Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

deedee19

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:28

Wendy is chronisch op dieet.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:54

Arme Wendy... Met welk dieet ben je bezig dan?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:41

Oh niet echt een dieet hoor. Minder snoepen en naar de sportschool hè? Schijnheilig

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 22:39

Dat klinkt een stuk gezonder dan Sonja Bakkeren. Knipoog

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 23:31

Hehe, Sonja Bakker is zeer functioneel. Mijn ma is er kilo's mee afgevallen zonder minder te eten. Ze is alleen anders gaan eten. Maar daar gaat t toch altijd om? Een andere levenswijze aannemen. Haha!
Vandaag op school mijn drie negens opgehaald. Ojee ojee, wat ben ik toch slim... Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Wat niet leuk is, is dat ze onze klas in tweeen hebben gesplitst. Ik met twee anderen, gelukkig wel mijn closest mates, zitten met allemaal nieuwe instromers in de groep. De rest van de klas zit in de andere klas. Echt niet fijn. ls ze maar niet denken dat we die nieuwe mensen alles gaan uitleggen. of in subgroepjes dat wij alledrie een groepje met vij nieuwe onder onze hoede nemen. Nee, dat kost me veel te veel tijd. Zij snappen er nog niets van, net als wij vorig jaar, en dat gaat ons heel vel tijd kosten om alles uit te leggen terwijl het ons dat vorig jaar al gekost heeft toen we het zelf moesten uitvinden. Verward Bah, ik word al boos terwijl ik nog niet eens weet of dat zo gaat gebeuren. Ik mis wel mijn oude classmates Ach gut
En dan komt er ook nog bij dat het paard stierlijk vervelend was vanmorgen in de buitenrit. Boos! Boos! Boos!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 07:48

Waarschijnlijk omdat ie jou humeur overnam? Doet Ascot ook nl Knipoog
Aan de andere kant kan je ook denken; hoe voelde het voor jou, toen je vorig jaar alles maar zelf moest uitzoeken, wetende dat de anderen alles al wél wisten?

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 10:29

Dan wil ik ook effe klagen. Tong uitsteken Ik heb afgelopen 14 juli mijn schoolboeken via een bepaald bedrijf dat door de school werd aanwezen, mijn boeken besteld. Ik kan geen overschrijvingen doen via het internet, dus ik koos ervoor om niet te betalen via Ideal maar wel aflevering via TNT. Drie dagen later stond de postbode voor de deur met een envelop die gewoon 106,50 kostte. Bleek dat dus een afhaalbewijs te zijn van de readers. Ik daarna wachten en wachten en wachten... totdat ik dus net opbelde. Zei die vrouw aan de telefoon dat ik geen boeken had besteld maar dus alleen de readers (waar ik dus echt geen bal van geloof maar goed, mn moeder was erbij!). Dus heb ik net de boeken opnieuw besteld. Alleen hebben we de boeken we maandag nodig...

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 15:45

Ik heb boeken te koop staan hiero

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 15:55

En ik wil ook zeiken dat het hier veel te druk is en ik dus niet meer weet wat ik aan het doen ben Boos! Ik doe maar wat waardoor het een grote soepzooi wordt vrees ik. Krijg ik ook van die tevreden leerlingen van Schijnheilig

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 16:01

Hahaha, en die zijn al zo gauw tevreden. Tong uitsteken

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:32

Heerlijk he mieden, he werkende en studerende leven? Knipoog
He Judith, Browny heeft humeur niet over genomen. Ik was eerst gaan paardrijden en daarna naar school gegaan. Was nog compleet unaware van alle ellende. Ach gut
Nouja, ellende is misschien wat zwaar uitgedrukt maar ik baal wel. Vorig jaar hadden we maar drie mensen inde klas die 'alles' wisten waarvan er een stopte. Het enige wat zij tegen ons zeiden was: je zult het straks wel zien en dat klopt ook. Alles wordt duidelijk als je bezig gaat met de studie. Het is wel zo dat we nu weer studieloopbaan uren krijgen waarbij we weer alle suitgelegd krijgen over het port folio, hoe de studiehandleiding in elkaar zit en hoe het met studiepunten werkt enzo. en dat zijn heel wat verloren uren. Boos!
Ik mis alleen mijn klasgenoten. Tamara, een vriendin van mij die nu niet meer bij mij zit, was erg boos. Nu zit ze alleen ij al die serieuze saaie mensen in de klas. (Je kent dat, oud en vastgeroest in bepaalde denkpatronen. Mensen die in paniek zijn als er een sheet bij een hoorcollege net iets anders uitziet dan die ze zelf hebben. Oook al komt het op hetzelfde neer. Gaaaap )

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:33

He emy, wat balen van je boeken. En boeken zijn altijd vreselijk duur. ik ben nu intotaal alweer 500 euro kwijt aan boeken van dit jaar en readers. En dan heb ik nog niet alles. Huilen

