DewiRox schreef:Ik ga even naar de wc
Veel plezier.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elise95 schreef:Ik vind 5 best wel jong voor een paard hoor.
DewiRox schreef:Elise95 schreef:Ik vind 5 best wel jong voor een paard hoor.
Ja, ik ook.
Maar volgens mij instructrice (hoe schrijf je dat eigenlijk) moet ik niet alles meer aan haar leeftijd koppelen, ze vind dat Annie nu oud genoeg is en niet meer onder dingen uit mag komen omdat ik vind dat ze pas 5 is
DewiRox schreef:Annie heeft altijd alleen maar buitenbakken gezien, ik was de eerste die haar mee heeft genomen naar een binnenbak. Ze komt ook elke dag 1/2 uur in de paddock, dus dan kan ze even lekker haar ei kwijt. Normaal is ze nooit zo druk, maar ze is gewoon overgevoelig op het moment voor alles. Er hoeft maar een zandkorrel verkeerd te liggen en ze vertrekt hem al.
Dat steigeren is niet vanuit pijn, dat weet ik zeker. Ze heeft nergens last van, met zadellen en singelen reageert ze nergens op en ook heel hard kriebelen met de borstel over haar hele lichaam vind ze heerlijk. Maar annie is altijd snel hupzerig als ze het ergens niet mee eens is of als ze schrikt. Ze begint eerder te hupsen en te 'steigeren' dan dat ze gaat rennen.
Ach ja, waarschijnlijk is het over een paar dagen weer over.