Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus ga vanmiddag langs!
Ben benieuwd wat het gaat worden, denk dat het inderdaad verstandig is om met zo'n diertje te gaan lessen, zeker als ze vurig is. Ik denk dat dat 'schrikken' hetzelfde als bij Ferro was, die schrok namelijk van een spook die langskwam
Daar moet je gewoon niet op in gaan, negeren, en als ze het wel een keer braaf doet belonen. Ferro vindt het hek nog steeds heel eng waar hij in de sloot gevallen is, heel begrijpelijk natuurlijk. Meestal negeer ik zijn gedrag, maar als hij zich extreem aanstelt lopen we er gewoon nog een paar keer langs totdat hij er normaal langsloopt. Hij mag van mij best kijken en snuiven etc, maar absoluut niet rennen of trekken. Als hij dat uit zichzelf goed doet beloon ik hem altijd even heel relaxed. Dat zijn echt van die dingen waar je je niet te erg op moet richten, vaak kan het dan juist erger worden.
Het was volgens mij net slaaptijd want de helft van de groep lag lekker te slapen of stonden er een beetje sloom omheen te snurken. Fer stond ook letterlijk te snurken met een centenbakkie en z'n ogen op half7 
Maakte echt een debiele sprong op de plaats en ging daarna weer verder slapen
Mafkees is het ook
Wel al een hele verbetering met een jaar geleden, toen was hij er gewoon vandoor gegaan xD
Wil hem namelijk voordat ik 2 weken op vakantie ga (over een maand) wel 'klaar' hebben, dan kan hij even 2 weken in het land nadenken over alles.
Weet wel dat het bij Ferro heeeeeel lang duurde voordat dat er uit was... Hij was er ook nooit op 'aangepakt' ofzo. Maar merkte wel dat wanneer ik dan boos werd hij ook zo'n idee had van 'zie je nou wel dat het eng is!!' Als ik het negeerde zag hij vanzelf dat ik het ook niet boeiend vond en was het voor hem ook niet meer de moeite waart er moeilijk over te doen
En als hij het dan een keer goed doet en ik hem er voor beloon vindt hij zichzelf ook wel heeeeeel stoer hoor