Ik heb dat nu dus met Worlino, het galoperen bijvoorbeeld is 1 groot drama
.Je moet dan niet gelijk gaan opgeven
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
..
. Emmaa_ schreef:Nou geloof me, het is al langer dan een tijdje dat het gewoon niet goed gaat.
En het punt is, ik heb maar 1x in de week les, ik rij verder niet echt.
Als ik nou nog een bijrijdpaard had gehad dan was het nog wel ok geweest, maar ik wil niet elke week dat gevecht met haar aan gaan, ik heb daar geen zin in.

Astor schreef:[naam] je rijd trouwens niet los met Kartouch hoor
Losrijden F4A 12.45-12.57
F4A
3 12.57 Petra Boogaard Twingo geslaagd
4 13.05 Onyx Haug Worlino geslaagd
5 13.13 Kelly v/d Berg Kartouch geslaagd
6 13.21 Jane Kater Inca 12.00 Schriftelijk Leren hoofdstuk 8 + 9
7 13.29 Laura Esselink Hitstar geslaagd
8 13.37 Amber van Veghel Roxanne geslaagd
Losrijden F4A + F3A 13.45-13.57
F4A
9 13.57 Claudia v/d Bos Twingo geslaagd
10 14.05 Joyce Middelbos Onyx 12.00 Schriftelijk Leren hoofdstuk 8 + 9
11 14.13 Sophie van Keulen Inca 12.00 Schriftelijk Leren hoofdstuk 8 + 9
12 14.21 Marijn Prins Hitstar 12.00 Schriftelijk Leren hoofdstuk 8 + 9
F3A
1 14.29 Jessica Houttuin Kartouch
2 14.37 [naam] [naam] Jozele
Jij rijd los met F4A de tweede groep en dat zijn Claudia, Joyce, Sophie en Marijn

.

Ik niet in ieder geval!
Broccoli schreef:Het is wel de leukste school waar ik op gezeten hebBroccoli schreef:Toen ik in B'veld op school zat moest ik om 6:30 uur de trein hebben. Dus om 5:30 uur op. Alles went...
I know!!!
maar indd alles went!! half 8 op staan ookheerlijk
[/quote]
en zijn vrouw/vriendin mariska ook

Astor schreef:Zoals velen van u waarschijnlijk al wel zullen verwachten hebben wij besloten ons bedrijf “Fillydale” te gaan verkopen. Het is voor mij(Marja), vanwege gezondheidsproblemen, helaas niet meer mogelijk mij 100% voor het bedrijf en de klanten in te zetten. Momenteel zijn wij in gesprek met enkele geïnteresseerden over de overname van ons bedrijf.
Totdat een eventuele verkoop zeker is, gaan wij van start gaan met de eerste ronde van de:
Totale leegverkoop
Vanaf woensdag 14 januari 2009
20% korting
op alle nog niet afgeprijsde artikelen*
oa: rijbroeken, caps, rijlaarzen, dekens, leerwerk, verzorgingsmiddelen, enz, enz.
*10% op genees- en voedingsmiddelen
50% op alle Wintermode, Winterdekens
en Boeken
Wij zullen het normale assortiment zo veel mogelijk op pijl houden om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen blijven zijn.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wie wilt een keertje met mij mee naar Filly? Ik wil een hoofdstel kopen voor Ayla!
Astor schreef:Bij Ayla was het vandaag leuk hoor! Zoals gewoonlijk. Geniet er erg van als ik weer met haar ben
Ze hebben lekker paar uurtjes in de paddock gestaan. Toen heb ik Ayla haar stal uitgemest.
Dit gebeurt dagelijks erg fijn voor haar! Gewoon de drollen en de erg natte plekken eruit.
En dan lekker nieuw stro erover heen. We laten wel een gedeelte liggen, het bodempje want dat is voor de warmte.
En haar hooinet heb ik lekker vol gevult met hooi en haar waterbak bij gevuld. En nog een lekker appeltje in haar voerbak.
Daarna mochten de paarden weer naar binnen maar heb Ayla meteen gepakt.
En even haar benen gepoetst en snel borsteltje erover heen gehaald want ze zou toch weer vies worden.
Peesbeschermers erom heen en longeren maar! Ze was erg fris dat wel!
Op het laatst deed ze het erg goed en ging ze mooi ontspannen en luisterde ze goed naar mijn hulpen en stemhulpen.
Daarna heb ik haar heerlijk uitgebreid gepoets. Denk wel een uur ofzo!
En toen nog even Ayla haar broertje Luckyboy uitgestapt want die wasook klaar met longeren.
Toen Luckyboy nog even gepoets en toen Britt gepakt en die ook even snel poetsen.
En ik mocht haar longeren van de eigenaar en dat ging erg goed vond hij! Ik deed het erg goed.
Altijd leuk om te horen natuurlijk! Dus toen Britt weer gepoets en op stal gezet.
En als laatste lekker eten gemaakt voor de paarden en dat was het weer

Astor schreef:Ik wil Mickey foto
.
.
.
.
.
.
we spreken nog wel tijd af ja ?
dan spreken we nog af