jammer dat je weg gaat Annemiek. Maar heel veel plezier met je nieuwe baan!!
En ik denk dat het wel goed gaat komen hoor! Lachen Er zullen natuurlijk in de loop van de tijd dingetjes gaan veranderen enzo. Het zal best wennen zijn maar ik denk dat het wel gezellig gaat worden met die nieuwe mensen!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:05

Vadaag heb ik alvast in een aantal lessen verteld dat ik ga.
Pff. de reacties, ze vonden het allemaal heel erg. Verdrietig
Maar het gaat allemaal goed komen! Ik ga jullie erg missen, maar de andere mensen zij vast erg tof!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:54

Het zal voor iedereen denk ik echt wennen worden, volgens mij gaan bijna alle mensen die lesgeven weg. Ik hoorde dat alleen Marieke en Feline blijven. Ik vind het ook jammer dat jij en Annemiek weggaan, t was altijd super gezellig, de lessen waren altijd heel leuk enz! Maar denk dat het met de nieuwe mensen ook best oke gaat worden! Het is gewoon even afwachten! Lachen

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:05

diiLauraa schreef:
volgens mij is het zeker dat O'lady en Urnie gaan, maar Leandra nog niet helemaal zeker..
heb trouwens vandaag op Urnie gereden;
''WAT EEN SCHATJE!!'' <33

Je had 'm leuk lopen, Laura!

Ga even bijlezen...

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:26

Dan zal ik ook even zeggen wat ik over de overname van de manege even kwijt wil. Ik vind 't echt super jammer dat Ingrid met de manege gaan stoppen, maar natuurlijk begrijp ik haar keuze. Naast Ingrid, ga ik ook al het personeel natuurlijk missen! Vooral degenen die, net als ik, al echt in 'het begin' op de manege waren. Die 8 jaar zijn echt zo snel gegaan!

Het zal natuurlijk heeeeeel erg wennen zijn, maar heb er wel zin in om de nieuwe eigenaren te ontmoeten zaterdag bij het pensionoverleg. Waar ik ook super benieuwd naar ben, is de kwaliteit van de instructeurs. Ik hoop echt dat er goed wordt lesgeven en dat ze niet een hele andere 'manier' hebben van lesgeven dan Ingrid...

Maarja, we zullen het allemaal zien!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:28

Naar de manier van lesgeven ben ik ook benieuwd. Een beetje verandering kan geen kwaad, is juist wel leuk, maar ik hoop dat de kwaliteit wel hetzelfde blijft.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:31

Ja, zeker! Vooral omdat de lessen waarin Roosmarijn en ik rijden (zaterdag 11.30 en maandagavond les) van een wat hoger niveau zijn dan de andere lessen die op de manege worden gegeven...

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:34

Komt vast goed! Ja

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:48

_Anneke_ schreef:
ze kopen misschien andere paarden en hebben we binnen de korste keren 10 fjorden op de manege staan. ik bedoel wie weet. ..

Dat denk ik niet, ze hebben zelf twee enorme tuigers! En die vrouw is erg van de dressuur staat in de brief, die wil vast geen fjorden. Alleen maar van die grote Huilen

@ Dominique: weet je of wij, de gewone manegeruiters, die nieuwe mensen ook nog van tevoren te zien krijgen?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:49

@ Roos: wat is het mooi geworden! Dank je wel!!!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:58

Er zitten allemaal streepjes doorheen Boos! ik snap niet hoe dat komt, het ligt aan bokt dat weet ik (maar hoe ik het moet oplossen..... Verward )

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 16:00

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 16:04

Ik heb vandaag op Petra gereden! Was best grappig maar je krijgt er echt last van je rug van!! We gingen het laatste half uur zonder beugels!!Was vet grappig! Ik vind het echt jammer dat iedereen weg gaat!! Maar er komen een paar(weet niet uit mn hoofd)Belgische Trekpaarden en 2 Tuigers

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 16:05

We kunnen nou Ursa helemaal zien, hoera! Die paar streepjes maakt toch niet zo heel veel uit?? Hoe wist je nou dat ik het rood wilde hebben? En bij Ursa heb je een ster gemaakt, en het is een stermerrie! Ja (van Meiner, d'r moeder is een hulpstamboekje Clown )