Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En mag ook naar buiten met iemand, dus even kijken of er iemand is op stal die mee wil/kan.

amber2202 schreef:Gelukkig natas van Chels!
Enne Pres..
liggen je papiertjes al in de prullebak?

kopie'tjes maken en opsturen, ben morgen vrij dus dat ga ik dan maar gelijk doen. weet alleen niet waar der hier een bruna ofzo zit waar je een kopie kan maken ( en gelijk tippex kopen
)
amber2202 schreef:ik werd echt helemaal gek van die stomme autotheorie.. ben na 3 examens gezakt maar gestopt
hihihi
)
) Damber schreef:Hallo allemaal,
sorry dat ik 'zomaar' jullie topic kom binnenvallen (al kennen sommige van jullie mij wel).
een vriendin van mij heeft een zus die 2 katjes heeft. Die 2 katjes hebben helaas niet de juiste hoeveelheid aandacht gekregen waardoor ze wat schuw zijn. Nu wil ze van haar katjes af, maar een asiel is geen optie. Het is namelijk zo dat als ze niet geplaatst kunnen worden, ze worden ingeslapen. Weet iemand van jullie misschien een thuis voor deze 2 katjes? Met veel geduld kom je waarschijnlijk een heel eind. Ze mogen ook apart van elkaar weg. Als jullie iemand weten, wil je mij dan een pb sturen?
Jetta schreef:Pres, jouw poonie is NIET donkerbruin-stekelharig, maar een schimmel. Bruin geboren? Vul je in: Bruinschimmel. Zit je altijd goed.
Als je je al druk maakt over een startkaart, hoop ik niet dat je nog veel echt serieuze formulieren hoeft in te vullen in je leven....hoewel...wat kan jij eraan doen??![]()
.
Jetta schreef:Pres, jouw poonie is NIET donkerbruin-stekelharig, maar een schimmel. Bruin geboren? Vul je in: Bruinschimmel. Zit je altijd goed.
hahahaha
achter?Jetta schreef:Ach Pres, ik weet toch dat jij een groot meisje bent? Je moet mij vooral niet serieus nemen, er staat tochachter?
Ja, met die kleuren wordt heel wat afgekloot! Renkies paspoort staat ook vol met rare dingen......Veel paardenhouders weten niets van kleuren en aftekeningen, daar komt het door. Wannababy is gewoon een superleuke poonie! Dat is het belangrijkste....en goed paard heeft geen kleur.
Jetta schreef:Ja, met die kleuren wordt heel wat afgekloot! Renkies paspoort staat ook vol met rare dingen......Veel paardenhouders weten niets van kleuren en aftekeningen, daar komt het door. Wannababy is gewoon een superleuke poonie! Dat is het belangrijkste....en goed paard heeft geen kleur.
omdat ze geen haflinger stamboekpapieren had. Dan verwacht je ook wat anders..