winnitou schreef:SCHRIKKEN!!??!!
Ja, heel even wel. Maar hij herstelde gelukkig weer snel en liep vrolijk verder.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Kreeg zelfs een compliment van Grardus toen First even lekker liep, dat hij zo best wel mooi was
. Hahahaha....maar dat wist ik natuurlijk al
. Maar dat mocht ik natuurlijk weer niet zeggen want iedereen vindt z'n eigen knol mooi
.
LIQUITA schreef:Hey San...ben je alweer thuis? Ben je al een beetje bij gekomen van de schrik???
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Hey San...ben je alweer thuis? Ben je al een beetje bij gekomen van de schrik???
nou, had wel hart kloppingen hoor!!! vond het echt niet leuk. had liever gehad dat mav er vandoor ging in plaats van jou paard. als er wat was gebeurt had ik me heel schuldig gevoelt! maar gelukkig is het met sisser af gelopen!
\
_sandra schreef:Ik zal voor jullie duimen dat het weer een beetje mee zitjippie, morgen erop uit met mijn nieuwe trailer! ga met erna rona en roan naar het strand!!! vind het wel spannend hoor!!! mijn eerste strand rit te paard!!! heb er zin in!!! nu nog hopen dat de weer goden op het strand goed gezind zijn!!! jullie horen wel hoe het geweest is!!!!
. LIQUITA schreef:Hey San...ben je alweer thuis? Ben je al een beetje bij gekomen van de schrik???
_sandra schreef:jippie, morgen erop uit met mijn nieuwe trailer! ga met erna rona en roan naar het strand!!! vind het wel spannend hoor!!! mijn eerste strand rit te paard!!! heb er zin in!!! nu nog hopen dat de weer goden op het strand goed gezind zijn!!! jullie horen wel hoe het geweest is!!!!
winnitou schreef:_sandra schreef:ga vanaaf vroeg naar bed, moet al om half negen naar manege, we gaan op tijd weg, dan is het opm strand ook nog lekker rustig!
welk strand gaan jullie heen?