Maar ik ga dus alleen zondag ochtend.. Ook naar de aanbiedingen kijken
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sjaslique schreef:Woow wat een drukte ineens in het topic. Weer veel bij te lezen. Ik ben niet naar Drunen geweest, heb genoeg aan de spullen die ik al heb. Wil wel nieuwe laarzen, maar het geld ontbreekt momenteel.
Leuk Steef dat je op Pascha gereden hebt, zou ik ook nog wel eens willen.
Joyceee86 schreef:sjaslique schreef:Woow wat een drukte ineens in het topic. Weer veel bij te lezen. Ik ben niet naar Drunen geweest, heb genoeg aan de spullen die ik al heb. Wil wel nieuwe laarzen, maar het geld ontbreekt momenteel.
Leuk Steef dat je op Pascha gereden hebt, zou ik ook nog wel eens willen.
Nieuwe laarzen?
sjaslique schreef:Joyceee86 schreef:
Nieuwe laarzen?
Ja, heb deze laarzen nu pas 2 of 3 jaar, maar zitten regelmatig vrij strak. Heb ze al op laten rekken en dat helpt wel iets, maar helaas niet voldoende. Misschien maar eens een rits is laten zetten. Een spie kan ook, maar weet niet wat mooier is.
summerfeel schreef:nou zaterdag heb ik weer op odaymie gereden, hij liep best lekker alleen een beetje sterk. springen vond ie geloof ik wel erg leuk want hij werd er best heet van. maar hij springt wel echt als een dressuurpaard(niet zo dus, hihi)