Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
antoinetje schreef:Leuk Wen, Mazzel had er dus zin in!
Milou, niemand zei wat van de overgangen maar ik merkte gewoon heel goed dat het motto niet zeuren maar rijden is. Aan het begin van de rit toen we op een groot veld aankwamen begonnen de paarden ongeduldig te worden, te dribbelen en 2 begonnen bokjes te geven dus toen had ik zoiets van OMG!!![]()
Op stal hadden ze al gezegd dat als ik het eng vond ik het aan het begin aan moest geven omdat ik dan een alternatieve rustige route zou mogen rijden. Toen ik dat dus aangaf zei de eigenaar vd stal en de voorrijder 'niet zeuren en naast mij voorop komen ik zal je wel eens laten zien wat rijden is '. Dus ik had zoiets van euh,... Ja meneer....
En ja toen ben ik voorop gaan rijden en merkte wel heel duidelijk dat dat het motto is. Mijn rijconditie is trouwens echt te slecht voor zo'n rit aan het eind vd rit had ik het echt heel moeilijk!
Danseresje schreef:klinkt als een overwegend lekker ritje Wendy!
Enne, eindelijk is het zo ver!![]()
![]()
Galoppeer mee op de rug van Ace:
[ Video ]
De andere filmpjes (het zijn totaal 11 filmpjes die ik geüpload heb) kunnen jullie zien als jullie op mijn youtube naam klikken. het zijn voornamelijk stapritjes, 1 drafje en één filmpje van naast de paarden!