Doe je voorzichtig met Flairtje Enne als Juf Inge weer begint te zeiken tegen je, zeg je maar dat ik heb gezegd dat ze dat eerst maar eens tegen mij moet gaan doen voor ze dat bij jou doet.
Als het goed is gaan er vandaag ook voor ijzertjes onder Is wel nodig.
Ja hoor flairtje heeft nieuwe schoenen. Heb ze gezien . Nou Laaf was wel braaf in de bak. Hij wou er eerst vandoor gaan omdat er iemand bezig was met een trappetje.(toen zat ik er nog niet op). Daarna schrok hij omdat iemand die deur van de bak open deed dus ging ie maar weer ff rennen. Daarna heeft ie echt super gelopen lekker ontspannen. En dus ook netjes aan de teugel. Na het rijden moest ik zn mond afvegen van het kwijl. Ja af en toe is Laaf ook net een baby.
Flairtje heeft nieuwe schoentjes idd Ze gleed nog bijna uit toen ik terugkwam van rondje Huisduinen, ze liep over dat gladde geval. Ze was echt superbraaf! Maar een keertje ff gehuppelt, verder zat ze alleen maar om zich heen te kijken, niet eens gedribbeld Had dr daarna nog maar ff uitgebreid beloont en lief Debje wilde met mij en Flairtje meelopen En daarna ging ik crossen op Misty
Wie wilt er een nieuwe boktnaam voor mij verzinnen? Het liefst niet met m'n eigen naam erin.. reden omdat iemand m'n berichtjes leest en da's niet zo prettig Ik kan zelf niets verzinnen..
Denk niet dat dat veel zin heeft Hasten, je post e.d blijven gewoon bestaan. En degene die je berichten leest vind ze toch wel weer terug via je profiel. Gewoon * piep * aan hebben, bij mij werd ( en wordt misschien nog wel ) ook een hele tijd meegelezen. Blijkbaar ben je gewoon ontzettend intressant en boeiend
Dat vertelde ie * gohh.. heb jij dat gezegd? Als ik anders heet dan kan ie me profiel toch niet meer vinden, want dan weet ie niet hoe ik heet zeg maar
Blijkbaar ben je gewoon ontzettend intressant en boeiend
Zo denk ik er ook altijd maar over
Als ze me zo spannend vinden dat ze via bokt erachter willen komen wat ik doe dan moeten ze dat vooral doen (en dingen die mensen niets aangaan zet ik hier toch niet neer )
Hoera! Ik heb zo'n poedersuiker.... Morgen vier ik mn kinderfeestje en 1. de vaatwasser is kapot. 2. De gootsteen loopt niet meer door en 3. Nu ligt de hele afvoer uit elkaar en kan ik dus geen water gebruiken morgen in de keuken. Echt zo fijn allemaal. Wie is er hier heel handig en heeft zin om even gezellig te komen klussen
En ik zou dus gaan poetsen en schrobben vanavond, maar lig al de hele avond op mn knietjes onder de gootsteen... en mn vriend is saggereinig naar bed gegaan, erg leuk allemaal. Nu moet ik het allemaal maar alleen oplossen, sielugh he
Hoe kom je erachter dat iemand meeleest euhm, je gaat op de pc bij een bepaald persoon, opent bokt en * goh, hij logt automatisch in? ' dat is herkenningspunt 1, zeker als diegene echt he-le-maal niks met paarden heeft. puntje 2, mensen weten dingen die je alleen op bokt hebt verteld puntje 3, iemand stuurt je ergens een print screentje over en 'goh, kijk nou, onderin de werkbalk, bokt.nl " ( en diegene had nog steeds helemaal niks met paarden )
En deedejee ik vind je ontzettend sielugh! het is dat ik al in mijn rendierenpjaam zit...dus helaas kan je niet helpen..