Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:17

Citaat:
Dat hert van mij schrok op de terugweg van de bak naar stal van een fladderende eend..... en ja hoor plat op haar muil.... ik schrok me wezenloos .... mevrouw bleef gelukkig liggen mijn hart lag voor in mijn mond..... en nu dacht ik sta je dan..... paard languit op het ijs in je eentje ik voorzichtig teruggelopen naar het goede gedeelte ik maar trekken aan het hoofdstel en uiteindelijk kon ze opstaan pffffff weer met een sisser afgelopen gelukkig zat ze goed ingepakt.... en iedereen me maar voor gek verklaren met mijn been en kniebeschermers ......

Dat meen je niet :oo !! Wat ben ik blij voor je dat je hem zo goed had ingepakt zeg. Verder niet stijf of zeer? Ik stel voor dat we het jachtverbod op eenden negeren en massaal......

Ik ben gisteravond om 20.00 uur naar stal gereden en eigenlijk was het best goed te doen. Natuurlijk moet je rustig rijden, maar verder heb ik geen problemen ondervonden. Maarja, eenmaal op stal aangekomen was dat één groot drama met al dat ijs. Die meiden (lees: Kim en Tessa) hebben ècht veel werk gehad aan dat sneeuwschuiven, petje af hoor! Hoe moet dat nou als dit weer nog de hele maand aanhoudt mensen? :?

@Trudy: dat Avila bitje ligt naast de magnetron in de kantine, de tweede staat in bestelling.

Ik hoop voor iedereen dat de spits vanavond wat minder druk zal zijn dan gister, wat een ellende.

@Beau: we missen je overdag wel hoor!

The_BUD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:20

I_Cee_Ebony schreef:
hoe lang heb je er over gedaan om thuis te komen.........
pups schreef:
er is heul veul sneeuw gevallen op stal, ik ben maar 20min geweest. en toen snel naar huis gegaan.

ik was zo thuis, omdat er in p'rend niet heel veel was gevallen. eerste stuk op de weg 40 en daarna kon ik 80 rijden. ik ging met zon naar stal en op stal aangekomen begon de ellende. dus bud 2x heen en weer gelopen naar de stapmolen, want van fran mocht ik ook niet verder en hup de auto in.

ik zal nooit meer zeuren om al die beenbeschermers henk :D

IJp

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 19:02

Ik heb er gisteren 2,5 uur over gedaan van Delta Lloyd ( bij het Amstelstation) tot aan huis. Ik vertrok om half 4
Een collega van me vertrok om kwart voor 4 vanaf het AMC en was om kwart voor 9 in Limmen aangekomen.
Echt gekke huis gisteren.
Heb me wel voorgenomen, mocht ik zo'n weg op de heenreis aantreffen maak ik een roll-back ( dat gaat makkelijk met ijs :D) en ga weer naar huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:49

Haha nou groot gelijk Angelique! Echt gekkenwerk om in die files te moeten staan, helemaal als je vanuit je werk komt en gewoon naar huis wil... :n Hier hebben veel mensen gisteren hun auto in de berm gezet om te voet verder te gaan.

@Henk: Jeetje wat zal jij geschrokken zijn! Hopelijk heeft ze er niets aan overgehouden. En idd maar goed dat je haar zo had ingepakt!

Op stal heeft Eef zojuist briefjes opgehangen met een alternatief voor de komende tijd. Omdat het nog wel even blijft vriezen en sneeuwen is het bijna onmogelijk om (zeker 's avonds) naar de binnenbak te komen. Helemaal nu de voorraad zout op aan het raken is. Dus is het aangeboden alternatief de stapmolen geworden! Het pad ernaartoe wordt goed onderhouden en de paarden mogen vanaf nu dus dagelijks in de stapmolen. Ze worden door de mensen van stal erin gezet en eruit gehaald, hier worden geen kosten voor berekend. Je hoeft je paard alleen maar even aan te melden bij Nicole en de dagen door te geven!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:03

Jeutje Henk daar schrik je ook van! Maar goed van je over the top beenbescherming dan! :D

Oeh stapmolen! Da's wel goed dat ze dat doen!
(Zou iemand Stace door willen geven? :o )

Wij moesten vandaag met 't bootje opgehaald worden want met kiten kwamen we uiteindelijk veel te ver en konden we niet terug komen dus moest 't bootje uitvaren. :')

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 07:49

Wat warmt die aarde toch op, poeh poeh poeh....

