manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:50

Heb wat foto's gemaakt van sharon in de sneeuw. Shaar had al snel een missie bedacht, namelijk het gras onder de sneeuw uit eten, dus ze dook heel de tijd met dr hoofd omlaag... grrr!
Maar dr zijn er nog wel een paar gelukt!
Afbeelding

Afbeelding
Zoek de verschillen met Knipoog :
Afbeelding

Baahaaas, hier onder zit gras verborgen! Echt waar!
Afbeelding

Verwaaaaand Haha!
Afbeelding

En nog wel een lieve
Afbeelding

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 17:02

Vandaag zijn Thirz en ik samen naar Nous gegaan. Uiteraard nogal wat foto's gemaakt (maar 77 hoor Clown ).
Nous was echt heel erg braaf. We hebben gewoon "gereden" zonder zadel of hoofdstel. Ze luisterde perfect. Zelfs een slangenvolte deed ze. Lovers

Ik op Nous Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Thirz op Nous
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volgens Nous is sneeuw erg eetbaar... ze kon er geen genoeg van krijgen.

Afbeelding
Thirz doet aan natural horsemanship. Nous vond het alleen veel leuker om te rollen Haha! Thirz kon dus halsoverkop van Nous afspringen omdat die erbij was gaan liggen. Het zag er hip uit Cool

Afbeelding
Rollennn Cool

Afbeelding
Mooie standfoto

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Nous in een lijpe bui

Afbeelding
Lokkertje Vork

Afbeelding

En dan de allerleukste
*tromgeroffellll*

Afbeelding
Saampjes op Nous!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 17:03

Leuke foto's joh! Bleef die sneeuw ook zo onder nous dr hoeven kleven? Of heeft ze geen ijzers?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 17:10

Nous staat sinds kort niet meer op ijzers, er was dus niks aan de hand Lachen

Leuke foto's hoor Bar! Tsjah, haflingers denken nou eenmaal aan 1 ding: etennn!! Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 18:54

Wat een leuke foto's! Ik word helemaal jaloers op jullie, ik zag op bokt ook vet mooie foto's van een meisje die met dr fjord op buitenrit was geweest in de sneeuw op de hei...echt prachtig!
Het is hier ongeveer 2 uur geleden begonnen met sneeuwen dus ik zit nu ook in een wonderwitte wereld...
Hou je het nog een beetje uit Nel? Schiet het al op met de bijkeuken zodat de vissen een mooi plekje kunnen krijgen. En bianz hoe gaat het met je huis? Wordt het al een beetje jouw huisje?
Nou verder heb ik niet zoveel te melden, ga zo met vriendinnen eten.
Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 20:16

Wow gave foto's Bar, Kim en Thirz!
Hihi, die laatste is leuk; saampjes op Nous!
Was ook egt mooi weer vandaag (nouja t sneeuwde Nagelbijten / Gniffelen maar toen t sonnetje ging schijnen was t egt mooi!) Tjee, en wat een brave Nous zeg! ziet er leuk uit zo! (ideetje om op deze manier naar t strand te gaan thirz? Knipoog enne op naar t springen zonder hoofdstel en zadel hè Tong uitsteken)
Ja! die foto's van die fjord op de hei heb ik ook gezien! Zo gaaf! en ook egt mooi daar met die sneeuw!
*wil ook een hei... *zucht*
maarja wij hebben strand! Haha!

*hier dus de hei foto's voor mensen die nieuwschierig zijn:
viewtopic.php?f=53&t=723305&hilit=hei

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 20:46

Heej, op die hei rij ik zomers ook met de trektochten Lachen Maar nu ziet ie er ook gaaf uit!!

Het was het waard om pijnlijke ogen te krijgen van die felle sneeuw: foto's zijn erg cool geworden! Nous was ook totaal niet onder de indruk en was zo braaf (behalve toen ze ging rollen terwijl ik erop zat Clown ) Uhm, zo rijden in de bak: ok. Maar voor het springen en het buitenrijden heb ik toch liever een hoofdstelletje om, wel zo veilig!! Jouw foto's zijn ook leuk Bar! Was het nog wel te doen, rijden met ijzers?

En Nel, kan je geen oproepje plaatsen op zeelandnet en t zeeuwentopic voor Voice? Wie weet zit er een geschikt iemand bij! En zo niet: je bent hun niets verschuldigd toch? Ik heb echt zitten denken, maar weet niemand!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 20:51

Anne: jij was toch zeker wel blij dat je niet naar school moest he Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 20:55

behoorlijk blij! Knipoog
klasgenootje uit bergen had Assesment vandaag, maar is er wel gwoon gekomen Ja Viel wel mee zei ze.. maargoed tog happy dat ik idd lekkr thuis was Haha!
*tinkertje was ook erg blij dat ik thuis was geloof ik Vork Leuk hoor sneeuw in de tuin en t baasje thuis!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:22

T zeeuwentopic?
Waar vindt ik dat?

