Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En idd lief van der!voicenel schreef:Tjonge wat praten die veel op bokt zeg, ik dacht dat wij hard gingen met de pagina's...
Ik heb vanmorgen een berichtje geplaatst op het zeeuwentopic, en dat is nu al weer 8 pagina's terug ongeveer.
Nou dat zal dus ook niet heel veel zin hebben denk ik maar ja!
)
Hopen dat die Rocky wat is dan! (of dat iemands open oortjes snel iets geschikts opvangen voor je!)
Hopen dat Nero daar een fijn plekje heeft en dat je snel eens langs kunt gaan om te kijken hoe hij het daar heeft. Ik meld me aan om mee te gaan! Maar wat wel positief is, is die Rocky! Vorige keer ging dat kleine meisje erop rijden, dus braaf issie zeker. En meestal gaan ze met hem op buitenrit, dus ideaal. Wie weet rijden we toch nog eens samen dan
Als je iets hoort? Lekker gewerkt? Ben je nu wel nog een dagje vrij van de week?
Meteen maar ff gewist
tja als ik buiten ben mensen herkennen is niet mijn sterkste kant
"
Tja dat heb je wel eens.
Serieus: heb idd een vijver bij mijn huisje, dus als ik van het voorjaar wat nieuwe vissen kan kopen bij je schoonouders, zou dat handig zijn! Heb geen idee of er nu veel in zitten, want ze laten zich niet zo zien in de winter
Hoe is het nu met je Nel? Geen pijnlijke voorweeën meer gehad?
Wanneer was het ook al weer dat je mij ook totaal niet zag met de Toetoet?
Let gwoon niet zo op de mensen om me heen als ik buiten ben
*ofzo*
Komt morgen wel!
Maar eerst volgende week de voorjaarsvakantie overleven met die kids die een week vrij hebben, haha!
Al mocht Richy van mij ook vertrekken!! Thirz schreef:En yes: Anja is eruitAl mocht Richy van mij ook vertrekken!!

En als Rocky niks wordt, wil ik zeker wel een mini Voice komen trainen; dat zou ik echt geweldig vinden!! Kunnen we weer eens samen gaan wandelen haha, history repeating
Vind wel dat Myra een fijn plekje moet hebben voor dr pensioen. Waar heeft ze dr nu staan dan vraag ik me dan af.... Nu we het over de mini-voice hebben krijg ik weer helemaal een beeld van mama Nanda met dr babies. Niets is zo leuk als een fjordenveulen! Ik wil m snel knuffelen alstie er is!! (Maar eerst sta jij op voor de kraamvisite hoor Nel
)