Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik snap er geen reet van. Hebben jullie dat ook wel eens?
Het is laat en ik ben moe. net wel een heerlijke buitenrit gemaakt in het gezelschap van heel veel horzels.
Dat krijg je van in galop en draf door diepe plassen heen plonzen.
Het enige nadeel van studeren is dat het geld kost. VEEEEEEEL GELD!!!!! Blij dat mijn paardje gratis is.
Morgen eens bij het winkeltje op het terrein kijken of ze dr door de scanner willen halen
tamira_ellen schreef:laatste week kamp was geweldig !
ik had Charonne, super pony !!
Juut schreef:Heb vandaag Viola (fjord op t werk) een streepjecode gegevenMorgen eens bij het winkeltje op het terrein kijken of ze dr door de scanner willen halen
hahaha,
Ik ken mezelf niet mee rterug. Ik heb nu alleen het weekend niet gereden en ik mis het heel erg.
Zo fanatiek ben ik toch heeeeeeel lang niet meer geweest.
Geen zin maar moet toch. Zondag kan ik volgens mij wel. Weet t niet zeker. Laat maar weten of je kan als je ene keer niet bij de lama's zit ofzo.
dotty schreef:Weet iemand of falco een pension paard is geworden?
hahaha.
) Misschien wel lekker naar buiten. ligt een beetje aan het weer. We zien wel.
Ben net even snel naar Ulvy geweest om te kijken of het tuig nog wel paste sinds de laatste keer (drie weken geleden
) Ze staat op streng rantsoen en lijkt alleen maar dikker te worden. (hmmmm klinkt als het vrouwtjes mens
)