What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 12:02

Eerst even een mopper, daarna leuk nieuws:

Gisteravond kwam ik terug van mennen, heeft m'n moeder (samen met Dennis) de eitjes van Wesley en mij in de prullenbak gegooid. Reden: ze vonden het maar onzin. Kon ik vanmorgen de rotzooi van Wesley weer opruimen (lees: helemaal overstuur). Dus ik heb Dennis gezegd dat ik zijn pakjes shag dan ook maar in de prullenbak ga gooien, want daar heb je tenslotte ook niets aan. En daarna heb ik mijn moeder boos opgebeld. Bleek dat ze al de wind van voren had gekregen van m'n vader: waar ze zich in vredesnaam mee bemoeide! Wat kan haar het nou schelen, al leg ik mijn onderbroeken op tafel neer, ze moet eraf blijven! En Dennis moet zoiets in overleg doen, niet stiekem als Wesley in bed ligt en ik op les ben. -:(- -:(- -:(- -:(- Ik heb gezegd dat m'n moeder tussen de middag maar even langs moet komen om het goed te maken met Wesley, want dat is niet mijn taak.

Over naar leuk nieuws!
Inge/Sproet en ik/Maisie hebben vanmorgen samen met de lange lijnen in de buitenbak gerommeld. Was erg grappig! We hadden een parcoursje met pionnen en balletjes gemaakt. Op een gegeven moment gingen we voor de grap met de twee pony's naast elkaar door de "hindernissen" alsof ze een tweespan waren. In combinatie met het heerlijke zonnetje.... wat wil je nog meer! :D :D :D :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 12:03

Hé, chocolade!
@ Liquita: wil jij mijn chocolade? Ik heb vandaag niet zoveel trek! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 12:43

@ Nicole: ik heb weer een klantje voor je erbij! ;) Zou je voor mij nog een fles willen maken?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 13:05

Shenavallie schreef:
Hé, chocolade!
@ Liquita: wil jij mijn chocolade? Ik heb vandaag niet zoveel trek! ;)
Hmmm...jammer nou, ik zit net aan een tosti.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 13:08

Shenavallie schreef:
Eerst even een mopper, daarna leuk nieuws:

Gisteravond kwam ik terug van mennen, heeft m'n moeder (samen met Dennis) de eitjes van Wesley en mij in de prullenbak gegooid. Reden: ze vonden het maar onzin. Kon ik vanmorgen de rotzooi van Wesley weer opruimen (lees: helemaal overstuur). Dus ik heb Dennis gezegd dat ik zijn pakjes shag dan ook maar in de prullenbak ga gooien, want daar heb je tenslotte ook niets aan. En daarna heb ik mijn moeder boos opgebeld. Bleek dat ze al de wind van voren had gekregen van m'n vader: waar ze zich in vredesnaam mee bemoeide! Wat kan haar het nou schelen, al leg ik mijn onderbroeken op tafel neer, ze moet eraf blijven! En Dennis moet zoiets in overleg doen, niet stiekem als Wesley in bed ligt en ik op les ben. -:(- -:(- -:(- -:(- Ik heb gezegd dat m'n moeder tussen de middag maar even langs moet komen om het goed te maken met Wesley, want dat is niet mijn taak.

Over naar leuk nieuws!
Inge/Sproet en ik/Maisie hebben vanmorgen samen met de lange lijnen in de buitenbak gerommeld. Was erg grappig! We hadden een parcoursje met pionnen en balletjes gemaakt. Op een gegeven moment gingen we voor de grap met de twee pony's naast elkaar door de "hindernissen" alsof ze een tweespan waren. In combinatie met het heerlijke zonnetje.... wat wil je nog meer! :D :D :D :D

Waren dat de eieren van de kippen van Veldt?

Hahaha...ik had jullie wel willen zien in de buitenbak. LEUK!!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 17:05

Inderdaad, dat waren de eieren van Veldt... de eerste was van afgelopen vrijdag en de tweede van gistermiddag. Maar ja, moeders is vanmiddag langs geweest om haar excuses aan Wesley aan te bieden en ze kwam met een speciaal warmhoudkussen + een mandje om het misschien toch nog maar een keer te proberen (m'n vaders reactie had ook duidelijk indruk gemaakt, ha ha)! ;)

We gaan volgende week vast nog een keer zoiets doen met de pony's, dus wie weet kun je dan meekijken of misschien wel zelf een stukje proberen! :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:57

Shenavallie schreef:
@ Nicole: ik heb weer een klantje voor je erbij! ;) Zou je voor mij nog een fles willen maken?

Hahahaha,tuurlijk.Ik neem het morgen mee. ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 21:18

Nicole1995 schreef:
@Winnitou,ik had een onbekend nummer die me gebeld had was jij dat?Sorry kon je niet terug bellen als je het was.

nee ben ik niet geweest...heb nog helemaal geen tijd gehad, Zijn nadat ik uit mijn werk vandaan Rowan had opgehaald bij de BSO naar Ate gereden om de puppy's (wat een schatjes)te bekijken en de spaarkaarten te halen voor moeders. Daarna naar huis om te eten en dan is het al weer bedtijd voor de jongeman, (en eigenlijk ook voor zijn moeder want die was bekaf, heb dus lekker een uurtje liggen pitten, nu nog even wat doen en dan er zo weer in)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 21:20

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:
Mntj`s PC is overleden.

Ah...jee, wat vervelend ;(

gecondoleerd!

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 21:20

Mntje het helpt wel tegen je verslaving.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 21:23

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
@Winnitou,ik had een onbekend nummer die me gebeld had was jij dat?Sorry kon je niet terug bellen als je het was.

nee ben ik niet geweest...heb nog helemaal geen tijd gehad, Zijn nadat ik uit mijn werk vandaan Rowan had opgehaald bij de BSO naar Ate gereden om de puppy's (wat een schatjes)te bekijken en de spaarkaarten te halen voor moeders. Daarna naar huis om te eten en dan is het al weer bedtijd voor de jongeman, (en eigenlijk ook voor zijn moeder want die was bekaf, heb dus lekker een uurtje liggen pitten, nu nog even wat doen en dan er zo weer in)

Ik hoor het wel,rustig aan.Leuk ff bij de puppy`s kijken met Rowan ;)

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 23:37

Nou, we zijn weer helemaal blij!! Mary leek verleden week wel dood, er zat geen leven in, ze viel nog net niet neer en Johan zei ook dat ze wel heel ziek is.......... Maar na gister lijkt het er weer zonnig uit te zien. Er zit weer leven in Mary, ze is verliefd op haar buurman Pablo en ze ging weer rennen met Pablo in de paddock en een gilletje af en toe, pfffffffff gelukkig!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 07:00

Tytje schreef:
Nou, we zijn weer helemaal blij!! Mary leek verleden week wel dood, er zat geen leven in, ze viel nog net niet neer en Johan zei ook dat ze wel heel ziek is.......... Maar na gister lijkt het er weer zonnig uit te zien. Er zit weer leven in Mary, ze is verliefd op haar buurman Pablo en ze ging weer rennen met Pablo in de paddock en een gilletje af en toe, pfffffffff gelukkig!!

Fijn Tytje,dat Mary zich weer happy voelt ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 08:05

gelukkig tytje ik hoop dat mary nog heel lang mag genieten op haar nieuwe stekkie

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 19:00

Zo ik kom ook eens even kijken, een beetje laat, maarja dat is een beetje antiliaans, haha.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:08

Tytje schreef:

goed te lezen dat Mary weer wat beter gaat

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:09

Hackie schreef:
Zo ik kom ook eens even kijken, een beetje laat, maarja dat is een beetje antiliaans, haha.

alles goed met je Hackie?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:16

Vanmiddag na het werk/school naar de camping gereden en lekker wat kunnen doen, de vloer is bijna klaar, nog drie delen maar die moeten ingekort worden, heb 15 m2 meter klaar, dus met elkaar aardig wat ruimte.
De kachel in de caravan doet het, zowel koud als warm water uit de kraan, de verlichting brand, de koelkast koelt en de vriezer zal het ook wel doen maar dat merken we morgen wel, tot nu toe doet alles het zoals het hoort. Oh ja de tv is ook geinstalleerd want Rowan wil morgenavond graag voetbal kijken.
Kreeg een super stevige knuffel van dat mannetje omdat mama zo hard en goed gewerkt had. Hij was zelf lekker aan het spelen zodat ik achterelkaar kon doorgaan. Morgen gaat Rowan ook heel hard werken heeft ie beloofd, maar eerst om 10 uur een voetbalwedstrijd in Purmerend spelen, 9 uur vertrekken dus dat valt gelukkig mee.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:33

Hackie schreef:

Zo te zien doet de zon in Bonaire rare dingen met je. Je lijkt helemaal niet meer op Hackie :+

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:34

winnitou schreef:
Vanmiddag na het werk/school naar de camping gereden en lekker wat kunnen doen, de vloer is bijna klaar, nog drie delen maar die moeten ingekort worden, heb 15 m2 meter klaar, dus met elkaar aardig wat ruimte.
De kachel in de caravan doet het, zowel koud als warm water uit de kraan, de verlichting brand, de koelkast koelt en de vriezer zal het ook wel doen maar dat merken we morgen wel, tot nu toe doet alles het zoals het hoort. Oh ja de tv is ook geinstalleerd want Rowan wil morgenavond graag voetbal kijken.
Kreeg een super stevige knuffel van dat mannetje omdat mama zo hard en goed gewerkt had. Hij was zelf lekker aan het spelen zodat ik achterelkaar kon doorgaan. Morgen gaat Rowan ook heel hard werken heeft ie beloofd, maar eerst om 10 uur een voetbalwedstrijd in Purmerend spelen, 9 uur vertrekken dus dat valt gelukkig mee.

+:)+ Anke, je bent al een eind op weg zo te lezen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:36

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:

Hahahaha,tuurlijk.Ik neem het morgen mee. ;)

Ik moest wel lachen samen met Sanne. We zaten te lezen waar dat water allemaal wel goed voor is.
O.a. tegen kale plekken, maar je kunt het ook ipv deodorant gebruiken whahaha Hele oerwouden krijg je dan onder je oksels :D Mag je je iedere dag wel scheren.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:45

hahahaahhaha meelen oerwout onder oksels

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:48

meelen schreef:
winnitou schreef:

+:)+ Anke, je bent al een eind op weg zo te lezen.

ja gaat lekker, maar moet nog wel een hoop doen voordat alles klaar is, o.a. nog een tafel schuren

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:49

hoi Ate, hoi Meelen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:49

Ate, heb van je schattige pups gedroomd