Maar dr zijn er nog wel een paar gelukt!
Zoek de verschillen met
: Baahaaas, hier onder zit gras verborgen! Echt waar!
Verwaaaaand

En nog wel een lieve
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
: 
).

Thirz kon dus halsoverkop van Nous afspringen omdat die erbij was gaan liggen. Het zag er hip uit

maar toen t sonnetje ging schijnen was t egt mooi!) Tjee, en wat een brave Nous zeg! ziet er leuk uit zo! (ideetje om op deze manier naar t strand te gaan thirz?
enne op naar t springen zonder hoofdstel en zadel hè
)
Maar nu ziet ie er ook gaaf uit!!
) Uhm, zo rijden in de bak: ok. Maar voor het springen en het buitenrijden heb ik toch liever een hoofdstelletje om, wel zo veilig!! Jouw foto's zijn ook leuk Bar! Was het nog wel te doen, rijden met ijzers?
Viel wel mee zei ze.. maargoed tog happy dat ik idd lekkr thuis was 
Leuk hoor sneeuw in de tuin en t baasje thuis! 
Thirz schreef:Bianz: zet je toch gewoon zo'n nepsneeuw-kanon naast Nero? Kan je foto's maken in de sneeuw! Vind Nero vast niet erg zo'n ding
Dus denk wel dat ze t lezen hoor. Nog geen reacties gehad via pb ofzo? 
Ladylada schreef:Oeh het is al laat, maar dit wilde ik even met jullie delen. Bianz ik geloof dat jij er ook meer van weet....Ik had vandaag een krabbel van Vincent en hij wilde weten waar dat VinVin verhaal nou vandaan kwam hahaha. Dus wat doen we Bianz, zullen we het m vertellen. Ik zou het alleen eigenlijk niet meer zo goed weten, er is me sowieso niet zoveel bijgebleven van die avond
Misschien weet jij het nog Anne?
Tja hij zat weer eens te vissen naar t verhaal achter de VinVin naam, maarja ik laat niks los
Ik weet nog dat we héél veel lol hadden en dat uiteindelijk die naam eruit gerolt is. De reden ben ik alleen ook een beetje kwijt. Weet jij t nog Bianz?
*
En ja, ik kan ook niet meer precies helder voor de geest halen hoe we er op kwamen... en dan nog zou ik het hem niet vertellen, is veel te grappig dat hij het niet weet toch?
Ons geheim voor hem
! 
Citaat:En ja, ik kan ook niet meer precies helder voor de geest halen hoe we er op kwamen... en dan nog zou ik het hem niet vertellen, is veel te grappig dat hij het niet weet toch? Ons geheim voor hem