Ik ben weer thuis, we mochten een half uurtje eerder weg. Nu kan ik lekker een uurtje rusten en dan weer weg naar de manege. Ik zal nog even kijken voor die data. De 1e kan ik wss niet de rest zal ik na moeten vragen.
1ste word hem denk ik zowizo niet! want kunnen de minste mensen. Mocht vandaag op school met pratijk zelf het paard kiezen(moesten 2 aan 2 gezondheid checken) En ik meteen naar me favo ptc paard haha. (voor gene die ze kennen QUINZY ) Helaas was meneer het er niet zo zeer mee eens want het was pas half 9. Meneer was zeer snel geirriteerd als we hem ergens aanraakten. Ging zich vervolgens uitgebreid uitrekken en stond aan een stuk door te gapen. Hij is dan zoo schattig he . Ook werd hij erg knuffelig en wilde steeds met zn hoofd op je schouder leunen. Wat is hij toch lief ik 2 jaar geleden op hem
Ja de eerste lekker rustig aamn 26 km, Wil die rijden met ongeveer 14 km p/u in draf en dan tussendoor lekker stappen, haha ja me ouders moeten mij wel brengen en me vader is groom Hihi naar egypte gaat ze niet mee hoor! Maar in de zomer gaan we naar familie en dan gata ze waarschijnnlijk wel mee !! Haha ze is echt lid van de familie geworden xd Me moeder noemt haar altijd het derde kind xd Omdat ze ook allemaal spullen *nodig* heeft haha
Hij is een freiberger(koudbloed) dus lekker stevig, en hij is echt overdreven dik . Naja hij is iets hoger dan ikke. Ik bwn 1.59 dus hij is denk ik rond de 1.60 1.65
Ik wou net zeggen hij lijkt veel groter, maar jij bent ook niet zo groot dus dan zijn paarden al snel groot en als hij dan ook nog dik is werkt dat lekker mee
Springeeeeeeeen Vind het echt leuk om te doen, helaas geen hindernissen... Hopelijk komt er binnenkort nog een clinic dan wil ik daar graag aan meedoen !
haha lucy ik wete je te vinden hoor Al heb je als groom best wel weinig te doen volgens mij xd behalve van de natuur genieten en maar rennen met emmers om water over de beesten hgeen te gooien xd ( en foto;s maken !)
Ik ben ook vaak genoeg gevallen xd Maar vind het nog steeds leuk maar bendan ook nooit ECHT hard gevallen,
ja van die paaltjes zijn er wel xd maar de bak is nu drek... En ze vind galopperen in de bak nog moeilijk, maar komt nog wel hoop ik! En ik spring nu in het bos
ik vind t echt super leuk!! dressuur vond ik eerst maar niks, maar nu vind ik dat eigenlijk ook wel heel leuk, komt vooral omdat t nu goed gaat natuurlijk
maar springen vind ik denk ik toch nog leuker. hopelijk kunnen we van de zomer een beetje gaan beginnen met springen, als t niet zo glibberig meer is enzo.. eerst nog maar ff flink oefenen op de gallop, want dat gaat nog niet echt super, maar een tijdje geleden gingen we balkjes doen in gallop, en toen deed ze dat heel netjes voor de eerste keer
ik ben ook vaak genoeg gevallen, ook wel eens op de hindernis dat is niet zo fijn.. maar ik moest na ik was gevallen altijd proberen tot het goed ging, en dan was het toch wel weer heel leuk
haha ik heb wel balkjes gedraafd, Ze tilde haar voeten niet op en struikelde over baljes van 5 cm Hoezo lui paard hahaha Maar toen het ietsje hoger werd nam ze iets meer sprong tot ze dacht wacht ik kan ze er ook af gooien , moest dus de heeltijd afstappen dus toen maar uit gaan stappen ;p
Maar buiten is er zo'n pad met bulten takken dat vind ze mooi!! Oortjes naar voren en rennen maar Denk dat cross ook wel leuk is maar dan gewoon training, lijkt me zoooo gaaf!! Maar op dat pad liggen dan ook losse takken van ook 5 cm? Doet ze alsof het een hindernis van minsten 40 is hahaha
Ja volgens mij wel :S Lijkt me idd ook heel raar, zou hem misschien wel gemoeten hebben maar me moeder had eens oppgezocht dat je dan niet natuurlijk meer valt, je rug is wel beschermt en je nek niet dus zou je eerder op je nek vallen, Het lijkt me echt vreselijk zittemn xd Maar met crosstraining snap ik het wel moet niet denken dat je met je rug op zo'n harde balk valt ...
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 04-02-11 20:31
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt