Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PrimaDonna_ schreef:Ik was overdag nog in slaap gevallen, zo lief hè die meiden, waaronder Britt, ja je lag zo lekker te slapen dus we hadden je maar even met rust gelaten

Mar_leen@bokt gaat in die week
heb het zo druk dus als ik ff langskom hier moet ik gelijk egt 20 pagina's bijleze
duinrit !!
heb ik egt zin in,, en maybe dan eind van de dag nog ff lessen op de manege..
..
en dit gaat dus nog de hele avond door...
het is egt moeilijk om iets te vinden wat niet te ver is als je in Amsterdam centrum woont..
misschien kan hij wat vinden 
! Dat is schrikken zeg
Olijkje schreef:Poeeh vandaag mijn dag weer..
Ik ging poep ruimen uit de wei, en had tam even buiten de wei aan een paal gezet om te laten grazen. Komt ze met haar been over het touw en raakt ze heeleemaal in paniek, steigeren en hangen, en ze valt keihard plat op de grond, daar schrikt ze weer zo van dat ze met zoveel kracht ervandoor gaat dat ze de weidepaalafbreekt en met de paal aan het touw er vandoor gaat richting dorp..
Ik heb haar uiteindlijk (met hele dorp op de been) weten te vangen, maar tis niet zo best, der benen liggen open en ze heeft twee dikke ogen, ook loopt ze echt superstijf van achter en één been voelt vol vocht en staat ze de hele tijd mee op rust.
Ik heb de wonden schoongemaakt en alle vier haar benen gekoeld (verder kon ik niks zien dus ik hoop niet op iets inwendigs) en nu hoop ik maar dat het meevalt.. Ben echt enorm geschrokken, en ik baal zo, ik had haar nogwel met het veiligheidstouw vast gezet maar ik was net te laat, en ik was echt vlakbij.
Barn maakte van de gelegenheid gebruik de kruiwagen om te gooien , dus het was nog allemaal voor niks ook(heb de mest nou maar laten liggen, ik had het helemaal gehad..)
Dus nu mist de wei een paal(en hij ligt in de kreukels) en tam is niet helemaal okay, ik hoop maar dat het meevalt..

en dat was zo'n fijne winkel, echt aardige mensen die niet meteen verwachten dat je 300 euro uiteeft.. en super behulpzaam. Heb nu namelijk een Vz dekje terwijl ze een dressuur zadel heeft, maar als t niet goed ligt mag ik gewoon bellen of ze het zelfde model in dressuur willen bestellen en dan kan ik het ruilen. Echt aardig!

mvs schreef:Wow veerle schrikken! sterkte
bne net terug van de JT/hyves meeting, was best gezellig. Ben alleen m'n spijkerjasje vergeten, dus moet zo ff bellen of ze het willen laten weghangen.. dat niemand hem meeneemt. Heb op de terug weg nog een mooi dekje( licht blauw met bruin /goud randje ) voor mn vz knollie gekochten dat was zo'n fijne winkel, echt aardige mensen die niet meteen verwachten dat je 300 euro uiteeft.. en super behulpzaam. Heb nu namelijk een Vz dekje terwijl ze een dressuur zadel heeft, maar als t niet goed ligt mag ik gewoon bellen of ze het zelfde model in dressuur willen bestellen en dan kan ik het ruilen. Echt aardig!
Gefeliciteerd met t mooie veulen