What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:34

LIQUITA schreef:
Hallootjes :wave:

Iedereen een drukke dag gehad? Ik heb lekker gewerkt vandaag. Morgen weer vrij, moest eigenlijk werken maar we stonden met 9 man/vrouw personeel en dat wordt dan uitlenen naar een andere afdeling. Nu ga ik donderdag een avonddienst werken, daar kwamen we iemand te kort. Hoe bedoel je lekker geroosterd := .

Straks nog even naar First, die is vandaag 8 jaar geworden *\o/* .

Gefeliciteerd nog!

had het super druk maandag! Naar de camping om mijn caravan in ontvangst te nemen, Kreeg nog een bos bloemen ook bij(van een leuke man). Caravan waterpas gezet en de voortent opgezet, troffen het wel met het weer! Zweet liep over mijn rug. Rowan kon gelukkig bij een vriendje spelen zodat ik niet om half vier op het schoolplein hoefde te staan.
vandaag weer verder aan het werk geweest.Deels de caravan schoongemaakt en ook extra vlonders gehaald (ja deze voortent is een stuk groter dan de vorige) en ze ook meteen geplaatst. Morgen weer verder met de werkzaamheden.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:35

ATE schreef:
eten
Afbeelding

wat groeien die hard zeg, leuk om te zien

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:36

Nicole1995 schreef:
Mntj,heeft een computer crash die is een tijdje niet online.Ze belde vanmiddag voor Ron onze computerheld in nood!!!!Meelen haar mannetje komt het fiksen.Woensdag hopelijk is ze uit de Crash,bale als je pc stuk is .Je bent het zo gewend.

Ja zonder Ron kunnen we niet!!! Is ook mijn redder in nood

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:36

xan schreef:
LIQUITA schreef:

Hey Gefeliciteerd.

No is ook jarig op de 22e.
Hij is 15 jaar geworden.

ook nog gefeliciteerd met NoNO

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:39

xan schreef:
Nog 1,5 uur dan heb ik voor de rest van de week vrij. :D
Onze geplande wintersportdagen gaan niet door. Het weer is toch wel wat onbestendig. En ik wil natuurlijk alleen zon en sneeuw 8-)
Maar ik neem toch lekker vrij van mijn werk.
We hebben nog genoeg klussen te doen thuis (in de tuin) dan zijn we
lekker op tijd dit jaar met de tuin.
En donderdag gaan we samen lekker een middag/avond naar Amsterdam.

En uiteraard ook alle tijd om lekker te tutten en te rijden :D

En ook niet onbelangrijk !! Kan ik toch nog meedoen met de springclinic. :):)

Morgen begint je vakantie(tje) in iedergeval goed, mooi weer, lekker zonnetje, de sneeuw denk je er dan maar bij..
Geniet van je vrij dagen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 22:42

Shenavallie schreef:
LIQUITA schreef:
Ze draafde nog wel een stukje door, maar haar paard was ook erg geschrokken van de jagers. Toen ze naast me kwam bleef ze wel stappen. Ze vroeg zich af of First misschien dacht dat haar paard een koe was := .

Wel een rare dag voor de jagers, trouwens... normaal komen ze op maandag en dan 1 keer in de twee weken... 8-)

Ik heb geen idee...het is wat ik hoorde van Kitty dus ( ;) ). Ik heb de jagers ook niet gezien en ook geschoten gehoord.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:43

LIQUITA schreef:
Het is gewoon jammer van het verkeer op de dijk, dat blijf ik toch altijd een beetje eng vinden.

zou verboden moeten zijn, vind het ook nooit prettig het verkeer op de dijk, maar rij ook iedere dag over de dijk heen en terug naar mijn werk, maar hou me altijd keurig in als ik paarden/ruiters tegenkom.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 22:44

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
Hallootjes :wave:

Iedereen een drukke dag gehad? Ik heb lekker gewerkt vandaag. Morgen weer vrij, moest eigenlijk werken maar we stonden met 9 man/vrouw personeel en dat wordt dan uitlenen naar een andere afdeling. Nu ga ik donderdag een avonddienst werken, daar kwamen we iemand te kort. Hoe bedoel je lekker geroosterd := .

Gefeliciteerd nog!

had het super druk maandag! Naar de camping om mijn caravan in ontvangst te nemen, Kreeg nog een bos bloemen ook bij(van een leuke man). Caravan waterpas gezet en de voortent opgezet, troffen het wel met het weer! Zweet liep over mijn rug. Rowan kon gelukkig bij een vriendje spelen zodat ik niet om half vier op het schoolplein hoefde te staan.
vandaag weer verder aan het werk geweest.Deels de caravan schoongemaakt en ook extra vlonders gehaald (ja deze voortent is een stuk groter dan de vorige) en ze ook meteen geplaatst. Morgen weer verder met de werkzaamheden.

