Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Al mijn mooie dingentjes liggen thuis...die laat ik daar voor geen goud achterCitaat:Elady, wat jammer nou dat het allemaal zo moet lopen....je had dat paard al zo goed als zeker gekocht...raar hoor, van die eigenaresse. Het lijkt er heel erg op dat er iets meer achter zit......Je neemt toch wel al je spulletjes mee, hè? Je nieuwe dekens en dekjes enz...enz...
Ik hoop dat je een lief paard vindt! Zwart is mooi, maar een goed karakter is mooier!
Ben nogal zuinig op mijn spullen en moet er niet aan denken dat het daar voor de zoveelste keer op de grond ligt (wat het al deed als ze Lee hadden gereden zondat dat ik het wist...kon ik weer mijn spullen bij elkaar rapen
)Jetta schreef:Wat een vieze warme dag! Ik werd zelf ook al door de dazen achterna gezeten, toen ik Hannelore met Vernania hielp in de bak! ( Ging super! Vernania is heel braaf en pakt het goed op! )
Warenko had een day-off! Lekker in het land laten staan.
Jetta schreef:Oh...Annelore...apart!
Ko wordt het superknolletje van stal! Naar buiten, zonder zadel, springen, fijne les...alles is mogelijk met deze dondersteen!
Is hij beter voor het been zonder zadel?
Ben benieuwd of hij het bij Dees ook een beetje wil gaan doen
ik ga het maar weer eens een keertje alleen proberen, Ko moet er toch aan gaan wennen
) en dat is wel eens lekker! Kom morgenochtend even langs om alvast wat spullen te brengen! Anous, mocht ik je missen morgen alvast veel plezier met rijden!!!!!
Het wordt dus hoog tijd een streng dieet en harde training!!
Kowloon schreef:E is 2,5....
H zijn oog zag er prima uit. Ik heb hem nog ff schoongemaakt met moedermelk , dat schijnt zo vol te zitten met antistoffen dat het overal tegen helpt.....heeft iemand mij onlangs verteld.
Jullie kunnen flesjes bij mij kopen voor een schappelijk tarief![]()
![]()
![]()
)