maar er is toch wel een oplossing te bedenken?Dat ze echt verder wil met die fjord joh! Het is heel jammer voor zijn fans dat hij weg gaat maar Urnie mag in zijn hoefjes knijpen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar er is toch wel een oplossing te bedenken?

hestejente schreef:Hmm, en kan niet iemand anders Lady rijden tot jij dat kunt gaan doen? Iemand die dat goed kan natuurlijk. Weet ook niet precies waarom je nu niet rijdtmaar er is toch wel een oplossing te bedenken?
Dat ze echt verder wil met die fjord joh! Het is heel jammer voor zijn fans dat hij weg gaat maar Urnie mag in zijn hoefjes knijpen
Het klopt. Na 6 jaar ga ik jullie verlaten. Gelukkig heb ik per januari een baan op een basisschool
en verder.. ik bedoel we kunnen niets anders doen dan afwachten. er zullen waarchijnlijk wel wat dingen zijn die zij anders zullen doen dan ingrid daar ontkomen we niet aan. of dat positief word of negatief moeten we nog maar zien . ik blijf gewoon sowiezo, tot het zo erg veranderd dat ik het ook niet meer leuk vind. ik bedoel je kunt er ook heel erg van leren. kun je zien hoe de ander iets aanpakt. ze zullen misschien met lesgeven meer op andere punten letten, waar je dan ook weer van kunt leren. ze kopen misschien andere paarden en hebben we binnen de korste keren 10 fjorden op de manege staan. ik bedoel wie weet. .. 
Er zullen natuurlijk in de loop van de tijd dingetjes gaan veranderen enzo. Het zal best wennen zijn maar ik denk dat het wel gezellig gaat worden met die nieuwe mensen!

diiLauraa schreef:volgens mij is het zeker dat O'lady en Urnie gaan, maar Leandra nog niet helemaal zeker..
heb trouwens vandaag op Urnie gereden;
''WAT EEN SCHATJE!!'' <33

_Anneke_ schreef:ze kopen misschien andere paarden en hebben we binnen de korste keren 10 fjorden op de manege staan. ik bedoel wie weet. ..

ik snap niet hoe dat komt, het ligt aan bokt dat weet ik (maar hoe ik het moet oplossen.....
) 
(van Meiner, d'r moeder is een hulpstamboekje
)