Slaap lekker
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:meelen schreef:Ja doen Jo, dan doe ik ATE wel voor je. (maar niet je kids hahahaha)
Nou, dat is nou flauw....nou kan ze nog niet mee![]()
.
LIQUITA schreef:Nou, dat is nou flauw....nou kan ze nog niet mee![]()
.

LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Nou, dat is nou flauw....nou kan ze nog niet mee![]()
.
Nou, nou en nog een nou...
goede morgen allemaal
nou ja goede het regent pijpenstelen
en dan gaan we van daag 6 kamp spelen
dat worden vele drogen kleren mee te nemen nu eerst douchen
en aankleden dan naar de manege waar ik bij sandra instap
om eerst ff naar een paardje
te kijken nou ja paardje hij is 175 hoog peet vergeet je trapje
niet mee te nemen
dit was ff dag schema
? Hackie schreef:Waar gaat ze heen in Heemskerk?

xan schreef:Ik ben vandaag naar de Veluwe geweest. Joline was met mij mee, en we gingen dus naar Xandra.
Het is daar met één woord: GEWELDIG.
Tilly, Joline en ik kwamen net aan op het moment dat ze Xandra gingen longeren. Dus leuk om naar te kijken. Ze hebben daar een enorme grote buitenbak. (en en vloed bak) Ligt er keurig bij, en een soort kleine tribune waarvandaan je een goed uitzicht hebt op de bak. Wel een vreemd gezicht hoor, Xandra met oogkleppen op ! Maar ze deed het fantastisch.
Na het longeren hebben Tilly en ik haar afgespoeld in een prachtige spuitplaats.
Ondertussen had Joline gezien dat er 2 shetlanders ingespannen werden, daar stond ze bij te kijken en later bij te helpen. Zij leidde één shetje naar de kar en Rik (een jongetje van daar) nam de andere shet. Rik (9 jaar) ging dus mennen met 2 shetjes! En Joline mocht mee op de kar. Joline heeft vervolgens zo'n uurtje gezellig mee gereden met Rik en Pelle (ongeveer 3 jaar en zoontje van de eigenaar). Daarna zijn we boven nog even koffie gaan drinken.
Wat een ontzettend mooie accomodatie. Echt heel fantastisch. Je bent daar ook welkom als je een dagje langskomt met de trailer en vandaar uit start voor een rit, en dan natuurlijk wel graag nog wat nuttigen in hun restaurant, maar dat spreekt voor zich. Je kunt je paard ook nog even ergens stallen geloof ik, voor een klein bedrag.
Ik ben echt onder de indruk.

Tytje schreef:Nou, dat was vandaag de laatste keer Fitoe doen. Ze gaat lekker naar Heemskerk en daar wordt ze elke dag los gezet en er wordt uitgemest. Ik zou stoppen met Fitoe en dan is dit de beste oplossing.
Ik ben gestoken door een horsel op mijn oog. Daar word je niet vrolijk van! Mijn oog is dik en mijn wang!
xan schreef:Dat moet je zeker doen.
Is echt de moeite waard. Zelfs André gaat volgende week zondag waarschijnlijk mee.
Zo enthousiast was Joline. Ze wil nu zelfs haar verjaardagsfeestje met paard en wagen doen.
En dat gaan we waarschijnlijk ook doen. Moet ik nog even daar navragen.

winnitou schreef:xan schreef:Dat moet je zeker doen.
Is echt de moeite waard. Zelfs André gaat volgende week zondag waarschijnlijk mee.
Zo enthousiast was Joline. Ze wil nu zelfs haar verjaardagsfeestje met paard en wagen doen.
En dat gaan we waarschijnlijk ook doen. Moet ik nog even daar navragen.
Ga je nu ook een mencursus doen.

xan schreef:Ate en Liquita, hebben jullie nog een mooi paardje voor Sandra en Rik gevonden ?????? Ben erg benieuwd.
xan schreef:Maar ik moet zeggen dat ik idd een andere kijk op het mennen heb gekregen.

LIQUITA schreef:xan schreef:Ate en Liquita, hebben jullie nog een mooi paardje voor Sandra en Rik gevonden ?????? Ben erg benieuwd.
Het is misschien niet aan mij om het te zeggen, maar.....JA, ze hebben een mooi paard gekocht en ook maar meteen mee genomen. Het is een kruising tussen een KWPN en een Fries paard, echt super braaf. Johanna en ik gaan hem de komende 4 weken verzorgen omdat Sandra op vakantie gaat.