mAnDyXX schreef:suus reed eerst op zondag, maar daar zijn nu geen lessen meerik dacht dat jij op zaterdag rijdt suus?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mAnDyXX schreef:suus reed eerst op zondag, maar daar zijn nu geen lessen meerik dacht dat jij op zaterdag rijdt suus?
Shetjjee__x schreef:mAnDyXX schreef:suus reed eerst op zondag, maar daar zijn nu geen lessen meerik dacht dat jij op zaterdag rijdt suus?![]()
d0nnaa_dan schreef:ja!Hebben de paarden zondag vrij?
voor hun ook lekker een dagje vrij. nu zouden er volgens mij ook meer FNRS wedstrijden komen. dat is ook makkelijker zodat de pony's die dag minder lopen. de vorige keer op Sherra moest die die dag 2 lessen+3 wedstrijden lopen..

nou gelukkig gingen we springen en dat vond ze wel leuk
ik heb 13 gaatjes gesprongen. want ik vond de pony/hindernis vergelijking bij 15 wel een beetje groot
en dan had ze natuurlijk al helemaal geweigerd. en otis en jolinde gooiden m er ook al af dus ging ik dat maar met mijn ponietje maar niet proberen. maar die weigering zag ik wel aankomen
want had dus niet genoeg snelheid. maar de tweede keer sprong ze die m wel. ik vind het trouwens leuk dat we iets meer aan springen doen. de paarden vinden het erg leuk en als je het maar niet te vaak doet vind ik het best kunnen

Als je begrijpt wat ik bedoel...