Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sybje

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 22:10

9 dan?

sybje

10

madelon31

slaap lekker hoor soofje...xxxx Slapen

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 22:11

OOOOH ik was al op pagina 159!
dan kan ik lekker gaan slapen!

Jij ook Madje! slaap lekker

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 22:15

jij dacht zeker dat je net als ik een hele pagina in je eentje kon vol l*llen...neee dat is tot nu toe alleen mij gelukt hihi Haha! Knipoog

Heb vandaag op een echt politiepaard gereden...tjerk heette hij..hij was best groot en moest mijn beugelriem langer maken maar het ging heeeel goed dus ik ben ook geen nerdie meer! Knipoog Tong uitsteken

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 22:23

Cool. Hoe kwam je daar opeens terecht?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 22:58

Soof malloot!!!!
Mijn paard is opgevoed, die van jou alleen gevoed Haha!

Xeen heel erg veel sterkte meis.

Mijn les ging ook super, behalve dan dat ik een schijt hekel heb aan Mike, die mij veelste hard liet werken en Par veelste zacht (arm dier was kletsnat op het eind Haha! )
Maar ik denk dat Mike een beetje pling was vandaag want alle beesten kwamen nat uit de bak, evenals de ruiters trouwens, veelal met rode koppen.

Anus....berichtje?

Falloon, ik heb gehoord welk paard dat is die nieuwe, en die schijnt idd te trappen, verder niet mijn pakkie aan, maar idd let even extra op en krijg geen trap voor je kop (oe ik kan rijmen Haha! )

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 23:35

Zojuist is Anouschka en Anita met Biz naar Utrecht, het gaat niet goed met Biz en ik hoop dat het tot een goed einde komt.

Biz, je kan het en je komt weer gewoon thuis

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 03:52

Zo, we zijn net thuis, helaas zonder Biz. Die moet een paar daagjes gaan blijven Ach gut Ach gut
Job Meursing is eerst geweest, en vond de situatie dusdanig slecht dat hij eigenlijk aanraadde om het heel even aan te kijken en bij geen verbetering meteen naar Utrecht te rijden. Dus John en ik zijn met Biz het park ingegaan en ca half uurtje gewandeld (op advies Job) Er was totaal geen verbetering en zijn buik was nog meer opgeblazen en zo hard als een blok beton Verdrietig
Aniet was zo lief om ons naar Utrecht te rijden, echt superbedankt nog, je bent echt een schat Kusje
In utrecht is Biz volledig onderzocht, heeft zelfs nog gemest OK dan! Het is niet helemaal duidelijk wat er nu orecies mis is, vandaar dat Biz moet blijven. Opereren is tot nu toe niet noodzakelijk, gelukkig maar. Morgen kan ik bellen hoe het met hem gaat. Hij staat in ieder geval in een supergrote box met heel veel stro, maar wel met een mondmasker zodat hij niets kan eten Ach gut

En nu ga ik mijn bedje opzoeken, ik ben behoorlijk gaar Bloos Madje, ik sta op de lijst om strakjes los te gooien, met jou en met Kessy, maar hoop dat je begrijp dat ik daar ff niet bij ben Bloos

Aniet, nogmaals supersuper bedankt OK dan!

En nu Dromen

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 06:00

@Xeen: sterkte meis! Woorden schieten verder te kort, maar je weet het, we staan voor je klaar.

@Nous: slik! Das zielig voor die arme Biz! Ik ben er ook vanochtend met losgooien, dus kan, als het nodig is, wel helpen met jouw land.

@allen: goedemorgen deze morgen!

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 06:04

xeen: sterkte! ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. ik vind dat altijd zo moeilijk

Nous: wat een vreselijk verhaal!! wat is er precies gebeurd? uit je opmerking harde buik begrijp ik iets van koliek? we duimen allemaal voor Biz!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 06:14

jeutje Anous........... sterkte joh!

Toronto was ook zo zielig, had ook zoveel pijn..... maargoed nu is hij nog net niet levensgevaarlijk zo vrolijk.

In Utrecht zorgen ze goed voor hem, en als er wat is dan kunnen ze gelijk ingrijpen....... das altijd het enige voordeel van op de kliniek staan.

sterkte joh, voor jullie allemaal

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 06:49

Goedemorgen allemaal.

Moest ff goed kijken hoor naar de tijden want ik ging een beetje aan mezelf twijfelen. Verward Gisteravond had ik Biz nog gezien namelijk......Hij had idd gisteren al zo'n dikke buik. Huilen Arme Bizzie. Ach gut Ik hoop dat hij snel weer thuis is. Gelukkig maar dat je vrij bent vandaag en Anita is idd heel lief OK dan! om je midden in de nacht naar Utrecht te rijden. Super!!!!!!!
Xenia heel veel sterkte voor jou en je familie, ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen tegen je maar in ieder geval een dikke knuffel voor je. Ach gut

Nu even iets leuks......
Die gekke Anita heeft die arme Joeri in de stal van Spetter gezet gisteravond, notabene de op één na kleinste stal. Tong uitsteken Joeri stond in de weg op de poetsplaats en Anita moest nog even zijn stal uitmesten!!!!!!! Duivel Arme Joeri. Ik heb er maar gelijk foto's van gemaakt moet alleen nog even de tijd vinden om ze op bokt te zetten.

