sjoos had jij niet een wesco? die zijn bijna allemaal 1300 mtm. ik denk dat die oude van sjaak dat ook is. dus dan hoef ik geen e-rijbewijs te halen! hopelijk komt sander dan nu snel aan zn 140000 km, anders moeten we wachten tot september...
volgens mij heb ik een wesco ja, maar dat weet ik niet zeker. Ik denk trouwens dat de kunststoffen van Sjaak lichter zijn, want kunststof is namelijk lichter dan hout Ik ga morgen ff voor je precies kijken, maar naar mijn weten was ie incl laadvermogen 1300
nou sander moet eerst maar eens 140000 km rijden... of de auto meot 3,5 jaar zijn (september) of hij moet helemaal worden afgekeurd bij de apk van april... dus ik ga duimen
woow tis dan krijgen jullie zelf al een gezinsauto!! t wordt wel heel echt!!
nee hij is nog niet gedoopt door de mac dus dat moet snel maar even gebeuren!! Alleen wordt er niet in mijn nieuwe auto gegeten hahah dat moet in het restaurant ik ben nu heel zuinig op me dinky toy
hihi, ja want ik stond er niet zo charmant op... nou ik zit hier op de veluwe, een weekendje kwamen in t huisje, t was ijskoud, ketel lekte... pff mannetje gebeld en nu is t weer gemaakt ben benieuwd of het nog echt gaat sneeuwen. voorlopig alleen wat natte prutsneeuw...