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 08:31

Ja we hebben last van het broeikasDEFECT!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:02

IJp schreef:
Ja we hebben last van het broeikasDEFECT!

:=

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:04

@All: Heeft er misschien iemand een slee te leen voor zondag? Mayo en ik willen even de Zwarte Shetlander en slee combinatie testen maar hebben zelf geen slee.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:04

ow en ook tuigje :-)

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:40

marjolijn81 schreef:
ow en ook tuigje :-)

Oh ja... GOOD thinking!! :D
Dan krijg je zoiets:

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 12:04

Tuigje heb ik en dat past ook op de betreffende zwarte pony en jullie kunnen altijd de wieltjes onder mijn sulky omwisselen voor skiplankjes.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:24

okeej kim, we hebben al een tuigje en ook al een zwarte pony :) nu alleen nog die slee! ik kan wel even aan vrienden vragen die een slee hebben of we die mogen lenen :)

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:38

IJp schreef:
Tuigje heb ik en dat past ook op de betreffende zwarte pony en jullie kunnen altijd de wieltjes onder mijn sulky omwisselen voor skiplankjes.

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* JEEEEEHHHHHHH!!!!!!!
Heb jij ook van die skiplankjes?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 12:46

marjolijn81 schreef:
okeej kim, we hebben al een tuigje en ook al een zwarte pony :) nu alleen nog die slee! ik kan wel even aan vrienden vragen die een slee hebben of we die mogen lenen :)

Hihi ik vind het nu al leuk!! Als IJp niet van die skiplankjes heeft, dan graag.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 13:06

:D

Welke Hollander heeft er nou geen slee?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 13:22

Ja maar ik ben een nephollander: wel hollandse opvoeding, geen hollands bloed. Ik heb ook geen schaatsen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 14:59

Ah jij bent zo'n wannabe!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 15:01

Authentic schreef:
Ah jij bent zo'n wannabe!

Haha ja een beetje als een wigger, maar dan andersom.
Moet de pony zondag trouwens nog iets van beschermertjes om? Misschien dat ik mijn flappies wel om haar korte beentjes kan krijgen...

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 19:19

Authentic schreef:
:D

Welke Hollander heeft er nou geen slee?

Ikke
Heb dan ook een gruwelijke hekel aan dit weer, geef mij maar boven de 25 graden, voel ik me veel beter bij!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 19:20

Ik heb geen skiplankjes maar wel beenbeschermers maat shettie.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 19:25

Ik heb ook geen slee, en geen schaatsen (meer).
Ik zou niet weten waar ik een slee moet bergen, en mijn schaatsen waren helaas opgelost...die zijn weggegooid en ik ben er nog niet aan toe gekomen om nieuwe te kopen. Of ik dat met mijn knie nog moet doen vraag ik me ook af. Ik schuifel een eind heen met deze gladheid, ben als de dood om te vallen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 21:37

Kaasstadmevrouw zónder slee? Shame on you!

Hihi ik ben met kitesurfen net 1x heeel hard op m'n smoeltje gegaan en een meter onder water beland en m'n lenzen kwijtgeraakt en ik heb best wel aanwezige watervrees dus dat heeft me 10 jaar van m'n leven gekost maar ik ging ook een aantal keer heel goed en heeel ver :D (en een aantal keer veeeul te hard).

Gaaf. :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:22

Wij bevriezen hier, en Suus begint over kitesurfen...ik wil zon, zee, en temperaturen van 31 graden!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 14:02

Nouja in Nederland kan je ook prima kitesurfen hoor. :') Zou wel een wetsuit aan doen. :=

Hebben ze het IJsselmeer al open gebroken?