Even een vraagje,heeft iemand toevallig nog een paar geluidsboxen over voor bij de computer? De mijne hebben het begeven helaas en ik heb geen idee wat ze nieuw kosten.
ghehe mijn vriend zat te klagen ja, pff mn oren haha. goed gedaan hoor lisann, je ging lekker snel!
Splinter
Geplaatst: 19-07-10 11:31
waren we iig verstaanbaar
cykie
Geplaatst: 19-07-10 11:37
Ik ben er in ieder geval met binnenhalen
karleylover
Geplaatst: 19-07-10 11:52
Hello mensen!!
Hier een verslagje van de ponyrace voor de mensen die daarin geinteresseerd zijn!
Ponyrace is erg goed gegaan! Ik ben echt trots op mijn fjordje :D Het was wel een zenuwslopende dag. Had slecht geslapen, want ik was zo zenuwachtig als de pest. Ik wist natuurlijk niet hoe tjelle zich ging gedragen op zo'n groot feest. Het begon al met de kermis waar ik dwars doorheen moest lopen. Selene en Mireille hebben hun leven gewaagd door Tjelle vast te houden. Tjelle ging op hol op de kermis, maar pitbull Selene liet hem gelukkig niet los (thank god, anders was ik dood geweest haha). Hij schoot echt in galop over het terrein heen! Tjelle was toen al kierewiet! Hij wist volgens mij al wat hem te wachten stond, CROSSEN! Op het losrijdterrein was hij goed te hendelen, totdat ik de eerste keer moest crossen. Ik moest tegen een arabiertje volgens mij en zij was wel als kanshebber voor de eerste plaats gezien. Balen had ik weer! Gelukkig ging Tjelle mega goed van start, die had het spelletje gelijk door. Ik bleef echt heel erg lang voor, hij ging echt als een jekko! De laatste 5 meter werd ik ingehaald, dan merk je toch dat tjelle niet echt een renpaard is Ik was echt superblij dat tjelle het zo goed tegen dat paard vol kon houden. Echt een toppertje! Daarna nog een keer tegen hetzelfde paard. Dat paard wilde steeds niet naar de start en draaide een beetje door. Ik had geluk want bij de start bleef hij een seconde staan en toen waren tjelle en ik al weg De achterstand was te groot en ik won dus. 1-1!! Haar paard vond het echt niet leuk meer en ze stopte dus ik mocht door naar de volgende ronde. Tjelle zijn adrealinegehalte werd steeds hoger. Tussen de ritten door was hij niet te houden. Mega veel dank aan Selene, Mireille, Marlon en Cathy die hun leven hebben gewaagd aan super-drukke-maffe Tjelle. Hij was niet meer te houden!! Zij hebben mij geholpen bij de start, het opvangen en terug brengen! Tjelle ging driftig en steigerend terug naar de start, want hij had weer zin!! Daarna werd ik geloot tegen Danique en Angela, oud stalgenootje van ons! Danique kan echt mega hard (is ook 4e geworden). Tjelle was op. We moesten ook 2 uur wachten voordat we moesten beginnen. Hij heeft zich zo erg op zitten vreten. Ik heb hem laten gaan tegen Danique maar ik wist dat het een onbegonnen zaak was. Ik heb hem laten rennen en alleen maar geaaid en braaaaaaff gezegd.
Ik ben super trots op Tjelle en op mezelf dat ik dit heb overleefd Ik moet nu snel naar stal, maar ik heb al een hoop foto's binnen gekregen, dus die ga ik jullie gauw laten zien!!
THANX IEDEREEN VOOR HET AANMOEDIGEN!!! Ik heb jullie zeker een paar keer gehoord, maar soms was ik ook doof door de zenuwen tijdens de race!
DesireeK
Geplaatst: 19-07-10 14:01
Goed gedaan Lisanne en Tjelle Ik kon er helaas ook niet bij zijn... had heel graag ook aangemoedigd maar lees dat het flink gedaan is.. Leuk dat jij en Tjelle het leuk vonden.. Tjelle is er ook echt zo'n fjord voor om aan dit soort dingen mee te doen hij heeft daar gewoon plezier in... Volgend jaar weer?? je weet dan in ieder geval wat je te wachten staat en hoef je niet zo zenuwachtig te zijn
Rustig hier, is iedereen nog aan het bijkomen van het weekend? Of is iedereen bij de korte baan aan het kijken? Zal hierdoor wel eens rustig kunnen worden met binnenhalen.
@ lisanne: Je ging echt als een speer. Knappe race eend!! Ik zou ook trots op hem zijn. Ik zag je inderdaad nog even stuiteren vlak voor dat je naar de start ging. Wie heeft er eigenlijk gewonnen (gewoon qua uiterlijk, niet qua naam want dat weet ik dan toch niet). Het liep wel verschrikkelijk uit zeg. Dat moet ook niet relaxed zijn geweest.
Gister ben ik met Venga naar Meijendaal geweest. Heerlijk het water in geplonst en even flink gegaloppeerd. Echt een heerlijke rit.
Lisanne & Tjelle wat goed dat jullie meegedaan hebben!! En wat een spannende dag hebben jullie gehad, zo te lezen. Maar een hele ervaring rijker en Tjelle kon zich even goed uitleven en laten gaan. En ook nog een race gewonnen, dat is helemaal goed! Jullie mogen trots zijn op elkaar.
Paard Sunny, Ruiter Purdy heeft gewonnen. Was paard van 1.55m voskleurig, 2e was Sanne met paard met dezelfde omschrijving dus beetje lastig haha. Opvallend aan Sunny is dat zij zonder begeleiding steeds aan de start stond, terwijl alle andere paarden helemaal dol waren
lisanne: goed gedaan je moet zeker trots zijn op je paardje , en volgend jaar word het een stuk minder zenuwen, het is wel een echte race eend
hier op de camping gaat het met de paardjes prima, heel goed. king heeft ook geen last meer van zijn hoesten dus daar kan weer mee gereden worden normaal