Gisteravond kwam ik terug van mennen, heeft m'n moeder (samen met Dennis) de eitjes van Wesley en mij in de prullenbak gegooid. Reden: ze vonden het maar onzin. Kon ik vanmorgen de rotzooi van Wesley weer opruimen (lees: helemaal overstuur). Dus ik heb Dennis gezegd dat ik zijn pakjes shag dan ook maar in de prullenbak ga gooien, want daar heb je tenslotte ook niets aan. En daarna heb ik mijn moeder boos opgebeld. Bleek dat ze al de wind van voren had gekregen van m'n vader: waar ze zich in vredesnaam mee bemoeide! Wat kan haar het nou schelen, al leg ik mijn onderbroeken op tafel neer, ze moet eraf blijven! En Dennis moet zoiets in overleg doen, niet stiekem als Wesley in bed ligt en ik op les ben.
Ik heb gezegd dat m'n moeder tussen de middag maar even langs moet komen om het goed te maken met Wesley, want dat is niet mijn taak.Over naar leuk nieuws!
Inge/Sproet en ik/Maisie hebben vanmorgen samen met de lange lijnen in de buitenbak gerommeld. Was erg grappig! We hadden een parcoursje met pionnen en balletjes gemaakt. Op een gegeven moment gingen we voor de grap met de twee pony's naast elkaar door de "hindernissen" alsof ze een tweespan waren. In combinatie met het heerlijke zonnetje.... wat wil je nog meer!