manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:24

Nou Bar, dan kom ik heel snel Shaar een keertje knuffelen! Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:44

Trouwens Bianz, zou dat vzh zadel van jou op shaar passen? Ik ben nog op zoek naar een zadel om mee te springen. Ik heb nl 1 keer in de 2 weken springles. En met mn dressuur is dat niet ideaal...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 21:49

Gelukkig dat je nu wel iemand hebt die een oogje in t zeil kan houden Lachen En idd lief van der!
*wel toevallig zeg

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 00:26

ahh, dat is wel snel gegaan bianz, maar wel leuk voor nero...hoop ik!

Cis: we hebben heel veel tropische vissen, ook guppen, maar daar gaan we niet echt voor, we houden meer van maanvissen en andere mooie tropische vissen.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 00:32

voicenel schreef:
Tjonge wat praten die veel op bokt zeg, ik dacht dat wij hard gingen met de pagina's...
Ik heb vanmorgen een berichtje geplaatst op het zeeuwentopic, en dat is nu al weer 8 pagina's terug ongeveer.
Nou dat zal dus ook niet heel veel zin hebben denk ik maar ja!

Ik heb erop gereageerd maar ik ga eind dit jaar op stage dus dan zou ik het ontzettend zonde vinden als het maar voor een paar maandjes zou zijn en weer afscheid zou moeten nemen. Jammer want ik vind Voice heel leuk.

Was al helemaal gek van d'r toen ze nog een veulentje was en ik nog bij Paardoes kwam. (om maar even in het topiconderwerp te blijven Knipoog)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 01:45

Pff wat een dag; kreeg ik vanavond net voor ik naar de bios ging nog een sms van Pia (van de Braamhof); ze heeft haar paarden allebei terugverkocht naar de fokker. Dus ook die verzorgpaarden gaan niet meer door. Echt jammer, want als ik over 3 weken klaar ben in mijn huis, zag ik het echt al helemaal zitten. Maar goed, ze reageerde heel leuk en gaf me nog een tip: Marjan van Rocky zoekt schijnbaar nog iemand? Da's toch de grote zwarte Thirz/Kim? Zou ook wel een ideale grootte zijn geloof ik! Willen jullie eens een oortje open houden voor mij? Pia zou ook opletten of ze nog iets hoorde, dus wie weet!
@ Bar: heb nu alleen nog dat merkloze VZH zadel te koop, maar die zou misschien heel goed op Shaar kunnen passen, omdat ze ook weinig schoft heeft en stevig gebouwd is. Als je het wilt passen moeten we even afspreken! Het zou ideaal zijn als het past, want het is vooral VZH met kleine springrichting. Laat maar horen hoe of wat. Heb weinig tijd, maar het moet vast wel ergens te proberen zijn.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 11:06

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 12:16

Arme Bianz, idd geen leuk dagje gister! Heb t zo met je te doen Ach gut Hopen dat Nero daar een fijn plekje heeft en dat je snel eens langs kunt gaan om te kijken hoe hij het daar heeft. Ik meld me aan om mee te gaan! Maar wat wel positief is, is die Rocky! Vorige keer ging dat kleine meisje erop rijden, dus braaf issie zeker. En meestal gaan ze met hem op buitenrit, dus ideaal. Wie weet rijden we toch nog eens samen dan Lachen

Haha, binnenkort zit Nel helemaal in de vissen-handel... zie het al voor me! Maar t huis schiet lekker op: fijn!!
Nou Marjon, ik vind best dat je naast je stage Voice nog kunt doen hoor Tong uitsteken

Nou, ik ga maar eens douchen en werken!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 12:17

Hehe ik zou heel graag willen maar ik moet 5 maanden 'weg', helaas...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 12:19

Owja, das dan een beetje lastig he Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:44

Ja dat was een dagje gisteren zeg! Gelukkig wel leuk afgesloten met de bios. Zijn naar Miss Potter geweest: leuk film!
@ Thirz: Nou zeker hopen dat Rocky wat gaat worden, zou heerlijk zijn om lekkere buitenritten te maken, Nous kan wel een rustig paard gebruiken naast d'r Lachen Als je iets hoort? Lekker gewerkt? Ben je nu wel nog een dagje vrij van de week?
@ Anne: Met mijn huisje schiet het idd al een beetje op. Het is nu zo ongeveer helemaal gestript van binnen, dus van de week kan het "aankleden" weer beginnen. Behang en verf kopen en aan de slag maar!
@ Nel: Goh, breiden jullie de zaak ook nog uit naar vijvervissen? Kan er nog wel een paar gebruiken in m'n vijver Knipoog
Verder iedereen een leuk weekend gehad? Nog iets spannends beleefd?

Pff had ook wat; had een nieuwe persoon zich aangemeld op mijn msn. Dus ik diegene geaccepteerd, omdat er normaal alleen maar bekenden zich aanmelden. Blijkt het echt een of ander figuur te zijn die vrijgezel is en op zoek? Hoezo naiëf van mij Clown Meteen maar ff gewist Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 18:46

He hallo,

tjonge bianz, hopen dat het nog iets wordt met een verzorgpaard.
Als voice nou gewoon even 10 cm groeit, dan heb ik er 1 voor je....

Marjon: ik had gelezen dat je erop gereageerd had, maar ja met stage van 5 maanden schiet het nog niet echt op natuurlijk!
Maar als je nog iemand anders weet...

Nou vijvervissen gaann we maar niet doen, maar mn schoonouders hebben die wel, dus misschien moet je het daar even vragen, heb je een vijver bij je nieuwe huisje???

Heej annemijn, ik zag jullie net nog.... herkende je me wel?!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:05

Misschien kun je voice gewoon wat groei-pillen geven haha.
Ik heb een rustig weekend, mn oma en tante waren hier op bezoek dus wel gezellig. Gisteravond sneeuwde het nog even maar das allemaal weer weg. Verder heb ik vandaag naar het schaatsen gekeken, super spannend dus ik heb de hele middag op het puntje van de bank gezeten. Morgen moet ik op excursie naar natuurmonumenten dus ik ben benieuwd.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 19:21

ja ik zag je idd langs flitsen in de auto hoor Nel Knipoog
Duurde ff, maar ik herkende je *LOL* tja als ik buiten ben mensen herkennen is niet mijn sterkste kant
*denkt aan een poosje trug; thirz en der moeder rijden door de wijk op een meter langs Annemijn. Eerst langzaam rijden, en zwaaien, vervolgens stilstaan en toeteren *kijkt op* "ow hooi Haha! "

Schijnheilig Tja dat heb je wel eens.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 20:50

Jaaa we gaan Voice gewoon heeeeel hard laten groeien! Of nog beter; misschien kan ik een dealtje met Marjan sluiten voor een verzorgfjord over 4 jaar Haha! Serieus: heb idd een vijver bij mijn huisje, dus als ik van het voorjaar wat nieuwe vissen kan kopen bij je schoonouders, zou dat handig zijn! Heb geen idee of er nu veel in zitten, want ze laten zich niet zo zien in de winter Knipoog Hoe is het nu met je Nel? Geen pijnlijke voorweeën meer gehad?
Anne, dat jij soms wel eens mensen mist buiten waren we al achter Tong uitsteken Wanneer was het ook al weer dat je mij ook totaal niet zag met de Toetoet? Clown
Die Cis is al helemaal Fries hoor: sneeuw en schaatsen! Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 21:05

owja! Jou heb ik toen idd ook behoorlijk gemist Schijnheilig
Tja...
kan ik ook niets aan doen Clown Let gwoon niet zo op de mensen om me heen als ik buiten ben Vork *ofzo*

Gaaf! een vijver in de tuin! Tss, flauwe vissen hoor. Je kan best ff "hoi" zeggen tegen de nieuwe bewoner, óók als t winter is Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 22:40

Hello girlz! Ben vandaag naar Tropicana geweest in rotterdam, was erg leuk, ben nu wel echt doodop!
@ Bianca: het heeft ook niet echt haast dat zadel, maar als ik toch 1 keer in de 2 weken ga springen kan ik dat niet met mn dressuurzadel blijven doen, want dan heb je kans dat de boom breekt!
Fijn dat het allemaal zo snel gaat met je huisje! Ik heb nu de aankomende 2 weken geen les (wel moet ik erg veel lezen). Maar ik wil je best een middag/avond komen helpen hoor!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 23:22

@ Bianz: Rocky is van Marjan Koole, een collega van me. Ik ken die vrouw heel erg goed (ik spreek dr regelmatig) en Rock zou zeker wat voor je wezen!
Ik kan Marjan wel even bellen voor je. Ze heeft op het werk een ongelukje gehad waardoor ze nu een whiplash heeft. Ze kan nu helemaal niks meer zelf (uitmesten, poetsen etc.) Het zou dus zo wezen dat jij dan samen met die kleintjes Rocky doet. Ik zal het wel aan dr vragen.

Ik heb even geen tijd om op de andere berichten te reageren, sry! Bloos Komt morgen wel!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 11:08

Nou, das helemaal mooi dat jij dr goed kent Kim! Gaat helemaal goedkomen!
Pff, ben echt weer moe van mn werkweekend. Zieken zijn gelukkig weer beter, dus deze week een beetje rust! In mei heb ik lekker een weekje vakantie, nu al zin in Cool Maar eerst volgende week de voorjaarsvakantie overleven met die kids die een week vrij hebben, haha!
Nou Bianz: ik sta woensdag helemaal tot u beschikking! Wat staat er op het klusprogramma?

