Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nataschamarc

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:50

leuk naomi hij zal wel blij zijn dat je komt.

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:51

he nieuwe pagina voor mijn

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:52

Ja, ben benieuwd. := En mag ook naar buiten met iemand, dus even kijken of er iemand is op stal die mee wil/kan.

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:53

dat is leuk veel plezier morgen met blando

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:54

Ja dankje! :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:06

ik had graag met je mee gewild..
wou ook ff ritje maken maar amber heeft al zoveel gelopen dat hij morgen even een vrij dagje verdient..

ik werd echt helemaal gek van die stomme autotheorie.. ben na 3 examens gezakt maar gestopt :P
heb wat babyfoto's van amber gescand.. kan ik ze niet op hyves zetten omdat het programma niet wordt ondersteund.. wordt dr gek van!

morgen ff zadeltje opnieuw laten aanmeten en opvullen en dan kunnen we donderdag weer frisse start beginnen met les! :D

fijne avond nog voor zolang het nog duurt allemaal!
en tot morgen op stal! ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:08

Gelukkig natas van Chels!

Enne Pres..
liggen je papiertjes al in de prullebak? :P

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:15

amber2202 schreef:
Gelukkig natas van Chels!

Enne Pres..
liggen je papiertjes al in de prullebak? :P

hahaha die chantal :P
nee ze liggen nog niet in de vuilnisbak , al moet ik eerlijk zeggen dat ik me heb moeten inhouden om ze niet te verscheuren :P :Y)
als het goed is heb ik alles nu opgelost , alleen nog een stukje tipexen }> kopie'tjes maken en opsturen, ben morgen vrij dus dat ga ik dan maar gelijk doen. weet alleen niet waar der hier een bruna ofzo zit waar je een kopie kan maken ( en gelijk tippex kopen :P )
doe het normaal bij mijn moeder op de fax , maar dat paspoort krijg ik nooit door de fax gepropt :P

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:18

amber2202 schreef:
ik werd echt helemaal gek van die stomme autotheorie.. ben na 3 examens gezakt maar gestopt :P

in de auto heb je maar 1 kans om te beslissen he :Y) hihihi
gewoon hard doorleren.
weet je wat ik altijd deed,
als ik een vraag fout had in een oefen examen , dan dat hoofstuk of deel van dat hoofdstuk waar het over gaat , over schrijven en nog een keer doorlezen
( ja dat betekend veel schrijven in het begin ;) )
ik heb eigenlijk maar heel kort hoeven leren , maargoed ik had al wel mijn certificaat ( waar ik wel drie keer voor op ben geweest. eerste keer niets gelezen , tweede keer beetje doorgelezen en de derde keer toch maar gaan leren :P )

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:20

Pres, jouw poonie is NIET donkerbruin-stekelharig, maar een schimmel. Bruin geboren? Vul je in: Bruinschimmel. Zit je altijd goed.

Als je je al druk maakt over een startkaart, hoop ik niet dat je nog veel echt serieuze formulieren hoeft in te vullen in je leven....hoewel...wat kan jij eraan doen?? :o? :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:23

Damber schreef:
Hallo allemaal,

sorry dat ik 'zomaar' jullie topic kom binnenvallen (al kennen sommige van jullie mij wel).

een vriendin van mij heeft een zus die 2 katjes heeft. Die 2 katjes hebben helaas niet de juiste hoeveelheid aandacht gekregen waardoor ze wat schuw zijn. Nu wil ze van haar katjes af, maar een asiel is geen optie. Het is namelijk zo dat als ze niet geplaatst kunnen worden, ze worden ingeslapen. Weet iemand van jullie misschien een thuis voor deze 2 katjes? Met veel geduld kom je waarschijnlijk een heel eind. Ze mogen ook apart van elkaar weg. Als jullie iemand weten, wil je mij dan een pb sturen?

Lief van je hoor, dat je probeert om katjes te redden, maar ik ken geen enkele dierenarts die zomaar gezonde dieren laat inslapen omdat ze geen geschikt huisje hebben. Schuw? Dat gaat over met liefde en geduld.Dat weten ze in elk asiel.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:27

Jetta schreef:
Pres, jouw poonie is NIET donkerbruin-stekelharig, maar een schimmel. Bruin geboren? Vul je in: Bruinschimmel. Zit je altijd goed.

