Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marlis schreef:Ik hoorden het al op stal Wilma, vervelend zeg.
Getsie sien met een dikke vette rat, bah.
Naakte peepsie
Vind het haar wel staan alleen jammer genoeg zijn de sokken eraf
![]()
En volgens mij zijn haar manen ook weer gegroeid.
Ga eind van de dag bij de hit aktief in rhoon kijken.
Ga met iemand mee die daar staat, ben heel benieuwd.
Weet niet of we het doen als het wat is, is best prijzig daar 285 euro en dan nog je benzine kosten vanaf vlaardingen naar rhoon....
maar dat zal je van de staleigenaren wel horen
weet ook nie of ze nog plek hebben ??
)
dus. . .
Whis_Serada schreef:Wat is het verschil tussen een halflinger of wat dan ook voor een prijs??
Dat snap ik niet echt hoor.

Hij heeft een pijnstiller gekregen en daarna ging het een stuk beter met hem. Nu heb ik een paard die het puntje van zijn tong mist. Hoe het gebeurd is weten we niet precies, hij kan het zelf gedaan hebben dmv zijn hoofd stoten maar één van zijn buren kan het ook gedaan hebben, hij staat ze allemaal af te likken dus......... spettertjuh schreef:Goedemorgen
De poezen zijn echt heel leuk, fijn dat je toch nog een stal hebt gevonden Wil. Marlis misschien even langs de dierenarts met je puppie?
Ik heb een heel zielig paard. Wilde gisteren lekker buiten gaan rijden werd ik gebeld door een stalgenootje dat Blando met bloed in zijn mond stond. Ze hadden het afgespoeld en zagen dat er een stukje tong miste. Blando kwijlde behoorlijk en bloedde nog wat en wilde niet eten. Stond zo verschrikkelijk zielig te kijken. Toch maar even de veearts laten komen en toen bleek er wel iets meer dan een stukje te missen, gewoon het hele puntje erafHij heeft een pijnstiller gekregen en daarna ging het een stuk beter met hem. Nu heb ik een paard die het puntje van zijn tong mist. Hoe het gebeurd is weten we niet precies, hij kan het zelf gedaan hebben dmv zijn hoofd stoten maar één van zijn buren kan het ook gedaan hebben, hij staat ze allemaal af te likken dus.........