Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
Heerlijk weer, ook helemaal niet koud. Hoop dat dit zich doorzet tot de lente. 

Ik weet trouwens denk ik al waardoor ik last heb van die spier in me rechterbovenbeen, daar kwam ik achter toen ik melody naar huis bracht, want met autorijden voelde ik hem al helemaal goed.. dus ik denk dat het komt doordat ik een onverwachte beweging moest maken met die noodrem
maar sinds gisteravond heb ik daar eigenlijk last van, 't is gelukkig niet zo heel erg maar t is wel vervelend
Maar goed ben al lang blij dat dat het enige is

en vanmiddag ook lekker hebt gereden

x_kelsey_x schreef:hoi
Iedereen heeft lesuitvalik toevallig ook het laatste uurtje, dus waren wat eerder uit! Was wel lekker
kwart over 4 ga ik ongeveer weg naar de huishoudbeurs!
![]()
@milou: beterschaphoop voor je dat het geen pfeiffer is!..
@suus: Leuk!
En ik schrok me net ff kapot zeg..
Was bijna aangereden met de auto door een jonge gast in een bestelbus!!
Daar bij het kruispunt bij de hamersveldseweg (bij die springstal zeg maar, meeste kennen dat daar wel) ik reed gewoon vanaf school, de rotonde, en dan richting me huis dus ik reed op de voorrangsweg. Maar die gast reed plotseling gewoon door!! Hij zat niet op te letten.. lekker slim zeg.
Ik reageerde gelukkig snel, gelijk naar rechts afgeslaan en op de rem getrapt. Dus het ging gelukkig goed.
Hij stopte daarna wel netjes, om te vragen of het ging en zich te verontschuldigen dat hij niet oplette. Sommige mensen zouden gewoon doorrijden, dus dat vond ik wel netjes van hem. Heb voor de zekerheid nog even zijn kenteken opgeschreven mocht er wel wat met me auto zijn maar volgens mij is er gelukkig niets!
Nu kan ik er wel een beetje om lachen, omdat het goed ging. Maar op dat moment schrok ik me kapot!
Hij schrok ook, en dat is maar goed ookHij kon ook niet zoveel doen, als hij alleen had geremd en ik door was gereden was me auto waarschijnlijk zo plat als een dubbeltje. Maar goed daar hoef ik gelukkig niet over na te denken!
hoef je niet terug te zoeken
Jaguar liep heerlijk vanmiddag.

Mooizo!

maar goed, het is niet zo erg maar het bleef voor mij een vraag waar die spierpijn in 1 been vandaan kwam
maar nu weet ik het dus