Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
.
, nee.....dat moest hij maar niet doen. Dus hebben ze maar snel Liquita en Franco van box geruild
.

LIQUITA schreef:YES.....GELUKKIG....kan echt niet leven zonder bokt hoor.
Gisteren even 2 uurtje op de manege geweest, ik miste Liquita zooooooo erg![]()
.
Natuurlijk ook meteen even liquita haar nieuwe buurman ZION bewonderd, wat een lieverdje.
Alleen hij wilde maar wat al te graag bij Liquita in haar box kruipen, nee.....dat moest hij maar niet doen. Dus hebben ze maar snel Liquita en Franco van box geruild
.

LIQUITA schreef:Ik ben nog niet helemaal fit, m'n oren zitten nog dicht en dat is behoorlijk vervelend. Maar ik ben het nu zat om binnen te zitten...ik ga vanvond weer lekker rijden.

, nee.....dat moest hij maar niet doen. Dus hebben ze maar snel Liquita en Franco van box geruild
.[/quote]

LIQUITA schreef:Nee, als het goed is staan ze niet meer naast elkaar. Liquita staat nu in Franco z'n stal en Franco staat in Liquita haar stal. Zo dat Zion tussen 2 ruinen staat. Dus Liquita staat 2 boxen verder. Hahaha....het zal toch niet zijn dat je Franco heb staan te bewonderen i.p.v. Zion?
meelen schreef:Whahahahaha, jij zegt wat ik ook al d8.
Lijken ze op elkaar? Ik d8 wel al van, Liquita was toch donkerder![]()
Zo goed ken ik Liquita ook niet natuurlijk, en Franco zegt mij al helemaaaaaaaaaaaaaal niks.
. 
LIQUITA schreef:meelen schreef:Whahahahaha, jij zegt wat ik ook al d8.
Lijken ze op elkaar? Ik d8 wel al van, Liquita was toch donkerder![]()
Zo goed ken ik Liquita ook niet natuurlijk, en Franco zegt mij al helemaaaaaaaaaaaaaal niks.
Franco is een Vos kleurige, met witte bles......dan heb je die w.s geknuffffft, want ik ga er van uit dat je wel naar de goeie Zion hebt gekeken. Franco heeft namelijk geen klein jong hoofdje.
, dan heb ik Franco geknuffeld. Wat een giller, nah dan volgende keer Liquita maar. Of ik ga de hele rij af, weet ik zeker dat ik de goeie heb.

LIQUITA schreef:B.t.w. je Quote is goed gelukt.
Franco heeft het vast niet erg gevonden, en vanavond geeft ik Liquita gewoon een knuffel van jou
. 
LIQUITA schreef:HhahahaFranco heeft het vast niet erg gevonden, en vanavond geeft ik Liquita gewoon een knuffel van jou
.
Sanniiy16 schreef:@Shalane, Is het niet gewoon Ms. Dynamite? met Dy-na-mi-te?

vossebier schreef:Sanniiy16 schreef:@Shalane, Is het niet gewoon Ms. Dynamite? met Dy-na-mi-te?
mhhh dat zou ook nog wel eens kunnen ja, ik download hem wel ff. haha
bokt is er weer *zucht* opluchting in de tent! Ik moest een belangrijk PBtje ontvangen en kon gisteren er niet op, balen! staat pallieter al hoog in de stemmen?
gr!