Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. 
(sorry mocht geen voetbal meer bespreken maar kan het niet laten....) 
evdpanne schreef:Nee stage opdracht is nog niet helemaal af, maar daar hoop ik vanavond verandering in te brengen.
. Echt hoe kan ze me dit flikken!!! Ze wist dat er enorme haast achter zit!! En dan stuurt ze vandaag leuk een e-mail dat ze vandaag en morgen vrij neemt.... En niet eens een apart e-mailtje naar mij hoe ik het probleem van mijn opdracht moet oplossen
. 
Hij deed dus echt leuk mee, was aan mijn been, lette op en als ik alles goed deed liep hij ook netjes. Hele fijne les gehad dus
. Zolang je maar vooruit gaat en zelf ook tevreden bent! Ik heb ook weer echt paardrijkriebels... Als je gewend bent om bijna elke dag te kunnen rijden en ineens gaat dat niet meer dan is dat wel even een verschil.... Gelukkig heb ik vrijdag Manda gereserveerd, ik wil echt mijn 'dresuurtechniek' bijschaven
.
. evdpanne schreef:Ik heb ook weer echt paardrijkriebels... Als je gewend bent om bijna elke dag te kunnen rijden en ineens gaat dat niet meer dan is dat wel even een verschil.... .
Dan krijg ik zin om te wandelen, longeren, losgooien, spelen en weet ik wat allemaal meer... Eens iets anders
. En natuurlijk iets anders tussendoor is ook wel leuk.... Maar 1x per week rijden als je meer gewend bent en dan nu alleen maar 20 min stappen in de longeerbak is best saai....
. Ik ben bijna klaar!! Geeeen stage meer
!!! Heb wel een cadeaubon van 25 euro gehad (voor 10 maanden onderbetaald werken...). Maar ach je mag een gegeven paard niet in de bek kijken zeggen ze altijd he....
. Al vind ze deze toch ook wel heel leuk: [EA-TK-PP] Mooie Tinkerruin