Heerlijk he mieden, he werkende en studerende leven?
He Judith, Browny heeft humeur niet over genomen. Ik was eerst gaan paardrijden en daarna naar school gegaan. Was nog compleet unaware van alle ellende.
Nouja, ellende is misschien wat zwaar uitgedrukt maar ik baal wel. Vorig jaar hadden we maar drie mensen inde klas die 'alles' wisten waarvan er een stopte. Het enige wat zij tegen ons zeiden was: je zult het straks wel zien en dat klopt ook. Alles wordt duidelijk als je bezig gaat met de studie. Het is wel zo dat we nu weer studieloopbaan uren krijgen waarbij we weer alle suitgelegd krijgen over het port folio, hoe de studiehandleiding in elkaar zit en hoe het met studiepunten werkt enzo. en dat zijn heel wat verloren uren.
Ik mis alleen mijn klasgenoten. Tamara, een vriendin van mij die nu niet meer bij mij zit, was erg boos. Nu zit ze alleen ij al die serieuze saaie mensen in de klas. (Je kent dat, oud en vastgeroest in bepaalde denkpatronen. Mensen die in paniek zijn als er een sheet bij een hoorcollege net iets anders uitziet dan die ze zelf hebben. Oook al komt het op hetzelfde neer.
)