Leuke foto's hoor!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 21:29

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 23:01

Hoihoi!
Nou Nel, het is maar goed dat we vanavond niet zijn gegaan, wat een plensbuien! Het tutten met Voice komt zeker goed; het is gewoon op het moment niet te plannen. Ga elke dag werken, komt thuis, ga eten, rij weer naar Mburg om te klussen en dan douchen en slapen. Zodra ik een gaatje vindt, sms ik je en kijken we of jij ook kunt. Dacht ook: in de tijd dat jij straks na je bevalling even niet naar Voice kunt, wil ik haar ook wel zo nu en dan eens lekker poetsen en gaan wandelen hoor! Het is wel niet helemaal wat je zoekt als verzorgster, maar misschien dat een beetje aandacht scheelt?
Verder leuke foto's Thirz en Kim! Nous ziet er goed uit! Haha zie het ook al helemaal voor me: eej, ik ga liggen hoor! Jullie moeten gewoon NHS gaan doen!
Shaar ziet er ook tof uit: Haf in de sneeuw is altijd goed! Zou ook nog wel foto's willen van Nero in de sneeuw, maar het weer zit niet zo mee dat er a.s. zondag ineens een berg sneeuw valt geloof ik...
Fijn dat je niet naar school hoefde Anne, lekker met Tinkertje in de sneeuw spelen!
Nou, ik ga eens ff douchen en dan lekker slapen, toedels!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:07

Is goed hoor bianz, ik hoor het wel wanneer jij weer tijd hebt!
En ik vindt het zeker leuk dat je straks af en toe naar voice zou willen gaan voor mij.
Dat vindt mn schoonmoeder ook niet erg, dat jij komt!

Bedankt anne, ik ga meteen een berichtje plaatsen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:40

Nou Nel, hopen op goede reacties!
Haha, ja ga met Nous NHS trainen, over een jaar rij ik zonder zadel & hoofdstel over t strand Tong uitsteken
Bianz: zet je toch gewoon zo'n nepsneeuw-kanon naast Nero? Kan je foto's maken in de sneeuw! Vind Nero vast niet erg zo'n ding Clown

Ga nu ff stofzuigen en dan naar Nous, doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 13:08

Thirz schreef:
Bianz: zet je toch gewoon zo'n nepsneeuw-kanon naast Nero? Kan je foto's maken in de sneeuw! Vind Nero vast niet erg zo'n ding Clown

Tuurlijk nie! Gelukkig is t een kindje van Nicole hè, en die vind ook bijna niets eng Schijnheilig

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 22:41

Tjonge wat praten die veel op bokt zeg, ik dacht dat wij hard gingen met de pagina's...
Ik heb vanmorgen een berichtje geplaatst op het zeeuwentopic, en dat is nu al weer 8 pagina's terug ongeveer.
Nou dat zal dus ook niet heel veel zin hebben denk ik maar ja!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 22:44

ondertussen geen reacties op geweest in t topic zelf hoor Knipoog
En de zeeuwen kennende lezen die altijd netjes bij Clown Dus denk wel dat ze t lezen hoor. Nog geen reacties gehad via pb ofzo?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 00:20

Oeh het is al laat, maar dit wilde ik even met jullie delen. Bianz ik geloof dat jij er ook meer van weet....Ik had vandaag een krabbel van Vincent en hij wilde weten waar dat VinVin verhaal nou vandaan kwam hahaha. Dus wat doen we Bianz, zullen we het m vertellen. Ik zou het alleen eigenlijk niet meer zo goed weten, er is me sowieso niet zoveel bijgebleven van die avond Haha!
Misschien weet jij het nog Anne?
Nou nu ga ik naar bed
Doeiii

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 14:31

Nee nog geen berichten gehad, dus er zal wel niks tussen zitten?!
Nou onze bijkeuken is getegeld, en nu is wilco zn stelling op aan het bouwen.....
tis groter dan ik dacht, we kunnen een viswinkel beginnen!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 15:08

haha, dus binnenkort staat er een advertentie in de krant dat jullie vissen te koop hebben? Leuke bijverdienste.
Wat voor vissen zijn het eigenlijk? Alleen maar Guppies of ook nog bijzondere tropische vissen?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 16:23

Ladylada schreef:
Oeh het is al laat, maar dit wilde ik even met jullie delen. Bianz ik geloof dat jij er ook meer van weet....Ik had vandaag een krabbel van Vincent en hij wilde weten waar dat VinVin verhaal nou vandaan kwam hahaha. Dus wat doen we Bianz, zullen we het m vertellen. Ik zou het alleen eigenlijk niet meer zo goed weten, er is me sowieso niet zoveel bijgebleven van die avond Haha!
Misschien weet jij het nog Anne?