Als je je al druk maakt over een startkaart, hoop ik niet dat je nog veel echt serieuze formulieren hoeft in te vullen in je leven....hoewel...wat kan jij eraan doen?? :o? :D

nou nou jet , maak het eens niet zo zwaar }:0
als je me een beetje kent weet je dat je deze 'wanhoopskreten' met een flink PAK zout kan nemen.

ben een groot meisje hoor , heb wel eens eerder formuliertjes mogen invullen :Y) .
heb een huisje gekocht en alle zaken die bij een groot meisje worden horen komen nu eenmaal mappen vol papieren aan te pas...

het is allemaal goedgekomen hoor , het gaat morgen op de post :Y)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:29

Jetta schreef:

mijn poownie is dus naar het blijkt wel donderbruin stekelharig :+
doon't ask me , maar schijnt dus de benaming te zijn van zijn kleur.
ze worden dan blijkbaar bruin geboren en steeds witter.
ik weet het ook niet , heb het ook van horen zeggen.
en de beste man van de ledenadmi zegt dat ik maar moet invullen wat er in zijn paspoort staat.
word nog lachen als de jury een bruine verwacht en geen blauwige :P hahahaha

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:48

Ach Pres, ik weet toch dat jij een groot meisje bent? Je moet mij vooral niet serieus nemen, er staat toch :D achter?

Ja, met die kleuren wordt heel wat afgekloot! Renkies paspoort staat ook vol met rare dingen......Veel paardenhouders weten niets van kleuren en aftekeningen, daar komt het door. Wannababy is gewoon een superleuke poonie! Dat is het belangrijkste....en goed paard heeft geen kleur.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 22:59

Jetta schreef:
Ach Pres, ik weet toch dat jij een groot meisje bent? Je moet mij vooral niet serieus nemen, er staat toch :D achter?

Ja, met die kleuren wordt heel wat afgekloot! Renkies paspoort staat ook vol met rare dingen......Veel paardenhouders weten niets van kleuren en aftekeningen, daar komt het door. Wannababy is gewoon een superleuke poonie! Dat is het belangrijkste....en goed paard heeft geen kleur.

maar een nog betere is schimmel :Y)

volgens marjo hebben goede paarden geen kleur maar een aalstreep ;)

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 23:19

Bla bla bla

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 23:19

BEDTIJD nu

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 23:20

Tot een volgende keer maar weer

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 23:42

johnvt schreef:
BEDTIJD nu

oke ik ga al
puff ga ik nog luisteren ook (is eigenlijk wel een goed idee anders gooi ik morgen mijn wekker weer in de prullenbak)
mag ik wel eerst onder de douche doorlopen
:D :D
slaap lekker

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 07:19

Goedemorgen :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 07:53

Goedemorgen allemaal

Marion, Jet en Zaar natuurlijk gaan we zondagmiddag voor de draf in de buitenrit. Durf het nu ook wel.

Naomi ik ben superblij dat je Blando vandaag doet en ik hoop dat er iemand is die met je naar buiten kan gaan. Blando zal blij verrast zijn dat je komt, hij is je echt nog niet vergeten hoor.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 07:58

Fijn om te lezen dat alles goed is met Chelsey Natas, weer een opluchting toch.

Wilma ook fijn om te lezen dat het met jou en met Tes ook weer beter gaat.

Pres die kleurtjes van Wannadoo, je weet hoe die eruit gaat zien over een paar jaartjes ;)
Er had eigenlijk in zijn paspoort moeten staan, bruinschimmel geboren. Staat er bij Spetter ook. Die was ook bruin toen hij geboren werd en moet je nu eens kijken.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 08:11

Ja! Ik durf wel in draf zondag! :D Ik hoop dat het bij draf blijft....... :P . Ik weet niet of Zaar meegaat, hoewel Diddle zich keurig weet te gedragen bij de huisvrouwen :+

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 08:22

guten morgen
koud -7, maar stralende zon ;)

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 08:26

Jetta schreef:

Evita was volgens haar paspoort een palomino rijpony :+ omdat ze geen haflinger stamboekpapieren had. Dan verwacht je ook wat anders..