Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En ik heb nu weer sierstaarten, want gewone goudvissen kunnen dr niet bij....
Nou hopenlijk leven deze langer, al gingen die andere vast dood omdat het EK verloren was...
. Ze hebben geen ruzie zelfs niet tijdens voertijd! Nu maar hopen dat ze gezond blijven en niet zo snel dood gaan!
Nouja dat hoef jij allemaal niet te beslissen toch...
Als je het wil verspreiden moet je dat lekker doen. Afgelopen voorjaar heeft er, bij de stal waar Mazzel staat, ook ergens een paard met droes gestaan, die is toen afgezonderd en 1 iemand zorger voor hem, voeren, medicatie enz.
). Het was dezelfde die gister in een hoekje dreef.... Maar nu zit ie in een zakje en ga ik dr mee terug!!
) en daarna gaat ik stappen in Noordwijk met M. Gaat ook wel weer gezellig worden! Maar nu eerst even eten
.
Jij niet, Fen niet en Sas is die er wel?
Ga naar verjaardag van San.

)
, alleen dit weekend
. Ik krijg het zo ook nog druk... Manda, dan snel naar huis en douche en ff omkleden.... En dan: Noordwijk!!!!!! 
. Ik hoorde al zoiets.... Dat was die op Prins zeker
, die lag er al bijna naast in de bak... (of was het toch een ander). Het was echt rustig gister....
. Dan gaan we wel weer oefenen met voltes rijden en rechte lijnen... Want dat was gister erg moeilijk....
. 
En later is ze op Omar gezet, omdat ze zo zat te stuiteren dat Aad bang was dat Prins mee zou gaan stuiteren.
Langs de weg stappen ging goed, toen ze zand onder d'r voeten had liep ze maar te dansen