Vind het goed van je dat je er zo mee omgaat!
Gave foto's Thamar!
Ik heb écht zin in jt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gamova schreef:Even een heel ander onderwerp....
Ik rijd sinds dit jaar western, heb er geen probleem mee om mijn dressuur/spring verleden op te halen in die twee weken dat ik op 't Reelaer ben. Maar ben nu op zoek naar een waterdichte broek omdat ik alleen nog een buitenbak ter beschikking heb.
Nu zoek ik een broek waar ik dus zowel western als dressuur/springen mee kan doen en dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Een jodhpur broek is hetgeen wat het nog het meest in de buurt komt alleen daar kan ik mijn minichaps niet fatsoenlijk overheen krijgen.
Weten jullie of het toegestaan is zonder chaps te rijden als je een jodhpurbroek draagt?
Heb verder goede jodhpurs waar ik ook western mee rijd dus dit is het enige punt waar ik over struikel
loesje166 schreef:super gave foto caitlinn!
jongens het gaat zo met vlagen he, ik moet even mijn verhaal kwijt.. het ene moment kan ik de wereld aan, het andere moment wil ik niets liever dan hem bellen, tegen hem aanzitten en gewoon even uithuilen.. daarna maakt hij me gewoon weer aan het lachen en is alles goed, maar weetje het komt niet meer goed en ik voel me zo ellendig..