Melanie_B schreef:Hmm, dan krijg je toch op den duur wel een beetje een probleem met
zadelmak maken... aangezien het hele gebeuren begint met longeren
Welnee joh, gewoon gelijk zadel derop en erop gaan zitten
Tsjakkaaa! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Hmm, dan krijg je toch op den duur wel een beetje een probleem met
zadelmak maken... aangezien het hele gebeuren begint met longeren
Hee ik verzin die dingen niet hoor,, ?
Maar je benoemd ze wel, en naar mijn idee ben je
Kirsten_S schreef:Maarjah zelfs als je logisch nadenkt, lijkt het mij niet heel goed om alleen maar rondjes te lopen?
Broccoli schreef:Pebbs schreef:Melissa, ik had het idee om 4 uur daar te zijn op station, 16.25 gaat onze trein en dan zijn we in de RAI rond 5 uur
Dat is dan goed dat je het zegt want ik wilde dus ook om 4 uur op weesp staan.

Melanie_B schreef:Even wat anders trouwens !!
Ik zat vanmiddag op de fiets, en zat te denken aan het topic.. en dat er ook een nieuwe naam moest komen.. en dit schoot mij te binnen:
''Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan.. Maar echte RSVA-Bokkers blijven bestaan!''
Voor wie dan ook het nieuwe topic gaat starten, misschien een idee
Kirsten_S schreef:Hier een topic erover. [GVL] [LO] Wat zijn de voor- en nadelen van longeren?
En als je nadenkt dat een stapmolen ooook alleen rondjes lopen is, het is miss niet helemaal hetzelfde
als longeren maar ik denk dat jullie die gelijkenis wel zelf kunnen bedenken..
Flevolander schreef:Kirsten_S schreef:Hier een topic erover. [GVL] [LO] Wat zijn de voor- en nadelen van longeren?
En als je nadenkt dat een stapmolen ooook alleen rondjes lopen is, het is miss niet helemaal hetzelfde
als longeren maar ik denk dat jullie die gelijkenis wel zelf kunnen bedenken..
Persoonlijk vind ik het nogal een verschil.. de diameter van een longeercirkel is veel kleiner dan die van een gemiddelde stapmolen.. en daarnaast het stappen in een stapmolen niet te vergelijken met een intensieve longeertraining
In de regen rijden zal al helemaal niet zo