Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Patriciaa

Re: Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:49

hahah hobbel de bobbel _O-

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:59

PrimaDonna_ schreef:
Ik was overdag nog in slaap gevallen, zo lief hè die meiden, waaronder Britt, ja je lag zo lekker te slapen dus we hadden je maar even met rust gelaten :P

jaa eefiepeefie was ziek! :(:)

haha ja achterop, succes he hahahah!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 10:38

stilte hier.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 12:09

helloa
zit nu op me stage
les begint zo weer
kids zijn druk
maar is wel weer leuk :D

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 12:36

ik ga wel in de zadeltas :D

nice eef :D

ik ga omkleden en naar paard, ben er gewoon al 2 dagen niet geweest omdatik het zo druk had :oo :oo :oo

keira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 14:22

Hier ook nog mensen die in wk 1 (28 juni tot 4 juli) op JT gaan???
Of kennen jullie mensen die dan gaan?

Ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 14:32

:j Mar_leen@bokt gaat in die week :)

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:55

hoihoi,, daar ben ik weer :P heb het zo druk dus als ik ff langskom hier moet ik gelijk egt 20 pagina's bijleze :Y)

zaterdag JT meeting ! :D duinrit !! :D heb ik egt zin in,, en maybe dan eind van de dag nog ff lessen op de manege..

owowow,, ik begin een beetje gek te worde %) ..
het is vandaag zo'n speciale dag dat in het hele land gehandicapte kindertjes allemaal leuke dinge kunne doen enzo..
en ik woon bij Artis en daar verzamele al die kindertjes dan en dan mogen ze de hele tijd in ambulances en brandweerwagens enzo,, en dan lkkr snel met de sirene aan..

en ik gun ze deze dag van harte maar ik wordt egt gek van die sirenes |o en dit gaat dus nog de hele avond door...

oh en ,, 2 mensjes hadde een pb gestuurd of ik wou verzorge (ben nu al maanden op zoek naar nieuw bijrijdpaardje)
maar die paardjes staan egt allebei best ver gestalt en heb alleen een fiets (en mn bene ofcourse) om ergens heen te kome.. :(
dus helaas pindakaas (voor de 20ste x) :n het is egt moeilijk om iets te vinden wat niet te ver is als je in Amsterdam centrum woont..

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:25

Poeeh vandaag mijn dag weer..
Ik ging poep ruimen uit de wei, en had tam even buiten de wei aan een paal gezet om te laten grazen. Komt ze met haar been over het touw en raakt ze heeleemaal in paniek, steigeren en hangen, en ze valt keihard plat op de grond, daar schrikt ze weer zo van dat ze met zoveel kracht ervandoor gaat dat ze de weidepaalafbreekt en met de paal aan het touw er vandoor gaat richting dorp..
Ik heb haar uiteindlijk (met hele dorp op de been) weten te vangen, maar tis niet zo best, der benen liggen open en ze heeft twee dikke ogen, ook loopt ze echt superstijf van achter en één been voelt vol vocht en staat ze de hele tijd mee op rust.
Ik heb de wonden schoongemaakt en alle vier haar benen gekoeld (verder kon ik niks zien dus ik hoop niet op iets inwendigs) en nu hoop ik maar dat het meevalt.. Ben echt enorm geschrokken, en ik baal zo, ik had haar nogwel met het veiligheidstouw vast gezet maar ik was net te laat, en ik was echt vlakbij.
Barn maakte van de gelegenheid gebruik de kruiwagen om te gooien , dus het was nog allemaal voor niks ook(heb de mest nou maar laten liggen, ik had het helemaal gehad..)
Dus nu mist de wei een paal(en hij ligt in de kreukels) en tam is niet helemaal okay, ik hoop maar dat het meevalt..

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:40

anders even dierenarts laten komen? :oo misschien kan hij wat vinden :(:)

een klote freek :oo

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:51

Jeetje veerle :oo ! Dat is schrikken zeg :(:)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 06:54

jeetje veerle, ik schrik er ook van, ik zou echt niet weten wat te doen dan!

misschien inderdaad even de dierenarts laten kijken?