Thanks!!!!

Lekker toch om zo bezig te zijn met leuke dingen :j .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:46

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
feliciteerd nog!

Thanks!!!!

Lekker toch om zo bezig te zijn met leuke dingen :j .

ja en vooral met het idee dat als alles gedaan is ik straks heerlijk in het zonnetje kan zitten met een mooi boek maar er zal nog wel wat werk verzet moeten worden

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 22:50

Jaaaaah....heerlijk 8-) .

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:53

ben gisteren maar weer eens bij mijn benedenbuurman geweest, had hem voor het laatst in het najaar aangesproken.
De wietlucht kwam om 19.15 uur al via de hal mijn woonkamer in.
Heb hem vriendelijk verzocht of er rekening mee wil houden dat er boven hem woont. Wat een banketstaaf van een vent zeg!. Hij mocht zelf weten wat hij deed in zijn woning...blabla bla....en ik was gefrustreerd. Was gewoon geen gesprek mee te beginnen.
Nog over geluidsoverlast gehad. en wat gebeurde er toen ik weer boven was, gaat er knoerterhard de muziek bij die looser aan. Rowan kon dus niet slapen......ben lekker bij Rowan in bed gaan liggen en heb geprobeerd om me niet te ergeren aan die L*L. Gelukkig is Rowan uiteindelijk wel in slaap gevallen maar veel te laat voor hem, was vanmorgen niet wakker te krijgen.
Ga van de week toch maar weer eens met de woningbouw contact opnemen. Moet me zo inhouden maar hem allemaal ideeen in mijn hoofd om met die vent af te rekenen zodat ik geen last meer van hem en zijn gasten heb. (deuren en ramen dicht lijmen e.d)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:53

LIQUITA schreef:
Jaaaaah....heerlijk 8-) .

lekker bbq-en

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 23:06

Vervelend Win, zo'n buurman. Jammer dat hij uiteindelijk niet wilde mee werken met het programma "Bonje met je buren". Dat was hij toch?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 23:07

Ik ga m'n bedje opzoeken. Morgen om half 10 privéles...dus moet vroeg op.

Tot Morgen en welterusten voor straks!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:43

LIQUITA schreef:
Vervelend Win, zo'n buurman. Jammer dat hij uiteindelijk niet wilde mee werken met het programma "Bonje met je buren". Dat was hij toch?

ja hij wil toch nergens aanmee werken, gewoon een egositische, egocentrische Bewust (heb eerst nog gedacht onbewust) associaal zielig figuur, die met verweekte hersenen rondloopt door het langdurige en veelvuldige gebruik van genotsmiddelen die het brein niet zo byzonder bijster kan verdragen. Maar uiteindelijk zal ie zichzelf nog wel eens tegenkomen..........

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 23:45

ik ga me dan toch maar een keer inschrijven voor een basiscursus tapdansen, weet iemand een goede en leuke leraar. Wil wel les aan huis. De hele klas mag ook hier dansen als het geen priveles wordt

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-10 13:53

Vanmorgen weer een lekker lesje gereden bij Mntj. Net even heerlijk in de tuin gezeten. Jammer van de bewolking, maar de temperatuur is prima. Ga zo naar m'n werk, ga een uurtje eerder voor een teamvergadering. Uurtje krijg ik uiteraard terug ;) .

Tot vanavond misschien!

Doeiiiiii :evaw:

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 19:16

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
Ik kreeg vandaag de uitnodiging binnen voor de trouwerij van Earline. Echt een hele mooie kaart *D .

ik ook :D :D

Sjipzzz vergeten adres door te zenden, zal ik nog maar even doen. (kan toch nog wel ??)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 01:20

xan schreef:
ATE schreef:
ik ook :D :D

Sjipzzz vergeten adres door te zenden, zal ik nog maar even doen. (kan toch nog wel ??)

jij wil ook naar een feestje~?!?!?!?!?!?!?!?!?~

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 01:22

heb al uren liggen slapen en ben nu zo wakker als wat, toch maar weer terug mijn bed in. Morgen weer aan het werk, heb het idee dat ik drie weken niet ben geweest terwijl het maar drie dagen heb vrijgehad

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 07:05

@Winnitou,ik had een onbekend nummer die me gebeld had was jij dat?Sorry kon je niet terug bellen als je het was.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 07:06

Mntj`s PC is overleden.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 07:07

Zal wel bere druk worden op me werk,weer ziet er goed uit.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 07:10

Heb gister in een les op de woensdag meegereden in mntj`s les,ze had er veel zin in.We hebben zelfs mee gesprongen ,wel is waar klein maar ik vond het heel erg leuk en Nicole ook die sprong er steeds met een vrij grote sprong overheen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 11:20

Nicole1995 schreef:
Mntj`s PC is overleden.

Ah...jee, wat vervelend ;(