Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
)
Madje, ik sta op de lijst om strakjes los te gooien, met jou en met Kessy, maar hoop dat je begrijp dat ik daar ff niet bij ben
Gisteravond had ik Biz nog gezien namelijk......Hij had idd gisteren al zo'n dikke buik.
Arme Bizzie.
Ik hoop dat hij snel weer thuis is. Gelukkig maar dat je vrij bent vandaag en Anita is idd heel lief
Joeri stond in de weg op de poetsplaats en Anita moest nog even zijn stal uitmesten!!!!!!!
Arme Joeri. Ik heb er maar gelijk foto's van gemaakt moet alleen nog even de tijd vinden om ze op bokt te zetten.
Binar schreef:Zo, we zijn net thuis, helaas zonder Biz. Die moet een paar daagjes gaan blijven![]()
![]()
Job Meursing is eerst geweest, en vond de situatie dusdanig slecht dat hij eigenlijk aanraadde om het heel even aan te kijken en bij geen verbetering meteen naar Utrecht te rijden. Dus John en ik zijn met Biz het park ingegaan en ca half uurtje gewandeld (op advies Job) Er was totaal geen verbetering en zijn buik was nog meer opgeblazen en zo hard als een blok beton![]()
Aniet was zo lief om ons naar Utrecht te rijden, echt superbedankt nog, je bent echt een schat![]()
In utrecht is Biz volledig onderzocht, heeft zelfs nog gemestHet is niet helemaal duidelijk wat er nu orecies mis is, vandaar dat Biz moet blijven. Opereren is tot nu toe niet noodzakelijk, gelukkig maar. Morgen kan ik bellen hoe het met hem gaat. Hij staat in ieder geval in een supergrote box met heel veel stro, maar wel met een mondmasker zodat hij niets kan eten
![]()
En nu ga ik mijn bedje opzoeken, ik ben behoorlijk gaarMadje, ik sta op de lijst om strakjes los te gooien, met jou en met Kessy, maar hoop dat je begrijp dat ik daar ff niet bij ben
![]()
Aniet, nogmaals supersuper bedankt![]()
En nu
... En volgens mij voor jou ook.. want we hebben het gister nog over Bizje gehad.. Ik weet niet of het er mee te maken heeft.. Maar ik vertelde je natuurlijk van de week al dat Bizje een beetje saggo was
.. En misschien alleen tegen mij omdat ik zwart ben
... Maar ze gaan Bizje daar weer op knappen en dan komt hij snel naar huis om weer alle paardjes op hun plaats te zetten
.. En aniet super tof dat jij Nous en biz hebt gebracht..
Hij at zijn brok met lange tanden en zat er wat mee te spelen, ik wist toen eigenlijk al dat het niet goed zat. Ben gaan wandelen, waarbij hij wel braaf meeliep. Zijn buik was toen al veel opgezetter als begin van de avond. Op de laan wilde hij geeneens gras, toen wist ik het echt zeker, koliek!!! Meteen Meursing gebeld, duurde nog wel een klein uur voordat hij er was.

Nu maar hopen dat je straks goed nieuws krijgt en dat hij maar snel terug mag naar zijn huisje!