De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 12:25

winnitou schreef:
SCHRIKKEN!!??!!

Ja, heel even wel. Maar hij herstelde gelukkig weer snel en liep vrolijk verder.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 12:36

Yeah...m'n privé-les is vanmorgen door gegaan, en ik moet zeggen dat ik er weer een goed gevoel over had :j . Kreeg zelfs een compliment van Grardus toen First even lekker liep, dat hij zo best wel mooi was :o . Hahahaha....maar dat wist ik natuurlijk al :o :o . Maar dat mocht ik natuurlijk weer niet zeggen want iedereen vindt z'n eigen knol mooi := .

Ga nu lekker douchen en dan wat boodschappen voor het weekend in huis halen. Laterssss :evaw:

mntj

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 13:43

ben weer eens niet vooruit te branden.
schiet niks op.
ga maar weer ff verder surfen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 17:14

zo net ff gegeten heb lekker weekend nu
ga zo met de meiden naar manege en zet ate in de stap
ben een beetje af om te rijden maar dat haal ik morgen weer in

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 19:35

Vanmiddag is de Waterakkers in Heemskerk wezen zwemmen. Rowan zijn vader kwam ook nog even zwemmen.
Daarna met Rowan nog even naar de camping geweest. Was daar heel erg rustig terwijl het heerlijk weer was.
Veel mensen hebben de boel al afgebroken. Hebben de kinderen meer ruimte om te spelen.
Zit nu met mijn been omhoog, heb weer een dikke knie, die een beetje te gevoelig is

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 20:33

Hey San...ben je alweer thuis? Ben je al een beetje bij gekomen van de schrik???

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 20:35

jippie, morgen erop uit met mijn nieuwe trailer! ga met erna rona en roan naar het strand!!! vind het wel spannend hoor!!! mijn eerste strand rit te paard!!! heb er zin in!!! nu nog hopen dat de weer goden op het strand goed gezind zijn!!! jullie horen wel hoe het geweest is!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 20:36

LIQUITA schreef:
Hey San...ben je alweer thuis? Ben je al een beetje bij gekomen van de schrik???

nou, had wel hart kloppingen hoor!!! vond het echt niet leuk. had liever gehad dat mav er vandoor ging in plaats van jou paard. als er wat was gebeurt had ik me heel schuldig gevoelt! maar gelukkig is het met sisser af gelopen!
\

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 20:37

he3b hem nog ff lekker worteltje gegeven! vond ie erg smakelijk!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 20:38

volgens mij vond ie het zelf ook wel spannend ! hij had heele grote neus gaten!!! hahahaha

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 20:38

_sandra schreef:
LIQUITA schreef:

nou, had wel hart kloppingen hoor!!! vond het echt niet leuk. had liever gehad dat mav er vandoor ging in plaats van jou paard. als er wat was gebeurt had ik me heel schuldig gevoelt! maar gelukkig is het met sisser af gelopen!
\

Dat kan ik me voorstellen hoor, maar je had er niks aan kunnen doen als het anders was gelopen.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 20:39

ga vanaaf vroeg naar bed, moet al om half negen naar manege, we gaan op tijd weg, dan is het opm strand ook nog lekker rustig!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 20:39

_sandra schreef:
jippie, morgen erop uit met mijn nieuwe trailer! ga met erna rona en roan naar het strand!!! vind het wel spannend hoor!!! mijn eerste strand rit te paard!!! heb er zin in!!! nu nog hopen dat de weer goden op het strand goed gezind zijn!!! jullie horen wel hoe het geweest is!!!!
Ik zal voor jullie duimen dat het weer een beetje mee zit :j .

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 20:40

weet ik wel, maar toch! het ging ook allemaal zo snel, het is wel een boefje hoor hihihi
LIQUITA schreef:

\[/quote]
Dat kan ik me voorstellen hoor, maar je had er niks aan kunnen doen als het anders was gelopen.[/quote]

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 20:41

zie je morgen, roan moppert dat ik achter pc zit, hij wil nog ff gezellig met me zitten. ben ook zo een leuke moeder hahahahahaha

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 20:42

doegie!!!! ik ben rond negen uur savonsds op manege!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 20:42

Oke...alvast welterusten, en veel plezier morgen!!! Doegie :evaw:

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 21:12

_sandra schreef:

oh wat heerlijk! Geniet ervan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 21:12

_sandra schreef:
ga vanaaf vroeg naar bed, moet al om half negen naar manege, we gaan op tijd weg, dan is het opm strand ook nog lekker rustig!

welk strand gaan jullie heen?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 21:14

komt er nog wat leuks op tv

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 10:52

Vanmorgen mazzel gehad met het weer op het voetbal veld, was over het algemeen droog met af en toe een spatje.
Was een leuke wedstrijd om te zien. Rowan zijn team is een echt Dreamteam. Eerste helft spelen ze de sterren van de hemel (3-1) en na de rust lopen ze lekker te dromen. (3-4).
Wel leuk om te zien hoe Rowan als keeper aan het groeien is. Maar ik vind de wedstrijd spannender nu hij op doel staat dan dat hij nog mee speelde op het veld. Volgens mij kan dit niet goed voor mijn hart zijn.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 17:35

winnitou schreef:
_sandra schreef:

welk strand gaan jullie heen?

we zijn naar castricum geweest, helemaal top geweest!!!! was voor mij voor het eerst rijden op het strand, maar zeker niet de laatste! wauw, wat was dat gaaf!!! enige wat beetje tegen viel was dat mavantos niet in de trailer wilde! gelukkig ging het op terug weg wel gelijk! zal wel nieuwigheid wezen. hoop ik tenminste! maarre dat strand ritje nemen ze mij niet meer af!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 17:37

was gisteren erg gezellig op manege met grardus zijn verjaardag. is het nog laat geworden? ik was om twaalf uur weg, roan was kapot. vanwege ons strand avontuur denk ik haha. vond het niet zo erg hoor, was zelf ook wel toe aan mijn bedje!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 17:38

oh, en sorry ate, ik heb helemaal niet meer aan je gedacht met weg gaan! was er nog iemand dioe jullie thuis heeft gebracht? ik hoop het wel. pas vanmiddag bedacht ik me dat je had gevraagd om een lift! sorry sorry sorry!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 17:39

ga nu mijn zadel poetsen. zat zoveel zand op dat ik henm maar ff heb meegenomen naar huis. heeft even een opknap beurtje nodig!