Gisteren met Zarah mee gefiets van Den Haag naar Delft. Was erg gezellig, lekker kletsen onderweg en dan gaat het allemaal veel sneller. Vrijdag weer toch Zarah????? Ja

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 06:56

Gelukkig dat Biz weer heeft gemest. Dat ie maar snel weer helemaal beter mag worden en weer naar huis mag Ach gut

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 06:56

Binar schreef:
Zo, we zijn net thuis, helaas zonder Biz. Die moet een paar daagjes gaan blijven Ach gut Ach gut
Job Meursing is eerst geweest, en vond de situatie dusdanig slecht dat hij eigenlijk aanraadde om het heel even aan te kijken en bij geen verbetering meteen naar Utrecht te rijden. Dus John en ik zijn met Biz het park ingegaan en ca half uurtje gewandeld (op advies Job) Er was totaal geen verbetering en zijn buik was nog meer opgeblazen en zo hard als een blok beton Verdrietig
Aniet was zo lief om ons naar Utrecht te rijden, echt superbedankt nog, je bent echt een schat Kusje
In utrecht is Biz volledig onderzocht, heeft zelfs nog gemest OK dan! Het is niet helemaal duidelijk wat er nu orecies mis is, vandaar dat Biz moet blijven. Opereren is tot nu toe niet noodzakelijk, gelukkig maar. Morgen kan ik bellen hoe het met hem gaat. Hij staat in ieder geval in een supergrote box met heel veel stro, maar wel met een mondmasker zodat hij niets kan eten Ach gut

En nu ga ik mijn bedje opzoeken, ik ben behoorlijk gaar Bloos Madje, ik sta op de lijst om strakjes los te gooien, met jou en met Kessy, maar hoop dat je begrijp dat ik daar ff niet bij ben Bloos

Aniet, nogmaals supersuper bedankt OK dan!

En nu Dromen

He vriend!!

Het komt voor mij een beetje onverwachts Verward ... En volgens mij voor jou ook.. want we hebben het gister nog over Bizje gehad.. Ik weet niet of het er mee te maken heeft.. Maar ik vertelde je natuurlijk van de week al dat Bizje een beetje saggo was Stoom uit je oren .. En misschien alleen tegen mij omdat ik zwart ben Blond ... Maar ze gaan Bizje daar weer op knappen en dan komt hij snel naar huis om weer alle paardjes op hun plaats te zetten Ja .. En aniet super tof dat jij Nous en biz hebt gebracht.. OK dan!
Dat je niet moe was van Joepie poetsen Haha!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 07:48

Hey Allemaal,

Allereerst wil ik Xeen en haar familie heel veel sterkte toewensen.

Anoush ik hoop dat Biesje gauw weer opknapt.

Karin, vin het inderdaad wel zielig dat me moeder Joepi in spetter zijn stal heeft gepropt

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 08:11

Xeen,

Heel veel kracht en liefde gewenst voor de komende moeilijke tijd, ook voor je vader.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 09:35

Ik ben alweer ff mijn bed uit, heb niet echt super geslapen (en helaas ook niet zo lang als ik had gehoopt)

Biz had tijdens het poetsen idd wel een iets dikkere buik, maar er was verder niets aan hem te merken. Na een uurtje ofzo begon hij ineens te trappen en schrapen tegen de deur, maar het was ook broktijd Knipoog Hij at zijn brok met lange tanden en zat er wat mee te spelen, ik wist toen eigenlijk al dat het niet goed zat. Ben gaan wandelen, waarbij hij wel braaf meeliep. Zijn buik was toen al veel opgezetter als begin van de avond. Op de laan wilde hij geeneens gras, toen wist ik het echt zeker, koliek!!! Meteen Meursing gebeld, duurde nog wel een klein uur voordat hij er was.

Zijn buikje was gelukkig wel iets zachter toen we weggingen uit Utrecht maar nog steeds behoorlijk opgeblazen.

Ik word in de ochtend gebeld door de da en anders moet ik zelf ff bellen tijdens het spreekuur

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 09:48

Xeen heel veel sterkte meis Ach gut
ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
maar als er wat is, je weet het hé !

Arme Biz Ach gut
hopelijk is hij snel weer in zijn eigen vertrouwde stalletje

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 09:48

Arme Bizzie. Ach gut Nu maar hopen dat je straks goed nieuws krijgt en dat hij maar snel terug mag naar zijn huisje!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 11:27

We duimen allemaal voor bizje hoor nous! Ach gut
Hij moet snel weer terug komen hoor!
Gisterochtend nog tegelijk met heli op het land gezet.. Huilen

Nous sterkte he maar dat heb ik geloof ik al een aantal keer gemeld Bloos

Anietje je bent super hoor! (gek he nog niet zolang ervoor zaten we nog niks vermoedend over bonbons te smsen) Bloos

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 11:34

nou heb ff brood gegeten met zoonlief ga nu honden uitlaten en mijn nieuwe voordeur in de grondverf zetten.

Dan mijn slaapkamer afmaken want morgen komt mijn vloerbedekking.... Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:19

Ik heb net de dierenarts gesproken. Biz is goed de nacht doorgekomen en heeft volop gemest!!! Verder is zijn buik nog wel gezwollen, maar dat kon ook nog niet weg zijn na zo'n korte periode! Ze hebben Biz weer iets op het voer gezet om te kijken hoe hij daarop reageert. Ze gaan vandaag verder onderzoeken, als daar dingen uitkomen dan zou ze het me laten weten..
Van de week maar ff op ziekenbezoek bij hem Ach gut

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:22

Arme Biz. Gelukkig gaat het al wat beter met hem Lachen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:24

Hihi, ik verstuur je net sms, wist niet dat je online was Knipoog
Het gaat wel beter met Biz maar verder is er helaas nog niet veel bekend... hoop dat ze wat kunnen vinden tijdens de onderzoeken