Heb nog een foto van vorig jaar gevonden tijdens de intocht..
dit is de eerste drukke winkelstraat waar in kwamen..mega druk echt waar en hij is zooooo braaf..
hoop dat hij het doet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en een heel braaf pietje
Falli schreef:Haha.. dat word heel vaak bij mij gedaan.. dus ik reageer eigenlijk niet eens meer op de bel tenzij ik echt iemand verwacht.. ik word gepest in deze wijk.. haha Toedeloe
madelon31 schreef:truste fal en ja wat benik een bofferd he!!
een braaf paarden een heel braaf pietje
![]()
maar we smsen of bellen oke doei doei
. 
Falli schreef:Hoi Madelon.. Nog plannen voor de donderdag.. Ik wil een buitenritje met Mos gaan maken en ben opzoek naar een ervaren ruiter met een rustig paard die met mij mee kan!! En misschien wil Nous ook wel mee??
Ik ga wel mee met Ko hoor hahahaha, maar dan wordt het waarsch geen ontspannen ritje, meneer is laatste daagjes beetje stout (buiten dan, in de bak is het gewoon weer een suffie
)
Nog 1 weekje stappen met Ko en we mogen gaan draven
zeker wel 2x 3 minuten!! Lang he, hoop dat ik het volhou hihi (en 3 kwartier stappen ipv 30 minuten) Sily schreef:Sssttttt...ik geniet van de rust
Sily schreef:Ik ga nu wraak nemen hoor, puh, lees al drie dagen meerdere pagina's bij en heb gewoon de tijd neit mee te doen.
Hoe kunnen jullie!!!!