Whaha, hij heeft t nog egt gedaan ook Clown Tja hij zat weer eens te vissen naar t verhaal achter de VinVin naam, maarja ik laat niks los Schijnheilig
Maar dat probleem heb ik ook een beetje Cis Bloos Ik weet nog dat we héél veel lol hadden en dat uiteindelijk die naam eruit gerolt is. De reden ben ik alleen ook een beetje kwijt. Weet jij t nog Bianz?
*Hij dacht dat we behoorlijk wat gedronken hadden die avond. Ja, sinas & tompoesjes gegeten *LOL* *

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 19:28

Hahaha goh, ik had ook een krabbel van VinVin Knipoog En ja, ik kan ook niet meer precies helder voor de geest halen hoe we er op kwamen... en dan nog zou ik het hem niet vertellen, is veel te grappig dat hij het niet weet toch? Clown Ons geheim voor hem Tong uitsteken
Zo, weet thuis van een dagje klussen, we gaan goed! Al aardig gesloopt, geschuurd enz. Wie weet lukt begin maart verhuizen wel!
Vandaag ook afscheid moeten nemen van Nero... viel me toch erg zwaar hoor, heb echt even wat afgejankt. Petra belde gisteren dat er mensen langs waren geweest en die zouden z.s.m. laten weten of ze Nero wilden hebben. Belden terug, zouden half de middag komen en hem meteen meenemen. Belde Petra vanmorgen ineens dat ze rond 11:45 uur voor de deur zouden staan met trailer. Ik helemaal in de stress, nu had ik bijna geen tijd om afscheid te nemen. Snel er heen gereden, maar onderweg naar stal kwamen de tranen al. Daar aangekomen waren die mensen er al, dus even een snelle knuffel en toen begonnen met Nero te laden op de trailer. Eerste keer kreeg ik hem er niet in, dus opnieuw geprobeerd door iemand van stal. Lukte haar ook niet, dus toen met veel geduld elke keer voetje voor voetje proberen te lokken met eten. Gelukkig was hij toch wel erg nieuwsgierig en met veel aanmoedigen heb ik hem er in gekregen. Snel vastgemaakt, voor hij er weer achteruit uit stapte! Toen de spulletjes in geladen... en toen was hij weg... Pff, heb echt even met Petra samen gejankt. Dat was het dan; na 2 jaar Nero is hij echt weg. Via het Zeeuwentopic gaan er verhalen dat iemand misschien de nieuwe eigenaren kent, dus misschien dat ik zo een beetje op de hoogte kan blijven en hem misschien binnenkort eens op kan zoeken.
Vanavond lekker naar de film en morgen even een dagje niet klussen, maar lekker aan m'n scriptie. En veel bokken en msnen tussendoor Haha!
Doeidoei!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 19:31

Jeetje Nero weg... wat een gedoe Bianz! Echt jammer dat hij zo snel weg ging, het is wel fijn voor hem, lekker naar een nieuw baasje. Maar je hebt niet eens echt afscheid van hem kunnen nemen! Jammer dat je het dus niet wat eerder wist, maarja kon Petra natuurlijk ook niet weten...
Vind het wel balen voor je! Als je heimwee krijgt naar het halfinger knuffelen, mag je shaar wel komen knuffen hoor Knipoog!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 19:43

Phoe, ik schrok ook egt toen Thirz t vertelde! Zo snel al! en tog zo plots en...
Ach gut
Hoop zo dat hij t naar zijn zin krijgt bij zn nieuwe baasje! En Oostburg is opsich ook wel te doen tog? kan je nog een keertje gaan kijken hoe t nou met hem is enzo.
Citaat:
En ja, ik kan ook niet meer precies helder voor de geest halen hoe we er op kwamen... en dan nog zou ik het hem niet vertellen, is veel te grappig dat hij het niet weet toch? Ons geheim voor hem

Hihi, mijn idee! Knipoog
*je zou tog bijna denken dat we egt zat waren ofzo. Whaha egt niemand weet meer hoe t die avond precies zat Vork
Cis? Wat zat er in die tompoesjes en die sinas? Schijnheilig

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:03

Sita van het Zeeuwentopic heeft Nero gesignaleerd; hij staat idd bij haar op stal. Ze gaat proberen me per PB op de hoogte te houden van hoe het gaat met hem; lief van d'r!