Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus als jullie binnenkort een roodaangelopen Elize en erg jolige Daily over de laan zien rennen: dat is mijn hardlooptraining
Jetta schreef:Nou, dat zal heel mooi zijn geweest, Imre in toga! En had jij ook een jurrekie an voor de gelegenheid?
En bravo voor onze stalbaas, die gistern met +1 de ramen van de staldeuren stond te zemen, zodat er licht naar binnen kan!
Ik had vroeger een stalbaas die baaltjes hooi versleet, gewoon door erop te zitten! Nou, dan mot je goed kunnen zitten, hoor!
Serada schreef:Karin, Blando was vandaag echt even het padje kwijt hé! Hij was helemaal onder de indruk van Chef zijn entree toen hij thuis kwam...
Chess schreef:Jetta schreef:Nou, dat zal heel mooi zijn geweest, Imre in toga! En had jij ook een jurrekie an voor de gelegenheid?
En bravo voor onze stalbaas, die gistern met +1 de ramen van de staldeuren stond te zemen, zodat er licht naar binnen kan!
Ik had vroeger een stalbaas die baaltjes hooi versleet, gewoon door erop te zitten! Nou, dan mot je goed kunnen zitten, hoor!
jet toch...
Twinklebel schreef:ja, was gezellig bij mijn ouders! Ben nog wel naar Schiedam gereden zuslief ophalen, er vielen drie sneeuwvlokken dus het treinverkeer lag plat.......kon nog wel twee uur duren zeiden ze, dus maar opgehaald.