En yes: Anja is eruit Go jij! Go jij! Al mocht Richy van mij ook vertrekken!!

Cis nog een boeiende excursie gehad? Heb je t boek van het ruiterbewijs trouwens al?
Nou, ga nu maar naar Nous, nu schijnt het zonnetje. Kan ik vanmiddag even wat slaap inhalen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 12:43

Thirz schreef:
En yes: Anja is eruit Go jij! Go jij! Al mocht Richy van mij ook vertrekken!!

Haha helemaal met je eens Thirz!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 13:08

@ Kims: als je dat zou willen doen heel graag!! Echt fijn dat jij ze kent! De komende 2 weken zit ik denk ik wel heel krap in de tijd, maar daarna moet dat weer helemaal goed komen! Als je wat weet hoor ik het wel!
@ Thirz: Nou je bent van harte welkom hoor! Heb nog geen klusprogramma voor woensdag; eerst met mijn moeder even inkopen gaan doen voor verf en behang enz. Zullen we het op de middag houden dan? Vind het alleen al leuk als je komt kijken hoor!
@ Bar: Moeten we maar even afspreken dan, wanneer ik het zadel kom passen. Ik vond het altijd lekker zitten iig. En natuurlijk ben je ook welkom om mijn huisje te komen bekijken; hoe het deze week loopt weet ik nog niet, over 2 weken is het ws. vooral schoonmaken, dus dat is niet het leukste werk Knipoog
@ Anne: De vissen hebben nog niet naar me gezwaaid of hoi gezegd hoor, misschien moet jij ze even opvoeden?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 13:11

@ Bianz: ik heb nu 2 weken geen les op school, dus opzich maakt het mij niet veel uit, heb veel tijd! Dus zeg jij maar wanneer het het beste uit komt!
Verkoop je trouwens ook je bontje? Of houd je die?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 13:15

Ja ik denk dat sharon gaat winnen... wat denken jullie?

Nou Bianz, hopen dat het wat wordt met die rocky.
En anders hebben wij nog wel een mini voice die je 3 jaar lang kan trainen.
Wel leuk een vijver in je tuin!
Mijn schoonouders hebben heel veel vissen in de vijver, dus misschien dat ze wel iets kunnen verkopen.
Ik heb geen voorweeën meer gehad gelukkig, dus nu gaat het wel beter. Het is wel spannend, want het kan nu komen maar ook over 6 weken bijv. pas.
Maar dat hoop ik niet want ik ben over 4 weken uitgerekend.
Dus we zullen zien!

Ik vondt gister een advertentie op marktplaats, het was een adv. van Silvia (eigenaresse van myra) en ze vroeg of iemand een wei in (de buurt van) arnemuiden voor haar 19 jarige fjord had.
Die haar jaren in de gehandicaptensport had gehad.
Dus Annemijn heb jij heel toevallig een eigen stukje grond in Arnemuiden........?!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 13:35

@ Bar: Bontje verkoop ik niet, vind het fijn voor de paardenrug als extra schokdemping, dus hoop het voor mijn volgende verzorgpaard te kunnen gebruiken. Stel dat het dan blijft liggen laat ik het je weten. Ik laat je ook weten wanneer ik het zadel kan komen passen; ben nu ws wel elke avond bezig en zaterdag, maar misschien dat het van het weekend even mogelijk is tussendoor (zaterdag begin van de avond, of zondag eind van de morgen)?
@ Nel: Ik duim dat het zo goed blijft gaan en de baby nog even lekker blijft zitten Knipoog En als Rocky niks wordt, wil ik zeker wel een mini Voice komen trainen; dat zou ik echt geweldig vinden!! Kunnen we weer eens samen gaan wandelen haha, history repeating Clown
Ga nu even mijn bammetjes opeten!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 15:27

Nou Nel, dan zet jij Myra toch gewoon in de achtertuin? Tong uitsteken Vind wel dat Myra een fijn plekje moet hebben voor dr pensioen. Waar heeft ze dr nu staan dan vraag ik me dan af.... Nu we het over de mini-voice hebben krijg ik weer helemaal een beeld van mama Nanda met dr babies. Niets is zo leuk als een fjordenveulen! Ik wil m snel knuffelen alstie er is!! (Maar eerst sta jij op voor de kraamvisite hoor Nel Knipoog )

Zo, ik heb paardgereden, cake gebakken, schoongemaakt. Nu ga ik lekker op de bank hangen voor de tv. Tis er wel weer voor Ja
Laatst bijgewerkt door Thirz op 12-02-07 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt