Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xEsther schreef:woensdag is geen optie, omdat die vrouw die t paard brengt dat volgepland staat (ze brengt namelijk haar paarden zelf naar de eigenaren). Annika staat namelijk op zo`n handelsstal.
.

xManon_ schreef:Ik wil op Mustache, maar ik weet nog niet of ik Britt ook op zal noemen bij voorkeuren. Heb liever Mustache.

xManon_ schreef:Zal wennen zijn voor jou Tania, wat groters onder je kont.
Denk het ook
. 
Haha, nee hoor just kidding.
maar dat was echt een te grappige les. Die pony's hadden allemaal hun dag niet, zelfs een paar pony's die geen ene flikker doen en altijd braaf zijn. Dat leidde tot 5 meiden die zijn afgevallen van hun paard in de les. Onze instructrice kwam niet meer bij, die zat op zo`n verhoging, waar vaak jury's zitten
Wij lagen ook helemaal dubbel, niemand viel gelukkig hard.
Waarschijnlijk omdat ze die week een hele weekend niks hebben gedaan (vanwege de vakantie etc)
Bubi was vroeger ook een circuspaard bij een circus
sommige moeders van de beginners die de volgende les erop moesten keken alleen wat serieuzer
...
gelukkig val je van hem niet zo hoog
maar toch. Maar heb er ook een paar keer met slappe lach naast gelegen.
dan kon ik er zo vanaf glijden. (En mijn instructrice maar zeggen, nou klim dr dan gewoon weer terug op t zadel als je daar toch hangt
Ik hing inmiddels ondersteboven aan zn hals...)
Hoeft eens niet superwarm te zijn, lekker fris mag ook.
). Ik heb hem niet lang gehad en was nog maar een jong beesie (en klein). Hij is dood gegaan.
.
. Voor mij trouwens geen dieren ofzo meer uit dierenwinkel. Beter naar een fokker ofzo.
)
dat betekend wanneer ze heel vrolijk zijn of bijvoorbeeld horen wanneer ze eten krijgen enz, soort vreugdessprongetje dus. Dat doen de mijne altijd als ze plastic zakjes horen kraken of zo`n vitamine C pilletje krijgen. Toen ik dat eerst zag, dacht ik ook van huh? maar ik had gevraagd aan mijn fokker en die zei dat dus
.
..
oeeh wil er zo graag een hebben. Maar ik ga woensdag voor de zekerheid een ander dekje van hem opmeten. En gaat dat niet schuiven bij een pony ? En ik ben er nog niet uit welke kleur (iig geen babyblauw of donkergroen achtig omdat ie dat al heeft).
Haha, ik weet niet of ze gaan verschuiven ofzo. Daar moet je idd wel even mee oppassen.