Meelen: mag je baby's niet knijpen dan? Daar worden ze toch hard van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Yinari schreef:Die heeft het zo druk met haar paard, de rest van de zomer zien we haar hier niet meer!
Meelen: mag je baby's niet knijpen dan? Daar worden ze toch hard van![]()
slaap lekker allen

ATE schreef:mischien is ze nu 25 berichten aan het maken op bokt om nono te heten

ATE schreef:Yinari schreef:Die heeft het zo druk met haar paard, de rest van de zomer zien we haar hier niet meer!
Meelen: mag je baby's niet knijpen dan? Daar worden ze toch hard van![]()
vind ik ook hoor knijpen mag

ATE schreef:was erg leuk bij derek we zijn niet uitgekozen maar hebben toch een leuke avond gehad

ATE schreef:morgen weer 60 stenen halen 60 bij 40
meelen schreef:ATE schreef:morgen weer 60 stenen halen 60 bij 40
Nou, sleepze dan maar met die hitte.
Je hoeft het toch niet alleen te doen he?
ATE schreef:;) Wat zal jij een spierballen krijgenmorgen weer 60 stenen halen 60 bij 40

Tytje schreef:Weet iemand al iets van Xan????????? Ik snap er echt niks van, we worden wel betrokken bij het onderhandelen, ik ben zo benieuwd naar de uitslag!!
, vandaar dat ze niet op Bokt was/is. Ze is helemaal happy
. De rest zal ze vast snel zelf vertellen
. 
)
)Hackie schreef:Hallo
Kom even om het hoekje kijken (na 159 blz.)
Heb nog steeds geen internet, en voor de rest gaat het hier goed, kabbelt allemaal een beetje voort (voor meer info: bekijk mijn hyves even, niet zoveel zin om hier alles te typen)
Wat voor paart heeft Xan gekocht? Een fries ?
LIQUITA schreef:Ik heb Xan gisteren gesproken, en................ze heeft NoNo gekocht!!!! Ze had (heeft) een of andere oog ontsteking, vandaar dat ze niet op Bokt was/is. Ze is helemaal happy
.

LIQUITA schreef:Ik heb Xan gisteren gesproken, en................ze heeft NoNo gekocht!!!! Ze had (heeft) een of andere oog ontsteking, vandaar dat ze niet op Bokt was/is. Ze is helemaal happy
.