Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! 
! Maf beest! Maar het geeft best een komisch beeld als jullie ineens knie aan knie rijden
!
Erg leuk filmpje, eens kijken of ik de rest tevoorschijn krijg.antoinetje schreef:Kan je hem niet scheren?
Ik heb het filmpje kunnen zien.... OMGmijn ellebogen!! Was ik de vogeltjesdans aan het doen ofzo?? En Sas.... Je zat een scheetje beef
. Haha wel leuk hoor Milou!
Moest toch wel heel erg lachen om jouw reactie op je ellebogen, haha! Leuk toch, zo'n filmpje van achter???? 
(een paar tips: Frankrijk 029; Frankrijk 11 en Frankrijk 2! Frankrijk 2 is waar Espresso in galop precies de verkeerde kant opging toen ik mijn hand naar rechts uitstak voor de achterblijvers!
!)!! antoinetje schreef:Kan je hem niet scheren?
Ik heb het filmpje kunnen zien.... OMGmijn ellebogen!! Was ik de vogeltjesdans aan het doen ofzo?? En Sas.... Je zat een scheetje beef
kooslover schreef:antoinetje schreef:Kan je hem niet scheren?
Nanananananana Nanananananana Nanananana NA NA NA NA![]()
Ik ben of zelf scheef, of er is gewoon scheef gefilmd. Ik denk het laatste![]()
!
!!!! hahaha! 
kooslover schreef:Hè oliebol, daar kom ik weer slecht vanaf. Maar ja, ik was al snel erg uitgeput
Ik zal eens een paar van je Frankrijkfilmpjes kijken
!
!
! het is gewoon leuk om eens op zo'n paard gereden te hebben en ja, dan neem ik de omgeving op de koop toe. moet wel zeggen dat ik, vanwege de omgeving, hier niet wekelijks of maandelijks heen zou willen..... antoinetje schreef:Naja ik weet iig waar ik aan moet werken! (en Sas ook mwuahahahaaaaa!)
Ik kreeg vandaag bij de galop een tak in mijn nek! Dat deed zeer :-(

!
!!!!