Lisse heeft nu geen wedstrijden meer he, alleen 's winters.
Aerdenhout is meestal wel lekker (makkelijk) springen. Ze bouwen er over het algemeen niet hoog en zetten er nauwelijks hekjes in.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik weet niet. Misschien volgend jaar. Dit jaar gewoon nog even wat crossjes die dichtbij zijn.
Ik ga ook naar Gorssel en Barchem en miss ook nog naar Bathmen
!
volgend jaar wil ik dan ook wel verderweg gaan. Maar omdat Elvis nog helemaal geen ervaring in de cross heeft is het voor de eerste paar keer wel leuk om even de crossen die wat makkelijker te zijn mee te pakken
want zoderekt wordt je wel uitgebeld en moet je weer die hele reis terug
en deze crossen lijken me wel leuk voor de eerste paar keer. en zijn ook niet heel ver weg
met Texel maak ik er dan een heel weekend van want iemand van stal gaat ook die cross starten. en dan blijven we daar overnachten en die dag erna dan lekker op het strand rijden.
! Dat ben ik helemaal met je eens. Jetske_ schreef:Super leuk dat je dan toch mag crossen Henrike!
. Ik ging heel stiekem aan mn vader vragen of ik naar Markelo mocht, en van mn vader mocht het
Dus toen moest mn moeder wel mee en nu vindt ze het eigenlijk wel heel erg leuk
.

Voor mij wel handig
Jetske_ schreef:Wassenaar is lekker starten!
Wij hebben er 'hard' voor gevochten om daar ponyspringen te krijgen ... en nu hebben ze het hoor ... voor de B pony's .. nou dara heb ik lekker veel aan
Ik heb er een keertje gestart met Bambi, mijn 3e springwedstrijd, eerste keer buiten. Het is lekker groot, mooie hindernissen, lekker ruim losrijden. Nogmaals het is lekker rijden

zou eerst 25 juni bij mij gewoon op de club. Maar dat gaat de staleigenaresse trouwen dus dat gaat niet lukken niet
Waar hebben ze buitenspringen? Op dat veld naast de binnenbakken?