Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat niet leuk is, is dat ze onze klas in tweeen hebben gesplitst. Ik met twee anderen, gelukkig wel mijn closest mates, zitten met allemaal nieuwe instromers in de groep. De rest van de klas zit in de andere klas. Echt niet fijn. ls ze maar niet denken dat we die nieuwe mensen alles gaan uitleggen. of in subgroepjes dat wij alledrie een groepje met vij nieuwe onder onze hoede nemen. Nee, dat kost me veel te veel tijd. Zij snappen er nog niets van, net als wij vorig jaar, en dat gaat ons heel vel tijd kosten om alles uit te leggen terwijl het ons dat vorig jaar al gekost heeft toen we het zelf moesten uitvinden.
Bah, ik word al boos terwijl ik nog niet eens weet of dat zo gaat gebeuren. Ik mis wel mijn oude classmates 
Ik heb afgelopen 14 juli mijn schoolboeken via een bepaald bedrijf dat door de school werd aanwezen, mijn boeken besteld. Ik kan geen overschrijvingen doen via het internet, dus ik koos ervoor om niet te betalen via Ideal maar wel aflevering via TNT. Drie dagen later stond de postbode voor de deur met een envelop die gewoon 106,50 kostte. Bleek dat dus een afhaalbewijs te zijn van de readers. Ik daarna wachten en wachten en wachten... totdat ik dus net opbelde. Zei die vrouw aan de telefoon dat ik geen boeken had besteld maar dus alleen de readers (waar ik dus echt geen bal van geloof maar goed, mn moeder was erbij!). Dus heb ik net de boeken opnieuw besteld. Alleen hebben we de boeken we maandag nodig...
Ik doe maar wat waardoor het een grote soepzooi wordt vrees ik. Krijg ik ook van die tevreden leerlingen van
)

Zooo'n sgattjjuhh (L)

(nou ja, krijgen, het kost wel 15 euro)

Nu ben je zeker ook jaloers op mij he?
Ja, dat is te begrijpen.
En aangezien ik en nieuw enaam heb, ga ik niet meer zeiken over mijn leven, wat over het algemeen best anagenaam is, als je werk en familie, met name schoonfamilie en de schoolperikelen erbuiten laat.

Daarna rondje nog eens gesprongen en toen ging het wel goed.
Ik moet wel met en hele holle rug springen voor mijn gevoel. Als ik video's terug zie van Bergemo dan spring ik met een bolle rug en veel te lange beugels. Dat Hans daar nooit iets van heeft gezegd. (mijn instructeur die ik nu heb, traint mensen op internationaal niveau dus ik neem aan dat hij weet waar hij het over heeft.) tamira_ellen schreef:i love charonneee

lotte_kim schreef:tamira_ellen schreef:i love charonneee
wie ben jij ook alweer ?