Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 16:49

Volgens mij niet. Is er niet iets te verzinnen met een kite en schaatsen? :D

Maar dan moeten we nog even wachten tot het ijs wat dikker is. Voor het natuurijs in Nederland wordt op dit moment gewaarschuwd, het is bar slecht van kwaliteit op sommige plaatsen, en veel te dun om veilig op te stappen omdat er veel sneeuw ligt en de sneeuw isoleert.

Het waait nu ook behoorlijk, dus de gevoelstemperatuur is bar koud, terwijl de thermometer dat niet echt aangeeft. De voorspelde sneeuw in de buurt van Amsterdam is ook nog niet gevallen...en misschien valt dat ook nog wel mee.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 17:44

Ik heb gereden. Gister in de stapmolen heeft hij op een of andere wazige wijze zijn linkerachterijzer haaks onder zijn hoef weten te krijgen. Richard heeft vanmiddag de ander eraf gehaald.
Hij was wel fris en kijkerig, maar ik heb haast 1,5 week bijna niets met hem gedaan, dus dat vond ik niet zo vreemd.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 19:11

IK hoorde van Tessa dat mijn dames in hun box stonden te springen vandaag, en dat zij niet de enige waren...

Ik durf er alleen zo niet op te stappen. En gisteren ook weer flink mijn knie verdraaid, ben nog niet zover om te gaan rijden...

Oh, Suus, vanavond op het nieuws werd verteld dat er nu IJsbrekers op het IJsselmeer nodig zijn en dat op bepaalde gedeeltes er alleen nog maar in konvooi, met een ijsbreker voorop, gevaren mag worden...:D

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:37

Met schaatsen aan, aan een kite gaan hangen is niet zo'n strak plan, mijn kite is 7m en je gaat zo op je smoel als je niet in 't water ligt. :') Je wordt sowieso meegetrokken en op schaatsen is dat niet handig. _O-

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 09:02

Doe je dubbele ijzerschaatsen onder, weet je wel, waar ze (ik :o ) vroeger op leerde schaatsen, sta je steviger.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 10:58

Ik zag gisteren op het nieuws ook mensen met een surfplank op schaatsen op het ijs, en ijszeilen schijnt ook een sport te zijn, dus dan zou dat met kites toch ook moeten lukken?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:25

Nah daar heeft mijn kite teveel kracht voor :') , als ik ermee op 't land sta word ik al meegetrokken. _O- Daarnaast moet je die kracht gebruiken om diagonaal te komen staan tov het water en je board dus ook. Op het ijs lijkt me dat niet superpraktisch. :')

Misschien met een kleinere kite en als je verticaal blijft staan. :P Snowkiten kan wel trouwens.

Wel op ijs, maar dat ga ik dus mooi niet doen! Lijkt me niet fijn met je harnas (als je diagonaal op het water staat trekt je harnas niet zo aan je voorgevel :') ) en je kan niet echt tegenhangen denk ik dus je bent mij wat te afhankelijk van de wind. :o

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:40

Even een huishoudelijke mededeling voor iedereen die geinteresseerd is in de grondwerklessen van Henk. Op zondag 7 februari om 13:00 uur start de nieuwe 'cursus' deze gaat zo ver door als we zelf willen. Voor diegene die met hun paard mee zouden willen doen, kunnen dit aangeven bij Eef. Het is voor iedereen het leukst als we een vast clubje mensen bij elkaar krijgen die gemotiveerd zijn en het leuk vinden om voor langere tijd deze lessen te volgen. Verdere info bij Eef!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:11

Ik zou echt heel erg graag mee willen doen, maar denk niet dat mijn knie dat op dit moment aankan. Heb afgelopen week weer een hele rare draai met mijn knie gemaakt waardoor hij nu echt af en toe auw doet...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:34

Dan moet je het ook vooral niet doen Trudy! Ik denk dat jij ook al je energie wilt gebruiken om weer lekker te gaan rijden toch?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:38

Ik popel idd om weer in het zadel te zitten en te proberen of het lukt. Grondwerk met Faith kan altijd nog.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:50

Ik ben benieuwd! Om eerlijk te zijn heb ik jou nog nooit zien rijden dus ik kom kijken hoor!!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 08:18

Goedemorgen allemaal!
Voor hetweekend verliet ik Delta Lloyd met een gewone parkeergarage, nu staat er een complete ingerichte professionele, luxe party tent idee voor de nieuwjaarsreceptie van vanmiddag. Catering, tafels, stoelen, statafels. En gordijnen om alles wat niet gezien hoeft te worden, ongelofelijk wat ze in een weekend gedaan hebben. Enne wij waren ook uitgenodigt voor de receptie, dat is altijd heel vervelend.....

RheaNisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 08:25

Authentic schreef:
Met schaatsen aan, aan een kite gaan hangen is niet zo'n strak plan, mijn kite is 7m en je gaat zo op je smoel als je niet in 't water ligt. :') Je wordt sowieso meegetrokken en op schaatsen is dat niet handig. _O-

Suuus wanneer kom je eindelijk weer eens terug? Ik vind dat jij daar veeel te lekker zit in die zon, en wij maar bikkelen hier :+ Hahaha..Neee hoor ik gun het je van harte..

Ik heb van de week even je peuwnie gevlochten hoor..Ze stond maar met haar neus door die tralies toen ik bij Nisan stond, en ik d8..Mmm die vlechten moeten ook maar eens vernieuwt worden! Dus als je terug komt en denkt: Wie heeft dat gedaaaaan??? Dat was ik :D

RheaNisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 08:26

IJp schreef:
Goedemorgen allemaal!
Voor hetweekend verliet ik Delta Lloyd met een gewone parkeergarage, nu staat er een complete ingerichte professionele, luxe party tent idee voor de nieuwjaarsreceptie van vanmiddag. Catering, tafels, stoelen, statafels. En gordijnen om alles wat niet gezien hoeft te worden, ongelofelijk wat ze in een weekend gedaan hebben. Enne wij waren ook uitgenodigt voor de receptie, dat is altijd heel vervelend.....

Hmmmm erg vervelend inderdaaaad!! :Y) Nou eet smakelijk..En ehm, wat ga jij achter die gordijnen doen?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 08:39

Goedemorgen allemaal!

Suus, ik vind ook dat het nu wel weer mooi genoeg is geweest hoor. Wanneer komen jullie terug? We willen je anders ook wel ophalen hoor!

IJp, wat aardig dat jullie ook zijn uitgenodigd zeg, veel plezier!

Heeft iedereen de mededeling op de Penny Hyves gezien trouwens?

Volgens een zéér betrouwbare bron weet ik trouwens dat er volgende wk. iemand jarig is ;-)

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 08:53

@san: kim en ik zijn dabei :)
ikke ben jarig vrijdag +:)+ nog meer gegadigden? gezellig! rieneke ook ergens volgens mij toch?

@suus: je hoeft niet terug te komen hoor want dan moeten we Gucci weer afstaan... -:(-

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 09:58

RheaNisan schreef:
Hmmmm erg vervelend inderdaaaad!! :Y) Nou eet smakelijk..En ehm, wat ga jij achter die gordijnen doen?

Thanks. Misschien ga ik achter de gordijnen wel wat bijverdienen, er werken hier 2500 mensen waarvan de helft zeker man, dus dat moet lukken 8-)
Nee, met die gordijnen schermen ze de noodkeuken en allerlei drank etc af. Dus ik kan me vol laten lopen achter de gordijnen.

@Rhea, heb je die link nog bekeken van Nisan zijn tweelingbroer?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 11:11

weet iemand iets over de freestyle reining?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 11:15

Ik heb daar idd helemaal niets meer over gehoord. Er hangen ook geen posters in de kantine dus ik denk dat het niet doorgaat (of is verschoven naar een periode waarin het hopelijk wat warmer is :D)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 11:22

Gisterenavond was in Purmerend de stroom uitgevallen, van half 8 tot ergens rond middernacht. Was even zoeken in het donker naar de lucifers, had gelukkig nog voldoende kaarsen in huis. Stadsverwarming deed het gelukkig nog, dus koud heb ik het niet gehad. En ze weten niet hoe die stroomstoring kwam.
Hebben jullie gisterenavond nog last gehad? Purmerend schijnt 's morgens ook al zonder stroom te hebben gezeten...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 11:29

Beebieboom in Purmerend dus over 9 maanden _O- . Zal mijn vriendin (die net samenwoont) eens checken, die woont vlak bij jou Trudy !

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 11:37

Haha, ik moest idd aan de stroomuitval in New York denken en de babyboom 9 maanden later. Maar het is knap lastig om jezelf te vermaken bij kaarslicht, bij alles wat ik kon verzinnen om mezelf te vermaken had ik stroom nodig, en lezen bij het licht van kaarsjes is best wel vermoeiend voor je ogen. Ik lag er van lieverlee dus vroeg in (alleen :D)...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 11:57

Ik wil het niet weten......

_O-

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 11:59

:)) A dirty mind is a joy forever? :))