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 21:09

Balen van je klasgenoten Marieke. Is er niks te regelen bij jullie. Ik bedoel ik ben zo'n meisje van de administratie dat als een leerling mij belt of hij in een andere klas mag ik daar wel mijn best voor doe. En meestal lukt het me ook. Proberen kan geen kwaad toch?

lotte_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:19

heey Haha!

ik ben op kamp geweest daar egt super gaaf Haha!

op JEROEN Lachen Zooo'n sgattjjuhh (L)

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 19:21

Ja, baal als een stekker. En mijn (oude) klasgenoten ook. Niet fijn. Maar ik weet niet hoe vast het al staat. In principe gaan w ehet gewoon zo doen maar misschien als we protest aantekenen dat het aangepast kan worden. No Cheer

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 19:29

Toen ik HBOV deed werden de klassen iedere periode door elkaar gegooid om zo het oefenen in samenwerken met verschillende mensen zo goed mogelijk te leren. Ik moet zeggen dat ik dat ook niet als een pluspunt zag. Knipoog

Mijn boeken zijn dit jaar in totaal 499 euro ofzo, das inclusief readers en materiaalkosten. En en en, ik krijg een schort! Tong uitsteken (nou ja, krijgen, het kost wel 15 euro)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 22:37

Wow, nu ben ik pas jaloers! Tong uitsteken
Als we er dan toch een zeik-topic van maken; wij krijgen weer eens nieuwe leiding gevenden op t werk. Alleen 1 klein probleempje; eem geschikte kanidaat voor direct leidinggevende is nog niet gevonden...we schijnen een moeilijk team te zijn Clown
En om nog maar even door te zeiken; poezebeest heeft de slaapkamerdeur los gekregen en waarschijnlijk de hele dag in mn bed liggen stinken Boos!
En om maar even niet te zeiken; Viola was braaf vandaag! Voor het eerst samen met Hjalmar naar buiten gegaan. Hjalmar liep te etteren, moest even stagaire uittesten, en Viola was lief schattig en aardig Haha!

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:48

Ohohoh, Emy, wat ben ik jaloers op je schort. Hoe ziet hij eruit? Ik heb ook een witte van d eThuiszorg. Zo'n mooie waarin elke vrouwelijk vorm van je lichaam wordt gereduceerd tot model vuilniszak in het wit. Clown Nu ben je zeker ook jaloers op mij he? Haha! Ja, dat is te begrijpen.
he, judith, ik wist niet dat je een poes had? De twe ecavia's was ik van op de hoogte maar die kat...ehm...nee, heb je me niet verteld.
Vanavond les. Rob zal proberen foto's te makne. ligt natuurlijk een beetje aan het ligt enzo. Ik hoopte dat we buiten zouden gaan rijden maar het ziet er nogal regenachtig uit dus ik ben er bang voor. Maar wees niet bang, de foto's komen er. ...ooit... Cool

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:52

oja, ik heb mijn naam veranders aangezien ik Jimmie al een jaar niet meer heb. Ik ben nu marie33. Voor het geval dat jullie denken, wie is die muts? Clown En aangezien ik en nieuw enaam heb, ga ik niet meer zeiken over mijn leven, wat over het algemeen best anagenaam is, als je werk en familie, met name schoonfamilie en de schoolperikelen erbuiten laat. Knipoog

tamira_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 21:05

i love charonneee Tong uitsteken

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 00:01

He daar, foto's niet gelukt vandaag. Te donker weer en in de binnenbak gaat t toch altijd al moeilijk. Ach gut
Les ging redelijk. Ik heb een hindernis afgebroken omdat ik er niet goed voor kwam. Clown Daarna rondje nog eens gesprongen en toen ging het wel goed. Haha! Ik moet wel met en hele holle rug springen voor mijn gevoel. Als ik video's terug zie van Bergemo dan spring ik met een bolle rug en veel te lange beugels. Dat Hans daar nooit iets van heeft gezegd. (mijn instructeur die ik nu heb, traint mensen op internationaal niveau dus ik neem aan dat hij weet waar hij het over heeft.)

lotte_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:11

tamira_ellen schreef:

wie ben jij ook alweer ?

tamira_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 18:56

lotte_kim schreef:
tamira_ellen schreef:

wie ben jij ook alweer ?

leyla kwas by jou op kamp Knipoog

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:12

Zo zo, ik kan gewoon van de week al 2 boeken van de 15 op komen halen... Tong uitsteken

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:07

Wat goed.... Dat schiet lekke rop Emy.
Nieuwe klas valt wel mee. We hebben nog niet in groepen gewerkt dus dat moeten we nog even zien. ik heb wel een goede daad gedaan. Ben klassenvertegenwoordiger geworden. Haha!