Lisa_Caro schreef:En anders kom je toch hier een paardje verzorgen SteefBeetje ver rijden maarja
Oscar is geweldig!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lisa_Caro schreef:En anders kom je toch hier een paardje verzorgen SteefBeetje ver rijden maarja
KarinW86 schreef:Vandaag Maxi en Koetsier gereden
maxi gaf even 2 wappers dat ik dacht wtf ben jij nou weer aan het doen ahahahhhahahahaha
Stef_Winston schreef:Ik ga ook springenEn ik heb op Koos gereden
Eevj schreef:Ik ben zo gelukkig met m'n mannetje. * zucht. We hebben onze ups en downs maar hij kan me echt zo gelukkig maken
, als die dan zo z'n oortjes naar voren doet. Ik ging vandaag in de bak op de grond zitten, omdat hij aan t rollen was. En ging opstaan, en voor me staan, hoofd op m'n schouder, en zo zachtjes in m'n oor blazen. En toen ging ik wat gras voor m plukken, en dan kijkt die me echt zo dankbaar aan. OH wat heb ik toch een wereldpaard
Twinklebel schreef:Heerlijk he Eev, zo'n paard die je helemaal aanvoelt? Ik ga morgen weer naar mijn knappe dame, even een portie liefde halen.
Eevj schreef:Twinklebel schreef:Heerlijk he Eev, zo'n paard die je helemaal aanvoelt? Ik ga morgen weer naar mijn knappe dame, even een portie liefde halen.
heerlijk fiek, weer naar je meisje toe! jullie zullen elkaar wel gemist hebben