Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 19:37

Helaas; dat weekend heb ik vol

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 21:15

Is inderdaad een fusie. Meneer is nu gedetacheerd naar Van Ganzewinkel. Heeft nu een hele berg kleding gekregen. Zijn oude kleding was allemaal te groot geworden nu hij tien kilo is afgevallen.

tamira_ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 22:22

laatste week kamp was geweldig !
ik had Charonne, super pony !!

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 23:38

oke, dan weet ik dat ook weer. Ik vond hem er inderdaad slank uitzien toen ik hem op de bank zag liggen gister.
Judith, wat jammer dta je niet kan.
Ik heb trouwens wat last met inloggen op Bokt. Hij geeft wel aan: u bent succesvol ingelogd en vervolgens springt hij weer op de pagina waar ik weer opnieuw moet inloggen. Verward Ik snap er geen reet van. Hebben jullie dat ook wel eens?
Oke, nu ga ik maffen. Dromen Slapen Het is laat en ik ben moe. net wel een heerlijke buitenrit gemaakt in het gezelschap van heel veel horzels. Knipoog

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 07:25

Marieke daar loopt een lang topic over hier op forumzaken viewtopic.php?f=25&t=817680 Op het werk heb ik er ook last van, maar thuis niet want daar heb ik hem op log me automatisch in na ieder bezoek staan.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:58

Dat hokje vink ik ook elke keer aan maar dat helpt niet. Nu deed hij het wel in een keer.
Gister met Browny nog lekker buiten gereden. Browny vindt water erg leuk dus toen we thuis kwamen zaten we allebei onder de modder van het spetteren. Clown Dat krijg je van in galop en draf door diepe plassen heen plonzen.Haha!
Ik ga nu een deel van mijn schoolboeken voor dit jaar ophalen. Alweer bijna 400 euro en dan hebben we net iets meer dan de helft. Boos! Het enige nadeel van studeren is dat het geld kost. VEEEEEEEL GELD!!!!! Blij dat mijn paardje gratis is.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:26

Heb vandaag Viola (fjord op t werk) een streepjecode gegeven Clown Morgen eens bij het winkeltje op het terrein kijken of ze dr door de scanner willen halen Cool

dotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:58

tamira_ellen schreef:
laatste week kamp was geweldig !
ik had Charonne, super pony !!

Was idd een super leuke week! Haha!

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 21:22

was echt geweldig Go jij! Go jij!

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 11:43

haha, ja, wie weet. Misschien gaat er wel elke keer af als ze door een alarmsysteem gaat zoals je soms bij v&d of Kruidvat hebt. Clown
Gisteravond weer lekker gereden. kon merken dat ik veel buiten heb gereden de laatste tijd. Links zat hij echt enorm vast.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 08:13

Juut schreef:
Heb vandaag Viola (fjord op t werk) een streepjecode gegeven Clown Morgen eens bij het winkeltje op het terrein kijken of ze dr door de scanner willen halen Cool

Weet je toevallig de afstamming van Viola? Rb heeft een zusje die Viola heet. Zoek ik al een tijdje. Het is er eentje van JericaxGardar als het goed is.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 14:41

Eh..denk niet dat dit die Viola is. In haar paspoort staat mams als 'onbekend' (don't ask me how that happend, is idd idioot), maar ze is 3 en een half. Zal eens kijken mandag wie de papa dan was.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 18:39

He he dames,
gister weer heerlijk gereden. In de bak omdat het allemaal wat later werd dan ik verwacht had. Er stond een heel klein hindernisje (ong. veertig cm.) en die hebben we zomaar gesprongen zonder de balk eraf te smijten. Go jij! Go jij! hahaha,
nee, we wilden eigenlijk niet eens gaan springen maar hij stond er toevallig en toen dachten we: waarom ook niet? Volgende week vrijdag (is inmidels aantaande vrijdag) weer les, en dan komen de foto's als het goed is. Nogmaals, het kan even duren want ik ben geen ster met de computer. Clown

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 22:02

Ben benieuwd.
@Juut nee dat kan ze niet zijn, want de Viola die ik zoek moet 7 zijn (tenminste de V is voor de zevenjarigen)

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:37

Ja, dat dacht ik al. Hoe gaat t rijden met Bullie? Ik hoop goed. wat gaaf dat je bijna land kan kopen zeg. Vet!!! Clown Ik ken mezelf niet mee rterug. Ik heb nu alleen het weekend niet gereden en ik mis het heel erg. Verward Verward Verward Zo fanatiek ben ik toch heeeeeeel lang niet meer geweest.
Wendy, wanneer gaan we nu dat springen met de Stier doen? Snel afspreken anders zit ik weer vol met school en werk en dergelijke. Huilen
Morgen weer beginnen. Bah. De truc is om snel leuke dingen te plannen dan is het minder erg. Dus als iemand een leuk idee heeft, kom maar door. Knipoog

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:39

Misschien kunnen we proberen dan foto's te maken. Met volle batterijen en een kaart waar nog ruimte op is. Knipoog

dotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:34

Weet iemand of falco een pension paard is geworden?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:03

Ik zou zeggen Marieke kun je morgen Schijnheilig

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 00:19

Nee, morgen moet ik weer werken. Huilen Geen zin maar moet toch. Zondag kan ik volgens mij wel. Weet t niet zeker. Laat maar weten of je kan als je ene keer niet bij de lama's zit ofzo. Knipoog
Vrijdag les. JOEHOE Go jij! Go jij!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:20

dotty schreef:
Weet iemand of falco een pension paard is geworden?

Die is inderdaad sinds een half jaar ofzo een pension paard.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:56

Zondagmorgen heb ik les met Ulvy in de middag kan ik wel. Volgende week maandag niet...durf het niet te zeggen maar ik zit bij de Lama's dan Schijnheilig hahaha.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 23:49

Duhuh!!! Pas maar op, straks willen ze nog komen eten ook. Knipoog
Ik weet nog niet zeker of ik kan. Ze hebben me twee diensten geprobeerd in de maag te splitsen waar ik natuurlijk onmiddellijk fel heb geprotesteerd. Waarschijnlijk zal ik het je donderdag kunnen laten weten.
Vandaag weer lekker gereden. morgenochtend ook. Wordt erg vroeg omdat ik blijkbaar naar school moet morgen maar dat had ik even niet door. Om half negen probeer ik dus naar het paard te gaan. (dan ben ik er dus een over half negen. Clown ) Misschien wel lekker naar buiten. ligt een beetje aan het weer. We zien wel.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 23:50

Ja, ik weet het...Ik heb de smaak weer helemaal te pakken... Maar ik heb dan ook een extreem lekker paardje onder mijn (enigszins brede) kont... Haha! Haha! Haha!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:14

Brede kont noemt ze dat Schijnheilig Ben net even snel naar Ulvy geweest om te kijken of het tuig nog wel paste sinds de laatste keer (drie weken geleden Schijnheilig ) Ze staat op streng rantsoen en lijkt alleen maar dikker te worden. (hmmmm klinkt als het vrouwtjes mens Schijnheilig )

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:27

Ahhh, is Wendy ook op dieet?