Citaat:Dat hert van mij schrok op de terugweg van de bak naar stal van een fladderende eend..... en ja hoor plat op haar muil.... ik schrok me wezenloos .... mevrouw bleef gelukkig liggen mijn hart lag voor in mijn mond..... en nu dacht ik sta je dan..... paard languit op het ijs in je eentje ik voorzichtig teruggelopen naar het goede gedeelte ik maar trekken aan het hoofdstel en uiteindelijk kon ze opstaan pffffff weer met een sisser afgelopen gelukkig zat ze goed ingepakt.... en iedereen me maar voor gek verklaren met mijn been en kniebeschermers ......
Dat meen je niet
!! Wat ben ik blij voor je dat je hem zo goed had ingepakt zeg. Verder niet stijf of zeer? Ik stel voor dat we het jachtverbod op eenden negeren en massaal......Ik ben gisteravond om 20.00 uur naar stal gereden en eigenlijk was het best goed te doen. Natuurlijk moet je rustig rijden, maar verder heb ik geen problemen ondervonden. Maarja, eenmaal op stal aangekomen was dat één groot drama met al dat ijs. Die meiden (lees: Kim en Tessa) hebben ècht veel werk gehad aan dat sneeuwschuiven, petje af hoor! Hoe moet dat nou als dit weer nog de hele maand aanhoudt mensen?
@Trudy: dat Avila bitje ligt naast de magnetron in de kantine, de tweede staat in bestelling.
Ik hoop voor iedereen dat de spits vanavond wat minder druk zal zijn dan gister, wat een ellende.
@Beau: we missen je overdag wel hoor!
Hier hebben veel mensen gisteren hun auto in de berm gezet om te voet verder te gaan. 
)