Goede morgen ! Ik mocht gister eindelijke naar huis ! Veel eerder dan verwacht maar was echt blij dat ik er weg mocht!
Melanie, Moet je eens rond gaan kijken en informeren etc. Wat vind jij duur zeg maar?Anna. Fijn dat je weer thuis ben wijfie
Okee okee! Ik vraag veel minder. En kan een mooi prijsje maken, maja dan moet jij mij eerst een goede fotograaf vinden want dat weet ik niet
Astor schreef:Okee okee! Ik vraag veel minder. En kan een mooi prijsje maken, maja dan moet jij mij eerst een goede fotograaf vinden want dat weet ik niet Als jij zou willen, ben je zeker welkom!!
Melissa twijfel je daar nu nog aan AnnaSuper joh!! hoe gaat het nu met jejeetje wat erg van Cres!! heel veel sterkte
Zucht...ik ben de sjaak om te wachten tot twee uur dat de groenteboer langs komt.....En daarna kan ik pas naar Xander.... Saaiheid heerst!
Ik twijfel der niet aan hoor. Maar twijfel of Mel mijn fotografie goed genoeg vindt. Omdat ze altijd zegt ik zoek nog een goede fotograaf.Maar ze vraagt me nooit ofzo. Dus vandaar