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 07:58

_BLOEMPOTJE schreef:
jaaaaa ik ga bij jou in de koffer iris :):) mag ik dan achterop bij iris zitten? :D

*ik zie me al gaan op de holterweg :oo _O-

haha tuurlijk mag dat :') ghehe iris houd ons wel _O-

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 07:59

_BLOEMPOTJE schreef:
ik ga wel in de zadeltas :D

nice eef :D

ik ga omkleden en naar paard, ben er gewoon al 2 dagen niet geweest omdatik het zo druk had :oo :oo :oo

ghehe moet je doen _O-
denk ook dat dat er fijn zit :j

dat heb ik ook wel eens :oo

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 08:01

Olijkje schreef:
Poeeh vandaag mijn dag weer..
Ik ging poep ruimen uit de wei, en had tam even buiten de wei aan een paal gezet om te laten grazen. Komt ze met haar been over het touw en raakt ze heeleemaal in paniek, steigeren en hangen, en ze valt keihard plat op de grond, daar schrikt ze weer zo van dat ze met zoveel kracht ervandoor gaat dat ze de weidepaalafbreekt en met de paal aan het touw er vandoor gaat richting dorp..
Ik heb haar uiteindlijk (met hele dorp op de been) weten te vangen, maar tis niet zo best, der benen liggen open en ze heeft twee dikke ogen, ook loopt ze echt superstijf van achter en één been voelt vol vocht en staat ze de hele tijd mee op rust.
Ik heb de wonden schoongemaakt en alle vier haar benen gekoeld (verder kon ik niks zien dus ik hoop niet op iets inwendigs) en nu hoop ik maar dat het meevalt.. Ben echt enorm geschrokken, en ik baal zo, ik had haar nogwel met het veiligheidstouw vast gezet maar ik was net te laat, en ik was echt vlakbij.
Barn maakte van de gelegenheid gebruik de kruiwagen om te gooien , dus het was nog allemaal voor niks ook(heb de mest nou maar laten liggen, ik had het helemaal gehad..)
Dus nu mist de wei een paal(en hij ligt in de kreukels) en tam is niet helemaal okay, ik hoop maar dat het meevalt..

aaah schrikken veerle :(:)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:37

Zo ik ga even bijlezen....

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 10:39

Woaaaw veerle zo erg!
Strekte en misschien indd even de dierenarts laten kijken, misschien kan er toch van binnen iets zijn beschadigd ofzo..

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 11:58

IK HEB EEN NIEUWE AVATARRRRRRR *\o/*

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 12:04

Ja dankjulliewel, ik ga ook er zeker door iemand even naar laten kijken, ze is zelf nu wel gewoon vrolijk, dus dat is wel een goed teken. Maar echt he, ik ben ook zo geschrokken..

En iris, ik vin de avatar superkoel heur (A)

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 12:06

ja zou ik ook doen :j
en snap wel dat je echt heel erg bent geschrokken :(:)

en dankje :D

Una

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 14:48

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:49

Wow veerle schrikken! sterkte

bne net terug van de JT/hyves meeting, was best gezellig. Ben alleen m'n spijkerjasje vergeten, dus moet zo ff bellen of ze het willen laten weghangen.. dat niemand hem meeneemt. Heb op de terug weg nog een mooi dekje( licht blauw met bruin /goud randje ) voor mn vz knollie gekocht :D en dat was zo'n fijne winkel, echt aardige mensen die niet meteen verwachten dat je 300 euro uiteeft.. en super behulpzaam. Heb nu namelijk een Vz dekje terwijl ze een dressuur zadel heeft, maar als t niet goed ligt mag ik gewoon bellen of ze het zelfde model in dressuur willen bestellen en dan kan ik het ruilen. Echt aardig!

Gefeliciteerd met t mooie veulen :):)

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:50

Gefeliciteerd! :D
wat een leukerd zeg :))

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:51

mvs schreef:
Wow veerle schrikken! sterkte

bne net terug van de JT/hyves meeting, was best gezellig. Ben alleen m'n spijkerjasje vergeten, dus moet zo ff bellen of ze het willen laten weghangen.. dat niemand hem meeneemt. Heb op de terug weg nog een mooi dekje( licht blauw met bruin /goud randje ) voor mn vz knollie gekocht :D en dat was zo'n fijne winkel, echt aardige mensen die niet meteen verwachten dat je 300 euro uiteeft.. en super behulpzaam. Heb nu namelijk een Vz dekje terwijl ze een dressuur zadel heeft, maar als t niet goed ligt mag ik gewoon bellen of ze het zelfde model in dressuur willen bestellen en dan kan ik het ruilen. Echt aardig!

Gefeliciteerd met t mooie veulen :):)

Aaah leuk :):)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:57

AAAH LEUK NINA, GEFELICITEERD!!!!!!